Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

21. SUPERKOULE - duet Když jizvy pálí - dílo č. 1

08. 06. 2011
3
8
1036

Dá se to zpívat na melodii: Už nejsem volná (Petra Janů)

On:

Jsi břízou, jež mi šeptá,
že chce při mně stát,
z ran v kůře stará vytéká,
já ti chci novou mízu dát

Ona:
Když mě deštěm zavlažíš,
už nejsem spálená,
i když slunce praží,
je pramen lásky stále náš


Refrén: 

Ona:
Když jizvy pálí, ty zchladit je smíš,
probouzíš ve mně žár, až se rozteče mříž
Když listy mé vadnou, ty barvu jim dáš,
On:
už nehledám žádnou, teď ty budeš můj plášť

Se mnou jizev se vzdáš (3x)

Spolu:

Až jednou zima změří
že už nejde tát,
chci, ať ve mně kořeníš
ať smíme spolu stále stát

Refrén: 

Když jizvy pálí, ty zchladit je smíš,
probouzíš ve mně žár, až se rozteče mříž
Když listy mé vadnou, ty barvu jim dáš
už nehledám žádnou, teď ty budeš můj plášť

Se mnou jizev se vzdáš (3x)



8 názorů

Muamarek
08. 06. 2011
Dát tip
Já jsem na tom asi jako heartrate. Před "probouzíš" bych dal "zas" nebo tak něco, tam to očividně skřípne. A místo jizev "šrámy"? Jinak bych tohle docela chtěl slyšet, není to vůbec špatný :-))) Kouknu se na další dílka, zatím netipuju...

no, mohli by si to dát tam nahoře...nebo dole? :o)

no PS už asi ne, musíš IB dohodit jinýho do duetu :o)

nemohla by to zpívat Iveta Bartošová a Petr Sepéši? Slaďák jako hrom :o)

heartrate
08. 06. 2011
Dát tip
tak to né :) život je takhle dost komplikovanej, proč si ho komplikovat ještě víc!

já doufám že píseň na youtube si každej najde, mně by tu videa komplikovaly život a vyhledávat každou písničku (dyž ju autor nedodá) taky nebudu - pak si to po skončení može každej přidat k sobě aj s videem třeba :o)

heartrate
08. 06. 2011
Dát tip
já budu tipovat až posléze, ale líbí se mi to.. písňové texty jsou špecifické v tom, že je třeba dbát na délku slabik, a tady je dobře každá poslední slabika dlouhá, akorát by mi trošku drhlo "probouzíš ve mně žár" místo "už celou mě vážně máš", ale melodii by určitě šlo upravit.. a pak taky v "se mnou jizev se vzdáš" bych místo "jizev" zkusila vymyslet něco s první slabikou dlouhou, ale ono to není tak jednoduchý.. třeba "rány"? Obsahově je to pěkný, velká romantika.. A nešlo by prosím kdyžtak přidávat i odkazy na youtube, abychom si mohli píseň zapět?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru