Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 31

14. 09. 2014
18
19
2205
Autor
Kočkodan
Co se vleče, neuteče Prý co se vleče, neuteče a rychlost v životě není nutná, u všech má pověst povaleče, to je však hlemýždi naprosto putna. Co tě nepálí, nehas Co tě nepálí, neměl bys hasit, to heslo možná správné není, když se ti podaří něco zprasit, měj aspoň snahu o odprasení. Černá ovce Je černou ovcí rodiny, nechce jíst u mámy polévku s noky, za katrem nebyla toliko hodiny, seděla celkově přes čtyři roky. Čistá vesta Politik nemá čistou vestu, přesvědčit voliče dá asi fušku, na zádech stopy po lineckém těstu a syn zkoušel u kapsy inkoustovou tužku. Člověk je jenom jednou mladý Člověk je mladý jenom jednou, mládenci jako krev, holky jak mlíko, líčka pak zvrásnějí a vlasy šednou, na konci skryje nás od rakve víko. Dar od Pána Boha Má prostě dar od Pána Boha, často si něco zlomit umí, letos už ruka a třikrát noha, svou pýchu nicméně docela tlumí. Dělat ramena Na svého kolegu dělává ramena, řekněme raději ramínka, Jeho tvář zůstává kamenná, zrudnou jen mateřský znamínka. Dětské nemoci Cítím dost negativní emoce, na výrobek nemohu pět chválu, můj mobil trápí dětské nemoce, má černý kašel, záškrt, spálu. Dívat se skrz prsty Skrz prsty se dívaj na něj, prý by byl schopnější i medvěd lední, že tímhle ředitele raněj, je přece zcela nabíledni. Dobrá hospodyňka... Údajně dobrá hospodyňka Pro pírko i přes plot skočí, tato je (promiňte) líná sviňka, k pletivu s úšklebkem prdelku točí.

19 názorů

Gora
28. 08. 2017
Dát tip

Všechny hezké...a nejlepší hospodyňka nejsem, přes plot neskáču:-)


Kočkodan
16. 11. 2015
Dát tip
Na tvé domněnce něco bude. Kdepak bych našel tvoje nejkrásnější maminčino znamení?

Lnice
16. 11. 2015
Dát tip

Tedy zrudnout mateřská znamínka, to jsem ještě neviděla. Že tys to tam dal jenom kvůli pěknému rýmu? 


Kočkodan
10. 11. 2014
Dát tip
Pokud más tento názor, tak je to dobrý. Dík. Radeji zustanme v prípade pírka u té zdrobneliny. :-)

Kolobajda
10. 11. 2014
Dát tip

Všechny jsou dobrý....! Akorát by mě zajímalo, co je za pletivem...?


Kočkodan
19. 09. 2014
Dát tip
Posílám dík a pozdravy za tebou do kopecku. :-)

Diana
19. 09. 2014
Dát tip
Líbilo a pobavilo všechno, nejlepší však je Co tě nepálí nehas! Vstupuji do klubu fanoušků "odpraseni". :-)T

Kočkodan
17. 09. 2014
Dát tip
Vsem vám (mozná i pekne) dekuji. Svými komentári jste - alespon podle mého názoru - nic nezprasili. A vsimli jste si? - ani jedna tchýne!

Markel
17. 09. 2014
Dát tip

co tě nepálí nehas- ta je nejpovedenější, ale hospodyňka zaujala :-) *


Zordon
16. 09. 2014
Dát tip

*


Inu, co k tomu dodat? Daří se. (Smajlík)


Člověk je jen jednou mladý,

nemá proto skrývat vnady.*

A ta hospodyňka se ti také moc povedla. :-)))


Dept
15. 09. 2014
Dát tip

:)) super ... odprasení je výborný...


BigBivoj
15. 09. 2014
Dát tip

už jsi viděl někdy hospodyňku

skákat přes plot pro péro

s vidlemi na hnůj nebo o tyči

a přitom si...

nenatrhnout jeskyňku ?


Čudla
15. 09. 2014
Dát tip

/*


přidávám se k fanouškům hospodyňky...

vesuvanka
14. 09. 2014
Dát tip

pěkné jsou všechny, nejvíc se mi líbí Co tě nepálí, nehas a Dobrá hospodyňka :-))) TIP

 

blacksabath - to se Ti povedlo :-)))


To nej...na závěr...............T***

že líná je a nedojde....do budky se srdíčkem na dveřích.....?

může to být dobrá hospodyňka....hnojí svépomocí v závětří

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru