Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 20

29. 06. 2014
25
22
2954
Autor
Kočkodan
Spadnout z Marsu Spadl buď z Měsíce nebo Marsu, či je snad nadměrně opit vínem? Zatím hrál pět sekund u komparsu a již se chce měřit s Al Pacinem. Spálit za sebou všechny mosty Za sebou spálil všechny mosty, o novém začátku stále bájí, bohužel zničil i velké skvosty, jako ten památný císaře Káji. Spánek spravedlivých Zaslouží si spravedlivých spánek, nečisté svědomí nemůže prudit, kdybych měl jméno Šimon Pánek, také se určitě nebudu budit. Spát jako zabitý Jak zabitá spinká tchýně, vynechme „spinká“ i „jako“, jed by se našel v jejím víně, zeť si rád koupí černé sako. Splakat nad výdělkem Tři týdny na poli brigádničil, při sběru jahod pilně makal, získaje obnos náladu mu zničil, skoro až nad výdělkem splakal. Srdce v kalhotách Srdce mu padlo do kalhotek, klepe se dokonce i kýla, může si dovolit zadečku dotek? Před ním je ve frontě Lucie Bílá! Stavět se na zadní Přestaň se synu stavět na zadní, že si vzít nenecháš tuhletu trasu, hrát v pražských kasinech různé hry hazardní, na to máš v devíti ještě dost času. Strkat do všeho nos Úplně do všeho strká nos, dneska měl velkou smůlu, drží se za něj, volá „sos!“, byl také chvilku v úlu. Střílet si z někoho Krutě si kolega z kolegyně střílí, účes i postavu jí haní, dostala nápad, který v ní sílí, zítra jde do práce se střelnou zbraní. Svítat v hlavě Ženáči v hlavičce pomalu svítá, že může baby prohnat rázně, ta šance se často nenaskýtá, VZP odklepla tři týdny lázně. Svrbět jazyk Manželku jazyk říci svrbí, Ze tímhle soužití silně ničí, pomlázka manžela nebývá z vrby, šlehá ji zásadně železnou tyči.

22 názorů

Gora
28. 08. 2017
Dát tip

Spát jako zabitý...to jsem celá já:-) Parádní.


Kočkodan
14. 12. 2015
Dát tip
Lenko, tvůj komentík také o něčem vypovídá – že jsi moje věrná čtenářka. Díky za to. :-)

Lnice
14. 12. 2015
Dát tip
Al Pacino,císař Kája, Šimon Pánek a Lucie Bílá, žádné písmeno tu není napsáno bez toho, aby o něčem vypovídalo, natož jména :)*

Kočkodan
21. 07. 2014
Dát tip
Po prectení, Antonceku, nepoznal jsem pocit vzteku, zajisté i na Parnasu ocení mých versu krásu. Dík za vtipný komentár. :-)

Antoncek
21. 07. 2014
Dát tip

Opět složen dávám za 5,

můj ty Stando kolenatej,

už tě vidím příště zapět

Ej, na téj hore, na tej,

 

jež se zove Olymp, Parnas,

co si tam však počneš bez nás?

 

*


Kočkodan
17. 07. 2014
Dát tip
Díky, mne tvuj komentár také chutnal. :-)

Whitesnake
17. 07. 2014
Dát tip

bavil jsem se - tchýně 2. verš mňam


Kočkodan
16. 07. 2014
Dát tip
Vesuvanko, trikrát díky, ze jsi strkala nos do mé tvorby. :-)

vesuvanka
16. 07. 2014
Dát tip

pěkné, rozesmálo. Obzvláště Strkat do všeho nos :-))) TIP


Kočkodan
12. 07. 2014
Dát tip
Já to tusil, ze se v kritice od tebe bude s nejvetsí pravdepodobností nalézat humor. :-)

MKbaby
12. 07. 2014
Dát tip

Šlehat na velikonoce manželku železnou tyčí je nevkusné. Já velikonoce slavím tak, že v ono pondělí manželku nebiju.


Kočkodan
02. 07. 2014
Dát tip
Kdyz si tak ctu ty vase komentáre, mám z toho docela pocit, ze zabulit nad gází (pro konzervativce: splakat nad výdelkem) ani moc nemusím. A dost me svrbí jazyk neco ríct... No dobre, já to tedy reknu - vsem díky. Blacksabbath: At versíky chacha spoustí, autor dále preje si, nezkusíme lásku v houstí, pak poznás i depresi. Evzenie: Touzím po tom uz let drahne lezet s tebou nekde v bahne. Kveton: Tohle by se skoro vzdycky bralo za akt rasistický.

Chachá!

Tak mě napadá:

Může si dovolit zadečku dotek?Před ním je ve frontě Věra Bílá! 


macecha
30. 06. 2014
Dát tip

mne zaujaly lázně, to je chlapům podobné .... T***


Ještě, že mám lehké spaní,

nos nestrkám nikam,

jen co rozsvítí se mi v hlavě,

v šum lázeňský unikám.*


Alegna
30. 06. 2014
Dát tip

i srdce v kalhotách je pěkné :)))*


Tip*


Čudla
29. 06. 2014
Dát tip

Pěkné /*


Diana
29. 06. 2014
Dát tip
Chacha, pobavilo, nejvíc představa strkání nosu do úlu! :-)*

nejvice ze všeho

se mi líbí to o té tchyni

Strkat do všeho nos

také není od věci

vše co nappsáno je

je smích spouštěcí


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru