Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ani nic

06. 09. 2009
1
20
1935
Autor
Danuli
Ani málo
Ani víc
Ani trošku
Ani nic
Ani co za nehet se vešlo
Aniž by někumu to došlo
Aniž dalo by se něco udělat
Aniž dalo by se něco postrádat
V duchu slova si překládat
Do šupllíku ukládat
Ani tak málo
Jako víc
Ani ne trošku
Přišlo si nic
Poslouchajícím cosi říct
Nicotně se tetelící
Do hlubin duše zevlující
Připravuje dlouhou řeč
S nicotou domlouvá se přec
Charakter postrádající
Líně se protahující
Výsměch ukazující
Svým posluchačům...

20 názorů

Talu ben Kohelet
22. 10. 2009
Dát tip Ijáček
Cyrile prosímtě... co - chceš - říct?

avox
05. 10. 2009
Dát tip
zkrátka, ani "ň"... fakt nejsem schopna hlubší kritiky... sorry :-))

...gratulace k umístění v SL, mi se vyhrát nepodařilo :( * (a tak moc jsem chtěl)

jo. PŠM. Proseckého školení mužstva. raja promine :o)

Prosecký
05. 10. 2009
Dát tip
Pokud jsem vás, Aleši a rajo, dotkl, že jsem se vyjádřil ironicky, hluboce se vám omlouvám. Mým cílem bylo povzbudit autora, který je tu krátce (pravá věta vztažná)! Máte pravdu, že i mě pomohla nominace básně Břečťan do SL k určité slávě. Já jsem však už prošel mnohými útrapami a kritikami a jen tak si z nich něco nedělám.

jo a díky rajo :o)

Prosecký: jestli se ti zdá, že někoho záměrně zesměšňujeme, uveď nějaký konkrétní příklad. Náš klub naopak vyhledává pozivní stránky i v dílech, nad kterými jiní ohrnují nos. Navíc se můžou autoři, kteří se umístí v našem hlasování, dočkat zvýšené pozornosti dalších čtenářů, což je určitě snem každého tvůrce na písmáku.

raja
05. 10. 2009
Dát tip
sabotáž!:D

Prosecký
05. 10. 2009
Dát tip
Danuli, nic si z těch hnidopichů tady nedělej! Já jsem tady taky začínal jako laureát Stupid Ligy. Nejlepší obrana je útok. Podívej se na jejich stránky a zesměšni nějaká jejich díla. My z Prahy 8 a 9 musíme držet při sobě. Zdraví Prosek.

Já se domnívám, že inklinace této artificiální básně, item její aberace od instinktivní gradace, která ani přes derealizační dirigenci není furgentní, protože introvertní striptýz nevědomce v kreaci kulantního inteligenta likviduje bohužel dynamický leitmotiv i přes gejzír schizoidních grimas, a to mně na té básni chybí. (P)

ani nevím, co si pod tím mám představit. Tedy pravé umění? (p)

raja
24. 09. 2009
Dát tip
Hle, toť dílo./P

Toscana
08. 09. 2009
Dát tip
Belgie - podle co jsem viděla v Aréně za dva dny odhaduju měsíc září na velmi úrodný pro SL ;-)

Toscana
07. 09. 2009
Dát tip
Na startu tak trochu reminiscence na dětsví a říkánku "Ententýky, dva špalíky, čert vyletěl z elektriky". Pokračování to moc nevylepšilo, ačkoli jsem usilovně překládala, poslouchala, nicotně se tetelila i do hlubin duše zevlovala. Resumé: S nicotou jsem se nedomluvila, protože kde nic není, ani smrt nebere! (P)

Rajmund
07. 09. 2009
Dát tip
Pocity jsou sice lyrice vlastní, ale banalita je zde na Písmáku hodně provařená.

druhá půlka by šla předělat a rozvést - bylo by to i zajímavé...začátek je zbytečný

Dalek
06. 09. 2009
Dát tip
Ani nic...to je to, co mi zůstalo po přečtení.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru