Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

20. SUPERKOULE - dobrý den, socho - dílo č. 2

25. 05. 2011
3
16
1061

 

Pražákům těm je hej...


Prosím vás, pane, dojdu tudy na Staroměstskou? Víte, já se v Praze moc nevyznám, mapu jsem si zapomněl v autě…
Už jste pátý, koho se ptám, ale zatím všichni na mě začali mluvit nějakou cizí řečí. Ale jo, německy trochu rozumím, klidně povídejte…
To je ale roztomilý chlapec, co ho máte na rameni. Jakpak se jmenuje? František? No Františku, nejsi už trochu velký na to, aby tě tatínek nosil? 
Aha, on špatně vidí, tak se chceš dívat na cestu jeho pohledem. Že to není tatínek? Takže strýček? Ani strýček ne…hmm…jestli vy jste vůbec nějak příbuzní!
Jestli ten strýček není nějaký…neměl bych to někam nahlásit? Všude se pohybuje tolik divných lidí a člověk si nemůže být ničím jistý. Vždyť ty případy jsou v televizi
Skoro každý den. Navíc tenhle chlap tak divně schovává obličej, jako by měl důvod něco skrývat…
Víte co? Já tu cestu k metru už nějak najdu sám…

Dobrý den, pane strážníku, vidíte támhle toho chlapa s tím dítětem na ramenou? 



16 názorů

tak tady byl jen jedn tip na autora: Od heartrate Pro soutěž KOULE Odesláno 25.05.2011 16:16:49 Předmět Kritika k dílu zadání 20. SUPERKOULE - aktuální počet děl v soutěži: 6 tak já bych si tipla, že č. 2 je pan Forrest Gump :)

avox
28. 05. 2011
Dát tip
Sliby se maj plnit... jsem se vrátila a nedalo mi to - vybral jsi pěknou sochu, Rónův záměr jsi dost pěkně překroutil, tak se s ním příležitostně rozděl :-)) */

avox
27. 05. 2011
Dát tip
Aha, on špatně vidí, tak se díváš za oba... nebo tak něco, bych tam viděla. :-)) váhám, možná se sem ještě vrátím

..hm..asi mám divnou náladu nebo co..ale musím souhlasit s forestem..

Muamarek
26. 05. 2011
Dát tip
Milá věc, pobaví, nezarmoutí, zaujme...

heartrate
25. 05. 2011
Dát tip
je to poučné dílo s pěkným obrázkem, a nabádá nás, abychom nebyli lhostejní ke svému okolí!

ano, díky...

Aviem
25. 05. 2011
Dát tip
Kafka byl Žid.. ale německy mluvil taky..

heartrate
25. 05. 2011
Dát tip
děkuju, já si nevšimla, že je to pomník Franze Kafky, přitom je to napsaný dole na podstavci..

Kafka byl Němec, myslím...

heartrate
25. 05. 2011
Dát tip
ta socha mluví německy? :)))

Róna...má pěknýho mimozemšťana i na Ještědu :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru