Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čekám na verdikt naostřených dlát

22. 08. 2013
5
8
619

Čekám na verdikt naostřených dlát

 

Chtěl bych všechno říct

ale nemám komu

tak vážu slova do kytic

a nechávám je uvadat

 

podoben

mlčenlivému stromu

čekám na verdikt

naostřených dlát

 

snad jednou v rukách dřevorytce

dozraji

a potom prudce

zazářím

 

jak klenot v galerii

konečně ucítím

že doopravdy žiji


8 názorů

Diana
23. 08. 2013
Dát tip
Příjemné, výstižné metafory, pěkné rýmy. Myšlenka i pocit dobře patrný.*

Děkuji všem za návštěvu...Max Hutarovy zvlášť (už dlouho jsem se takhle nenasmál)


Vampirelord
22. 08. 2013
Dát tip

Mně se to náhodou líbí...oslovilo mě to...jde o pocit..a ten z té básně mám....***T


oran
22. 08. 2013
Dát tip

mimoni, pise se mně nebo mi (3. pád, komu čemu) pane redaktore. jste oba orientovani na vykon, v tom vezi ten vas velky omyl. v tomto smeru se neda umeni hodnotit.


Max Hutar
22. 08. 2013
Dát tip

Johny Joint je podobný mě, ale já jemu ne.


Alegna
22. 08. 2013
Dát tip

jako čtenář tíhnoucí k takovýmto veršům dávám tip***


oran
22. 08. 2013
Dát tip

nekdy si mimoni rikam, jestli ty nejsi johny joint, protoze nektere vase dementni uvahy jsou si tak moc podobne. :-)


Max Hutar
22. 08. 2013
Dát tip

Nuž, obávám se, že ten verdikt naostřených dlát budu muset vyřknout už já. Tahle poesie je zcela neinvenční. Svým laděním je někde tak kolem roku 1840, ale spíš ještě její pozdní odvar kolem konce století. Všechny tyhle řemeslné obrazy ve světě bez řemesel působí strašně nevěrohodně, romantické vidění přírody, dávno přijaté a opuštěné společností... ne.

Stejně jako nemá cenu vyrábět zbraně na technologické úrovni devatenáctého století, nemá cenu ani psát básně s veselou ignorancí vůči tomu, k čemu básnické vidění dospělo za posledních 150 let.

LURK MOAR, řekl by internetový klasik anonym.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru