Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 15

04. 05. 2014
22
25
3381
Autor
Kočkodan
Od ucha k uchu Úsměv je široký od ucha k uchu, domů se navrací z aukční síně, levně tam vydražil Alfonse Muchu, hlasový klid má navíc tchýně. Okurková sezóna Smutní jsou v redakci novináři, panuje blbá okurková doba, však náhle jim tváře přece jen září, někdo prý ve Finsku znásilnil soba. O sto šest Nedělá rodičům žádnou čest, i oni vědí, že zplodili lumpa, krade a loupí o sto šest, minulá akce – benzínová pumpa. Ostrouhat mrkvičku Pořádně ostrouhal v hospodě karotku, nával vzteku neúspěšně dusí, všichni směj objednat, když maj chuť na vodku, on může obdržet jedině džusy. Otevřít někomu oči Přítel mu otevřel oči, hlava z toho ještě třeští, je také částečně bez obočí, kamarád použil kleští. Padnout na úrodnou půdu Prosba nepadla na úrodnou půdičku, zaslechl něco o vilné svini, přál si ji totiž rozepnout blůzičku, což silně naštvalo kolegyni. Pálit na jazyku Kritika ho na jazyku pálí skoro až tolik jako chilli, děti se u telky válí a psa už zase nevenčily. Papírová válka S úřadem vede papírovou válku, musí tam zajet zchladit si žáhu, do ruky uchopí basebalovou pálku a dá svým argumentům váhu. Pes, který štěká, nekouše Že pes nekouše, který štěká, i já jsem na to kdysi hřešil, vyndání stehů mě zítra čeká, doktor můj zadek pracně sešil.

25 názorů

Kočkodan
16. 11. 2015
Dát tip
Dík, fialko. Vidím, že jsi sem skočila z Libresu jako klokanice. 

fialka...
16. 11. 2015
Dát tip

Dobré!

*


Markel
29. 08. 2014
Dát tip

:-)) * sob :-))

 


Kočkodan
11. 05. 2014
Dát tip
Vdaka.

Sahliger
11. 05. 2014
Dát tip

**


Josephina
09. 05. 2014
Dát tip

to mě opravdu rozesmutňuje, že ti tolik záleží ta tvé image :-(


Kočkodan
08. 05. 2014
Dát tip
Josephino, stredník me trochu uklidnil, ze treba prece jen budes dál hrát, ode mne se dockás jen dalsích podobných blbinek. Neves si z toho ale hlavicku. :-)

Josephina
08. 05. 2014
Dát tip

je to sranda i sociální kritiky se tam najde dost (máš už dostatečný životní přehled a nadhled), ale máš na víc - čekám i na něco z tvých skutečných hlubin, jinak nehraju! ;-) - a to přece ani nemusíš rýmovat


Kočkodan
07. 05. 2014
Dát tip
Vesuvanko, za tvuj komentár te nepokousu ani já. :-)

vesuvanka
07. 05. 2014
Dát tip

pěkné a obzvláště Pes, který štěká, nekouše :-))) TIP


Kočkodan
06. 05. 2014
Dát tip
Toscano, tvuj velmi vtipný komentár zaprícinil nejméne 15 skubnutí mé bránice. :-)

Toscana
06. 05. 2014
Dát tip
Ještě mě tak napadlo, že s pořádně otevřenýma očima by šlo za okurkové sezóny venčit u benzínové pumpy klidně i zprzněného soba oblečeného do polorozepnuté blůzičky, který by z toho měl takové potěšení, že by možná občas zkusil i štěknout aniž by kousnul. Kočírovat by ho přitom šlo např. basebalovou pálkou. Venčitel by se tím mohl tak bavit, že by měl úsměv od ucha k uchu a současně by tím chladil i chilli rozpálenou hubu... :-))))))

Toscana
06. 05. 2014
Dát tip
Otvírat někomu oči kleštěma (třeba štípačkama), to musí být hotový masakr! Ale stejně tam mě pobavila představaa svádivého pohledu vilné svině. :-)))))) /*t

Kočkodan
06. 05. 2014
Dát tip
Protoze me to pálí na jazyku, tak to povím - dekuji vsem zucastneným kritikum. Alesi, herec jako ty se jiste i do kazdého steku porádne zakousne.

Tipuji*


Alegna
05. 05. 2014
Dát tip

no koment :)


Diana
05. 05. 2014
Dát tip
Já byla nadšená hned z první, Od ucha k uchu! Pohodička! Ostatní také povedené :-)*

pes dokáže v krátkých pauzách mezi jednotlivými štěky i kousnout...:o)

:)


Těžko si vybrat, co pobavilo nejvíce.

Možná rozkousaná zadnice,

či úrodná půda,  líně dětičky,

které nevenčily či zprznění soba?

Okurková sezóna je holt prima doba.*


MKbaby
04. 05. 2014
Dát tip

Otevírání očí kleštěmi je zajímavý nápad :)


8hanka
04. 05. 2014
Dát tip

ach, násilné otváranie očí kliešťami a znásilnenie soba ai už nič neprekoná:)))))


Čudla
04. 05. 2014
Dát tip

/*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru