Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Prosinec 2010 - Vyhlášení

24. 01. 2011
5
31
2170
Autor
StvN

Vítězem PM za měsíc Prosinec roku 2010 se stává VT Marvin s počtem 18 bodů. Blahopřejeme. Vítězem čestného ocenění tzv. "winterovky" se stává UchoNaKoleji_. Děkujeme všem nominujícím, soutěžícím a hlasujícím a těšíme se na podobně skvělou účast i v dalších kolech.

 

  Kamil
Sikora
Winter Janina6 Ucho
Na
Koleji_
K3 Lakrov Godfrey katugiro moorgaan StvN VT Marvin Tragicus FAE
BOMB
Tangens_
Omega36
Pomer
ančová
Celkem
VT Marvin   1 2 3 3 3 2 2             2 18
.duke.   3 3 1           3 3 1       14
Saetri-Ihn 1   1 2     3         3     3 13
Bohouš Krejza               1     2     3 1 7
Lady de Winter               3     1     2   6
sepotvkorunachstromu 2         1     3             6
Stařec_007         2   1     1     1     5
Měrka_out  3               2             5
jsk   2                   2       4
Lan         1 2                   3
sharik                   2       1   3
brackenridge                 1             1
Matthew Whitecrow                               0
Týpek_z_Budoucnosti                               0
DDEX                               0
Arthur Chyba                               0
FAE BOMB                               0

31 názorů

StvN
28. 01. 2011
Dát tip
Haha. Jsi nenasytný.

FAE BOMB
26. 01. 2011
Dát tip
Sláva vítězům, čest FAE BOMBovi... :-)

..jsem šestá??? ..dííííkes hodnotícím.::)))

OK, to je fakt... V tom případě (do budoucna) kdyby se PM rozjela, mohlo by se uvažovat o vyřazovacím předkole...

Aby to pak Kamile nedopadlo tak, že prvních deset nominovaných budou shodou okolností negramotně psané sra*ky, které si nominují nekritičtí autoři sami, zatímco kritici a podobní, kteří se obvykle prodírají na Písmáku desítkami textů měsíčně, objeví nějaké skutečně kvalitní texty až osmadvacátého a už na ně nezbude místo. Ono se to tak často nestává, aby v PM bylo dvacet textů. Projednou bych to nehrotila.

Gratuluji vítězům a dávám v plen dotaz: Nebylo by vhodné počet děl omezit třeba na 10, systémem kdo dřív přijde? Hrozí nebezpečí, že bude málo hlasujících, povídky se na Písmáku moc nečtou, natož 17 najednou...

gratec vitezum a cest porazenym!!! dobre klani!!!!

Ále nic, Stývn už to opravil :)

Stařec_007
25. 01. 2011
Dát tip
Gratuluji vítězům, děkuji za cenné kritiky a možnost zůčastnit se.. :-)

Vítěz se stává VT Márvinem? No potěš :)

Janina6
24. 01. 2011
Dát tip
S porotou? :-) Tak nic, no, cena žádná, ale aspoň jsi mě napad. Konečně někdo.

Winter
24. 01. 2011
Dát tip
No, o možnost hřát se ve světle této výjimečné ceny nesoucí jméno nejgeniálnější z písmáckých persón, jestli to není až příliš! Jinak Janino: jestli ty vzhledem ke svým četným vítězstvím nejsi spolčena s porotou, je to přinejmenším podezřelé ,)

Gratuluji vítězům a díky vyhalšovateli.

Janina6
24. 01. 2011
Dát tip
Wintere, a o co vlastně hrajeme? Ptám se nenápadně jakože proto, že jsem v minulosti již tuto trofej měla nesčíslněkrát (dvakrát, tuším) obdržeti!

StvN
24. 01. 2011
Dát tip
Wintere - řekněme, že pravdu má ten, kdo to vyhlašuje:)

Winter
24. 01. 2011
Dát tip
Tož gratulace. Jinak mě těší, že winterovka je odteďkonc oficiální, jsem halt slavná persóna .) Jinak ja se tahle cena hodnotí při sporných situacích Janina kontra Ucho? Rozhoduje tipnutý vítěz?

Janina6
24. 01. 2011
Dát tip
Gratulace vítězům a dík všem, že bylo z čeho vybírat!

katugiro
24. 01. 2011
Dát tip
pěkné pěkné pěkné

Díky všem, kdo hlasovali pro můj text, umístit se pátá v takhle drsné konkurenci je pro mě čest. :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru