Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

20. SUPERKOULE - dobrý den, socho - dílo č. 9

26. 05. 2011
3
8
813

 

Lehce na mostě

„Dobrej, jak se vede?”
„Ále, pořád stejně...”
„S rozvahou, viďte?”
„Dalo by se to tak vytesat, tedy říct... Snad jen, někdy bych se chtěla podívat na svou rodnou skálu, než ze mě udělali tudlencto svatý napodobení, nebo co to je.”
„No jo, no jo, už pátou generaci si lámem hlavičky, co, nebo kdo vlastně jste. Tak vy sama nevíte, shledávám vás přece jen fajn.”
„Inu, jsem jen z kamene, asi z nějakého nóbl, že jsem teď tak svatá, ale stejně, les, to ticho mi citelně chybí. Někdy si sama nad sebou, obvykle po deštíku i vzdychnu.”
„ Ale jděte...”
„To právě nemůžu.”
„Ale ne-e, je přece tak krásně teploučko a jaro, chtěl bych to vykřičet všude.”
„V hloubi sebe skoro závidím.”
„Kdyby jste jen měla duši, to by jste viděla ty výkruty, co by to s vámi dělalo.”
„Ano, to znám, když si nečtu tady na té dvoustránce, koukám na ten šrumec, až se mi skoro zatočí hlava. Vlastně jednou se mi to stalo, spadla jsem do vody...”
„He, he, už musím, nemám tu vaší trpělivost.”

„A je pryč, vrabčák jeden, teď tu budou celej den ti pitomí turisti a posraní holuby. No, ještě si trochu protáhnu záda a budu předstírat, že si čtu. Možná si trochu zdřímnu.”


8 názorů

heartrate
29. 05. 2011
Dát tip
Tak tohle psal Juno, no vida.. podle mě bys měl psát víc prózu, jde Ti to!

avox
27. 05. 2011
Dát tip
něco ano, něco ne... "Snad jen, někdy bych se chtěla podívat na svou rodnou skálu," to se mi líbí, ale "... než ze mě udělali tudlencto svatý napodobení, nebo co to je", tak to je děs... Znevažuje sama sebe, jak by si jí měli/mohli vážit jiní? pro mne víc ne.

:o)) jj..to se mi páčilo..)))

Muamarek
26. 05. 2011
Dát tip
Člověk tu rád postojí, ale konkurence je poměrně značná...

avox
26. 05. 2011
Dát tip
přečetla jsem, i k pousmání mne svedla, ale jsem rozhodnuta, že svůj tip vyndám z kapsičky až po uzávěrce :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru