Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 18

15. 06. 2014
17
19
2646
Autor
Kočkodan
Říci bez mučení Přiznal své ženě bez mučení jakmile dojedli k večeři kubu, že on si její matky cení, pouze když drží hubu. Říci bez obalu Prohlásil u přátel bez obalu, on všechno otevřeně říká, že mají strašně hnusnou kalu, zato však chválil bramboříka. Říci polopatě Na správné oblékání měl bych tipy a povím to celkem polopatě, nejdřív si natáhněte slipy, teprve potom přijdou gatě. Sedět na dvou židlích K sezení mám obrazně dvě židle, mluvím upřímně i jazykem hadím, žena mi zapíchla do zad vidle, možná ji přece trochu vadím ... Sedět pevně v sedle Ne vždy v sedle pevně sedí, poznal další špitál český, teď už ví, že na náledí vždycky není pánem Esky. Sednout na lep Prodejci určitě sedla na lep, chtěla moc potěšit manžela, koupila dvojici abstraktnich maleb, prý díla Michelangela. Sedřít z někoho kůži Partner z ní sedřel kůži, netrpí, nedává mu vinu, úsměv se objevil na tváři Růži, šlo totiž o její rohovinu. Shodit ze stolu Šéf shodil návrh ze stolečku, zároveň bohužel i PC, za plánem odborů udělal tečku, odstranit dveře z WC. Skutek utek Hodně řečí, skutek utek, mnohý to asi jinak prožil, on poprvé u prostitutek Hubertus ani neodložil. Sloužit dvěma pánům Dvěma pánům nelze sloužit, on je pod jařmem dvou paní, především u tchýně začíná toužit, vyzkoušet jednu z loveckých zbraní.

19 názorů

Gora
28. 08. 2017
Dát tip

Všechno prima a ode mne jednička:-)


Kočkodan
17. 07. 2014
Dát tip
A já od tebe zase dostal peknou kritiku. Dík. :-)

vesuvanka
17. 07. 2014
Dát tip

 abstraktní malby od Michelangela mě dostaly, ale jsou pěkné všechny :-))) TIP


přesně tak jsem to myslela :-)...LÁKAVÉ :-):-):-)


Kočkodan
23. 06. 2014
Dát tip
Já si to budu skromne vykládat jako kompliment. smajlík

 tvoje verše  Kočkodane.... jsou  spuštěné gatě....:-))):-)))


Kočkodan
19. 06. 2014
Dát tip
Jenom si nemysli, starý brachu, téz mívám pocit toho prachu.

Antoncek
19. 06. 2014
Dát tip

žes přitvrdil mi jde k duhu

a znamená pro mne vzpruhu

v naprosté vlastní mizérii.

...................................................

Za jezdcem prach jsem na prérii.


Kočkodan
19. 06. 2014
Dát tip
Toscano, nejlepsí je prosmejdit ocima hned i komentáre, nejen ze se zabrání prípadné duplicite (abych mluvil trochu lidove), ale clovek muze narazit i na humorná místa. Já vedel, ze nakonec prece prikluses. :-)

Toscana
19. 06. 2014
Dát tip
A teď koukám, že jsme měli s Květoněm stejnou myšlenku... :-))))

Toscana
19. 06. 2014
Dát tip
nejdřív si natáhněte slipy, teprve potom přijdou gatě. - správně!!! Jen Superman to nosil obráceně :)) *t

Kočkodan
17. 06. 2014
Dát tip
Odkládám nejen hubertuts, ale pred vasím vybraným vkusem smekám i kloboucek. :-)

Super ! :) ***


nejdřív si natáhněte slipy,teprve potom přijdou gatě

Někdo by to konečně už měl říct Supermanovi.


Alegna
16. 06. 2014
Dát tip

:) sedřít z někoho kůži začíná jako horror


Těžko se vybírá. Zda na dvě židle nebo na lep, možná sloužit pánům dvěma, ale asi líbí se mi všechny.*


MKbaby
15. 06. 2014
Dát tip

Skutek utek - No, já se nedivím, že ani u lehkých žen neodložil výborný kácovský ležák, já bych se ho nevzdal taky :-)


Diana
15. 06. 2014
Dát tip
No ty ses vytáhl! Jedna lepší, než druhá! Abstraktní kresba od Michelangela asi vede! :-))))****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru