Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 39

28. 12. 2014
22
27
2705
Autor
Kočkodan
Plést nohama Vážně to umí, div se světe, obrace, nahodit, hladce, dívenka obratně nohama plete, svetříky sobě i matce. Pod obraz Nejdříve měl v hrdle sucho, teď je pod obraz, jak doga, také si o věšák natrhl ucho a trochu připomíná Gogha. Pohár trpělivosti přetekl Tenhle pohár jednoznačně přetek, když měl před pár týdny spálu, ani jedna ze tří tetek nepřišla za ním do špitálu. Pohly se ledy Konečně se pohly ledy, on z toho však stůně, nevhodná byla pozice dědy skoro v prostředku té tůně. Pokusný králík Odmítám úlohu králíka na pokusy, co všechno vydrží lidské tělo, manželky jídla se mi hnusí, umět vařit by to chtělo. Polykat andělíčky Na těle mu naskakují flíčky, je to náhle velmi vážný, chvilku již polyká andělíčky, a v krku mu uvízl ten strážný. Porodní bolesti Měl silné potíže v oblasti břicha, tak jsem jel k lékaři se švagrem Rudou, domněnka doktora zdá se mi lichá, porodní bolesti že to prý budou. Postavit se čelem On se mu postavil čelem, odvahu dodalo i víno, oděrky potírá hojivým gelem, jenž na něm nechalo Pendolíno. Postavit si hlavu Patří tam figurky, misky, vázy, skleničky, hmoždíř, šálek, jemu však rozum asi schází, staví i hlavu na regálek. Posvítit si na Posvítil si na řádění lasičí, vešel do stodoly, v ruce louči, i když jak včeličky makají hasiči, on se s ní již v duchu loučí.

27 názorů

Kočkodan
19. 06. 2020
Dát tip

No, já si nejsem tak úplně jistý, jestli by bylo například natržené ucho nebo srážka s vlakem potěšením pro každého... Ale tvůj komentář pro mě potěšením byl. Díky.


RUZIGEL
19. 06. 2020
Dát tip

´´užasně vtipné. Pro každého to musí být potěšení.


Kočkodan
02. 11. 2015
Dát tip
Taky se mi obzvlášť líbí. Tedy ty veršované, jsem nerodička a nejsem masochistka.

Lnice
02. 11. 2015
Dát tip

porodní bolesti:_) hehe


Kočkodan
24. 03. 2015
Dát tip
Asi nemá cenu se nad tím dál trápit, já jsem nevypocítatelný. :-)

okoloidúci
24. 03. 2015
Dát tip

... pri všetkej úcte k vtipu a verbálnej zručnosti autora Příčení a Hlodníčků, už nejaký čas (bezvýsledne) dumám nad tým, čo a či vôbec niečo by dal vzorec „Kočkodan - seba/irónia + city“ :)


Kafebronz
08. 01. 2015
Dát tip

Ale s jenž je to zase takové hravější :-) Oboje má své výhody..


Kočkodan
08. 01. 2015
Dát tip
Safra, vzdyt ty más pravdu. Jsi bystrý chlapec, správne by tam melo být jez. Ale nechávám, aby neutrpel tvuj komentár. :-)

Kafebronz
08. 01. 2015
Dát tip

oděrky potírá hojivým gelem,jenž na něm nechalo Pendolíno.

 

Jen blbý dotaz, nechalo na něm Pendolino oděrky nebo hojivý gel? Nejsem si takhle ráno jistý.. Je tam "jenž" pro zvýšení komického účinku? Je to překlep?


Kočkodan
02. 01. 2015
Dát tip
Devcata, culím se na vás také. :-)

Sarrah
02. 01. 2015
Dát tip
:)*

Kočkodan
02. 01. 2015
Dát tip
Diky za reakci. Ten senior byl i pod obraz, pletl nohama a polykal andelícky.

Kolobajda
02. 01. 2015
Dát tip

Když to vezmu z nadhledu - mě bere děda na ledu...  /*


Kočkodan
01. 01. 2015
Dát tip
Dekuji vám, devcata. Podle jednoho rcení bych se tedy mozná reakcí na moji tvorbu po celý rok prílis bát nemusel. :-)

Markel
01. 01. 2015
Dát tip

líbily všechny průpovídky :-)) *


Kočkodan
01. 01. 2015
Dát tip
Rozhodl jsem se postavit vsem komentárum celem a ríci vám jasne a bez vytácek: dekuji! Do zatím jeste miminkovského roku 2015 vám preji to naprosto nejdulezitejsí - at máte nadále moznost císt moje prekrásná díla.

Alegna
30. 12. 2014
Dát tip

pěkné ...*

ať o samotě

nebo jako celek

kdos obdařil tě

vtipem, co se nelek


jejdavilda
29. 12. 2014
Dát tip

my jsme všichni Gogho


Diana
29. 12. 2014
Dát tip
Moc pobavilo, ale postavit se pendolinu čelem je fakt bomba! :-))))***

umět vařit by to chtělo.....co  třeba knedlo, péčo, zelo....?......pobavilo.....T 


smyčka
29. 12. 2014
Dát tip
Cele se mi to libi

Zordon
29. 12. 2014
Dát tip

Posvítit si na...je nejlepší :)


Čudla
29. 12. 2014
Dát tip

/*


Silene
28. 12. 2014
Dát tip

Drobátko mě ten králík podusil. Nevzdám se však a poživatelnost svých pokrmů z posledního místa nepovýším.

Prima nápady, číčo, jak také jinak.


Tak nohama plést neumím a ani bych nechtěla.*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru