Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 23

20. 07. 2014
16
19
2521
Autor
Kočkodan
Tvrdá slupka, měkké jádro To rčení o něm říci mohu (O tvrdé slupce a měkkém jádru), Ve vzteku zlomil tchýni nohu, Hned ale začal dělat sádru. Ukousat se nudou Hledají ve skříních černé oblečení, té milé tetičce na pohřeb pudou, moc hezká smrt to asi není, ona se ukousala nudou. Ulétnuté včely Kouká, jako když mu ulétly včely, chtěl by už pomalu s balvanem pod vodu, velkému problému pravě teď čelí, žena se rozhodla – dá žádost k rozvodu. Uříznout si ostudu Jejich dcera netuší nic o studu, S půlkou obce do postele chodí, řeže I rodičům pěknou ostudu, řeči o nymfomance dávno již se rodí. Usmívat se jako měsíček na hnoji Úsměv jak měsíček na hromadě mrvy, Nádherný vlas a nohy laní, však vydatné koupele v dívčí krvi jsou drobnou slabůstkou Čachtické paní. Uzavřít se do ulity Nevlastní temperament čerta, najevo nedává své city, jde jasně o případ introverta, jenž stahuje se do ulity. Ve víně je pravda Včera jsem hledal pravdu ve víně, pět litrů na pátrání padlo, všechno pak proběhlo celkem nevinně, až na to poblité prostěradlo. Vědět odkud fouká vítr Ví, odkud vanou tyhle větry, bohužel z manželčina zadku, denně tak dva kubické metry, často sám odjíždí na jejich chatku. Věšet bulíky na nos Věší mu na nos nebezpečný bulík, jak snadné u muže z pomocný, ať prý jen ochutná, sehnala rulík, obzvláště lahodný je tenhle zlomocný. Vidět z rychlíku Viděla to za Libercem z rychlovlaku, pohled jí zmírnil průběh depky, mladík se zbavoval střevního tlaku před lánem kvetoucí řepky.

19 názorů

Lnice
02. 11. 2015
Dát tip

peche, já se smála jako najatá a to nejsem předjatá


Kočkodan
02. 11. 2015
Dát tip
Stejně mi věšíš bulíky a ani jednou ses za tu dobu nezasmála... ;-)

Lnice
02. 11. 2015
Dát tip

usmívat se jako měsíček  na hnoji, ve víně hledat pravdu, k tomu věšet bulíky na nos a koukat se na to z rychlíku


Kočkodan
05. 08. 2014
Dát tip
Hlavne ze ty chodís na moje dílka (a snad na ne také koukás). :-)

Antoncek
05. 08. 2014
Dát tip

 Von na to nechodí,

von na to kouká.

Strašně mu lahodí

nasadit brouka.

 


Kočkodan
23. 07. 2014
Dát tip
Vsechny vás mohu uklidnit - svým komentárem jste si ostudu neurízli. A neverím, ze byste mi veseli na cichový orgán bulíky. Takze posílám podekováni.

Michelle B.
23. 07. 2014
Dát tip

Moc pěkné :-)


Tipuji*


macecha
21. 07. 2014
Dát tip

kam na to chodíš? T***


vesuvanka
21. 07. 2014
Dát tip

nejvíc mě rozesmály: Ve víně je pravda, Vědět odkud fouká vítr, Věšet bulíky na nos a Vidět z rychlíku,

ale pěkné jsou všechny :-))) TIP


smrt ukousáním nudou tady nehrozí...

Že ve víně je pravda, zjistila jsem dávno,

s těmi větry je to rána, paňmámo,

ale rychlík ten to jistí, kámo.*


hehe, to je dobrý :-D


Diana
20. 07. 2014
Dát tip
Hahaha, strašný! Máš mne na svědomí! Mně se líbily všechny. Snad Tvrdá slupka, Měsíček na hnoji, introvert, Pravda ve víně a Věšet bulíky, ty se mi zdají úplně nej!

Nami 99
20. 07. 2014
Dát tip

Tvrdá slupka,měkké jádro.

 

Jde to,ach jde,jen každý hleď,

k vlastnímu dobře jádru!

Bude - li každý z nás z křemene,

pak není třeba sádru.

 

Ulétnuté včely.

 

Viděl jsem úly plné medu,

však zpívat o nich nedovedu.

Létaly včely nad hlavami,

s pylu plnými kbelíčkami.

Jenom ta jdna nese vodu

je s trubcem těsně po rozvodu.

 

Vidět z rychlíku.

 

Díky úlevě Pepíka,

vyrostla řepka veliká.


smyčka
20. 07. 2014
Dát tip
***

Vidět z rychlíku

Viděla to za Libercem z rychlovlaku,pohled jí zmírnil průběh depky,mladík se zbavoval střevního tlakupřed lánem kvetoucí řepky........

.vidím to na hnědo-žlutou ostudu

hlavně že ne do gatí..

pitvat se v tom ale nebudu


Čudla
20. 07. 2014
Dát tip

/*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru