Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Eidos, ona

03. 03. 2010
11
8
1400
Autor
Levi

panenko eidos

chci znát

všechny stupně tvojí šedi

 

ochutnal jsem

kosti

popel

mlhu pod lampama

teď chci

slonovinu perlu

magnolii

dech ve zmrzlým pokoji

 

popsal bych tvý kontury

tak dej mi inkoust


8 názorů

Garay
05. 03. 2010
Dát tip
To je sirové... mrazivé... ale mrazivé tak, že jsem neodolala a četla jsem znovu a zas.

A.H.
04. 03. 2010
Dát tip
Jakoby přímá ochutnávka smrti... kosti,popel.

kjkszpj2
04. 03. 2010
Dát tip
suprová TIP

Rajmund
04. 03. 2010
Dát tip
Spíš si nejsem jist tou panenkou ve společnosti obecného.

Háber
04. 03. 2010
Dát tip
uf* smuTno pekné*

Levi
03. 03. 2010
Dát tip
dík za kritiku, ten konec - souhlasím, změněno, moc díky za postřeh. eidos, je prioritně myšleno v souvislostí s teorií forem, ale samozřejmě kdyby to slovo znělo nějak extra pitomě, asi bych sáhnul po něčem úplně jiným... hele, dík!

jH
03. 03. 2010
Dát tip
to opakování - dej mi - mi tam přijde dost nesynchronní; opakováním se snažíš docílit nevím čeho, báseň si podle mě mohl zakončit bez zdvojování, ale to může určitě každý cítit jinak.. přišlo mi to tam podivné taky proto, že v předchozí části básně není ani slovo navíc btw. s eidos narážíš na Platóna s teorií forem, nebo se ti jen líbilo to zvukomalebné řecké slovo?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru