Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlodníček 10

19. 01. 2014
25
50
4408
Autor
Kočkodan
Hacker – člověk trpící bolestmi Kancelář – prostor s nadprůměrným výskytem kanců Karimatka – rodič preferující při vaření určité směsi koření Kleště – pomůcka k vytváření kleštěnců Kramflek – místo na těle po lehčím úderu kramlí Kurzor – mrkající slepice Parkinson – chorobná neschopnost správně zaparkovat; patologicky časté pojídání párků Pokrytec – býk odcházející od krávy Prasečinka – závaží v posilovně o hmotnosti dospělého vepře Rafička – kousavá fenka Rusalka – obyvatelka ruské federace Solárium – daňový úřad Tupec – nositel vlasové náhrady Urolog – za bývalého režimu člen Ústřední rady odborů Vydřiduch - přízrak vodní šelmy Zvrhlík – dávící se muž

50 názorů

Kočkodan
19. 11. 2016
Dát tip
Tak hlavně že na mě po přečtení na dálku vztekle neceníš zuby. ;-)

Markel
19. 11. 2016
Dát tip

tak to nemá chybu, po ránu jsem se zasmála a to cením :-)) *


Kočkodan
09. 04. 2016
Dát tip
Srdce mám furt ve zmatku, vidím v tobě vietnamku, také zdatnou rodičku, kozačku i lodičku. :-)

Kočkodan
08. 04. 2016
Dát tip
Díky, ani já prílis netrpel. :-)

Kočkodan
07. 04. 2016
Dát tip
Já vlastně závidím i pokrytcům... :-)( Stázko promiň, ale teď tě musím z časových důvodů prozatím opustit. Hezky se vychrupni a ahoj.

Kočkodan
04. 08. 2015
Dát tip
Tvuj komentík ze mne neudělal zvrhlíka. Dík, že jsi u mé tvorby zanechala svou šlápotu.

kočanská
04. 08. 2015
Dát tip

ha, su karimatka!!

možná bych mohla i být parkinson, kvartální ovšem.


Lovetka
25. 02. 2014
Dát tip

Naše Terezka, někdy  také Terárka či Terorista, je kříženec zřejmě kokra s jezevčíkem, černá s bílou náprsenkou, 3 bílejma ponožtičkama, flíčekem na zátylku a špičkou ocásku, žere každýho kdo u nás zazvoní a při první návštěvě u nás musí lidé podstupovat komplikovaný seznamovací proces - prostě LittleBlackTerrorist :D


Kočkodan
24. 02. 2014
Dát tip
I já vám zasílám pozdrav. Psi miluji, tak bych se vubec nezlobil, kdybys mi treba napsala par dalsich sluvek o vasem psikovi. Tady v Mnisku pod Alpou máme jen ctyri kocky, ale v rodném dome v Prerove nad Labem vzdy nejaký ten ctyrnozec pobíhal. V soucasné dobe Aja - cerná fenka snad s trochou krve retrievera. Psum zdar!

Lovetka
24. 02. 2014
Dát tip

Zdravím, naše rafička také pozdravuje, je podivně přítulná poslední dny a cizí psi nechce žrát nýbrž...inu něco úplně jinýho :o  Jaro je už evidentně je tady! ;)  *


vesuvanka
11. 02. 2014
Dát tip

pobavilo mě :-))) Díky, TIP


Kočkodan
24. 01. 2014
Dát tip
Toscano: Na vydaní cekají dva nové díly, nejaký ten vítr do plachet jeste duje. Pohrbil jsem ale hloupou predstavu, ze se má tvorba bude líbit celému svetu. MKbaby: Brachu, na tvých myslenkách neco bude. Obema: :-)

MKbaby
23. 01. 2014
Dát tip

Nehrajme si tu na bůhvíjaké umění. Jistěže se na Písmáku tu a tam objeví pozoruhodné a jistě kvalitní dílko, ale nestává se to zrovna často. Podstatná je pohoda, pocit, že někam patřím, že je mi tu prostě fajn. Ať jsem přitom stokrát dospělý a uvědomělý :)


Toscana
23. 01. 2014
Dát tip
Kočkodane, já jen doufám, že ti ty plky od Tangense nevezmou vítr z plachet a budeš v hlodníčkování pokračovat pro nás, co se rádi baví a co nejsme takoví suchoprdi, abychom na všem hledali negativní chlup... ;-)

MKbaby
23. 01. 2014
Dát tip

Tangens: Člověče, kdybych se měl vyjadřovat k dílům, o kterých si myslím, že jsou pitomá, nicneříkající, ubohá atd., pak bych si na to musel asi vzít sílu na výpomoc. Ufňukaných dílek pubertálních slečen, jakož i rádoby uměleckých volných veršů, je na Písmáku více než dost. Vyřešil jsem to tak, že je nečtu a nekomentuji. Nebo maximálně jednou...


Toscana
23. 01. 2014
Dát tip
Sebevědomí ti rozhodně neschází. :-))))

Toscana
22. 01. 2014
Dát tip
Tangens_Omega36 - mě by jen zajímalo, proč se sem chodíš tak trápit, když ti to připadá jako plytký pokus o humor. Co mě nebaví nebo o čem si myslím, že to za nic nestojí, nečtu. Nebo jen poprvé a současně naposledy a už se na stejné místo nevracím, když vidím, že je to mimo můj vkus. Takže to vypadá nejspíš na to, že budeš z gruntu masochista!

Diana
21. 01. 2014
Dát tip
hahaha, Tosca! SUPER!!! ´:-)))*** Tak už přesně vím, kde mne to minulý týden skásli: na SS (solárium svinčík).

Toscana
21. 01. 2014
Dát tip
Svinčík - to je úřad s nadprůměrným výskytem sviní :-)))

Kočkodan
21. 01. 2014
Dát tip
Dekuji vám vsem za prectení a vytvorení vasim pocitum odpovídajících komentáru. Musím hned prozradit, ze tento díl byla tak trochu rodinná koprodukce – o heslo „Vydriduch“ se postaral strýcek. Jsem rád (a on jiste také), ze se jeho príspevek dostal u Evzénie a MKbaby dokonce mezi nejoblíbenejsí. Kdyz jiz na to Méda narazil, tak se krátce zmíním o svém netradicním zpusobu tipování. Z Kockodana se sice stala drsne receno cerná ovce, ale nemusím se alespon tezce rozhodovat, kterému dílku dám nebo nedám Tipp. U me by byl tento proces opravdu dost slozitý, jsem vseobecne váhavy typ. To je tedy hlavní duvod. Vedlejsí (neboli sekundární) je ten, ze bych mel u vás mozná tendenci se nekdy tipem spís revanzovat, kdyz mi je dáváte také. Tímto radikálním postupem jsem mozná dilemata vyresil. Ale kdyz do vás leji vodu, tak me klidne muzete prestat napájet vínkem. Pro me jsou hlavní komentáre – vyjádrení názoru (treba i pomocí nerudých hvezd), pridání hlásky apod. Tipy jako napríklad Tangua skalpy sbírat nemusím. Howgh, písmácký exot na toto téma domluvil. :-) Annastazie: Miluji lidi, kterí ríkají: miluju svůj jazyk...jeho možnosti....a miluju lidi co se s ním umí milovat.... Toscana: U hackera jsem si dovolil poukázat na jistou podobnost pri vyslovení slov hacker a hekat. Tangens: Dokonalé slovní slozeniny jsou opravdu v silné mensine, to ale vetsine ctenáru ocividne nevadí. Hrát si s cestinou jde i takto.

Toscana
21. 01. 2014
Dát tip
Tangens_Omega36 - Solárium nejspíš od slova solit ve smyslu platit, protože na berňáku solíš jako mourovatej. :-))

Toscana
20. 01. 2014
Dát tip
Jediné, co mi kapku nedošlo, je hacker... Ale jinak to nemá chybičku od shora dolů! :-)))*t

/*

Hlasuju pro kancelář :-)


Norsko 1
20. 01. 2014
Dát tip

nějaké pojidlo. jinak je to jenom blbost


Alegna
20. 01. 2014
Dát tip

:)


Annastazie
20. 01. 2014
Dát tip

:o))))))))))))))))))))!!! miluju svůj jazyk...jeho možnosti....a miluju lidi co se s ním umí milovat....


reinka
20. 01. 2014
Dát tip

Rafička je roztomilá :-)))))


macecha
20. 01. 2014
Dát tip

pro mne nejlepší je "tupec"   T***


MKB: nikoli, kramflek je rezervovaná plocha pro trhovce na náměstí...

MKbaby
20. 01. 2014
Dát tip

Vydřiduch a prasečinka vedou :) Ale s kramflekem se mýlíš. Kramflek je totiž skvrna na dámském oblečení, způsobená nevhodně padnoucí hygienickou pomůckou při pravidelných měsíčních obtížích.


Mě se moc líbí vydřiduch. Už si je představuji, jak poletují nad vodou.*


Nami 99
19. 01. 2014
Dát tip

Archimedes - starověký přepravce medu přes moře.


Petr333
19. 01. 2014
Dát tip

:-)))))))


Můra73
19. 01. 2014
Dát tip

hlasuji za solárium :o)


BigBivoj
19. 01. 2014
Dát tip

urolog taky píše :)


Čudla
19. 01. 2014
Dát tip

/*


Diana
19. 01. 2014
Dát tip
Solárium je trefné, vtipné, pravdivé. Minulý týden jsem jim vysolila majlant! ******

karimatka a parkinson )


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru