Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milý

24. 11. 2013
9
11
1707

 

Vzal jsi mi panenku

a pastelky

a knihy

tím pádem z holčičky

žena se stala

 

dal jsi mi panenku

a ona živá byla

opravil psací stroj

a já 

svou knihu psala

 

příběhy barevné

ne

nikdy černobílé

vždy částí života

co spolu jsme ho žili

 

příběhy o štěstí

o lži

i o samotě

a znovuzrození

jsem vděčná za ně

milý


11 názorů


macecha
25. 11. 2013
Dát tip

hezké ... T***



Na obhajobu svého původního záměru bych ráda uvedla, že při recitaci spojuji oba poslední řádky v jeden, což z řádkování pro jiného čtenáře-recitátora není jednoznačné, to chápu. Každopádně Tvoje verze vyhoví oběma možnostem, tak se ráda nechám inspirovat. Teď už jen doufám, že to nehapruje ještě někde jinde :D (prosím nerozvádět :))))))) )


Whitesnake
24. 11. 2013
Dát tip

Jarmi, Jarmi, ty mi dáváš... takle prostě píšu já, nikomu to nevnucuji... pokud jsi opravila, musíš též na konci 2. strofy dát  "knihu jsem psala", jinak to bude zase haprovat :-))

 

omlouvám se


Máš pravdu, děkuju Ti :)


Whitesnake
24. 11. 2013
Dát tip

Jarmi, to "se žena stala" je nešikovné (jen v duchu si zkus v prámci recitace prvního verše" tím pádem z holčičky žena se stala")


:)))) - a mám zaděláno na malér :D***


Kočkodan
24. 11. 2013
Dát tip
Ne tech pár pastelek, panenky, oblecku, zenou jsi od doby uzmutí venecku. Ac celkem rachota pro me to byla, dodnes rád vzpomínám, ty moje milá. :-)

Tip*


Čudla
24. 11. 2013
Dát tip

Líbí /*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru