Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dílo č.3

13. 01. 2010
9
16
1387

inspirace

 Jsem jenom básník. Zapíšu si
Neptejte se mne, co a jak.
Nevím to sám – proč se můj zrak
zde nezastaví a jinde se musí

Jsem jenom básník, Zapíšu si
poznámky na kraj diáře.
Nepíšu hříčky do snáře
ačkoli psávám na ubrusy…

Jsem jenom básník, omlouvám se
Co k tomu dodat? Další děj?
Pokračování škodí kráse

co stvořil – nejspíš čaroděj…
Já básník nejsem! Zardívám se…
Dalimir. Ten je. V pohodě…


16 názorů

sveřep
15. 01. 2010
Dát tip
VTM: takový báječný obrázek na dobrou noc! opravdu se veselím :)

sveřep
15. 01. 2010
Dát tip
dóďa: jo, čórka s uvedením nicku původního autora :) Miroslawek: dík za připomenutí, myslím vážně VTM : láry fáry Octopus Syd: Dalimira považuji za pana Básníka, takže pevně doufám, že si děláš srandu baaba,jolys,Ferry: dík! Dalimir: děkuji za úsměv vlastně všem dík za návštěvu :)

Ferry
14. 01. 2010
Dát tip
Přijmi moje blahopřání k výsledku, báseňku máš nanejvýš libozvučnou - a jak tě tak honem čtu, i ty ostatní !!! :) Jo, ještě farizejský tipík... :)))

Dalimir
13. 01. 2010
Dát tip
:)

tak já třeba četla spoustu parafrází na něco, kde se slova, spojení či celé věty opakovaly záměrně... a tohle mělo být "pokračování" původního díla, tak něco se zopakovat podle mne aj muselo no tak uvidíme co čtenáři, případně Dalimir na to :o) zapomněla sem "zneužitým poslat avi, du na to :o) m.k.

jo a podpis - soutěž koník .o)

dóďo - mělo to být napsáno stejnou formou jako originál... pokud se ti to zdá jako čórka, asi se to autorovi/autorce povedlo - a v zhledem k uvedení originálu v záhlaví, je samotný akt čórky vyloučen :o)

Miroslawek
13. 01. 2010
Dát tip
Zkratka = vyloučení nepodstatných znaků Jsem pouhý básník, radar pod lipami. Není mi odpovídat. Ptám se. (J. Skácel)

joylis
13. 01. 2010
Dát tip
druhá sloka je asi nejlepší, ale jo, dobrý je to *

baaba
13. 01. 2010
Dát tip
jojo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru