Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 43

29. 03. 2015
16
23
2606
Autor
Kočkodan
Není malých rolí Belhá se z drogérky ulicí letní s předmětem objemným, ruce jí bolí, metr má v průměru papír toaletní, babička zjistila – není malých rolí. Tichá voda břehy mele Tichá voda břehy mele, dopustil se vskutku zvěrstva, na rozsudek čeká v cele, zabil půlku příbuzenstva. Trčet pod jednou dekou Sadaři s výrobcem pod jednou dekou, budí to zdání komplotu, složité plány spolu pekou* jak získat monopol v produkci kompotů. Třikrát měř a jednou řež Že práci odfláknul, zfušoval? Kdeže! Našel si na webu pár přesných „taháků“, po třetím změření teprve řeže a tchýni úspěšně naskládal v mrazáku. Udělat levou zadní Prý to zvládne levou zadní, prokáže Praze dobrý skutek, do týdne chce tenhle radní zbavit centrum prostitutek. Udělat si oko Zavázal svoje, vždyť kreslil oko na čelo, šel na ples maškarní za kyklopa, nemálo pohledů po něm se stáčelo, do všeho naráží, drcá a kopá. Udeřit hřebíček na hlavičku Staví se k hřebíku s výrazem znalce, však naprosto netrefil železnou hlavičku, nejdříve dochází k zranění palce a za půl minuty dokonce malíčku. Věštit z křišťálové koule Dcera ji pojede se školou na lyže, máma se vyptává z křišťálu koule, je mnohem klidnější, protože teď ví, že nebude fraktura, jenom dvě boule. (* vím, chyba, sorry)

23 názorů

Kočkodan
08. 05. 2017
Dát tip
Já ti, Irco s nickem Gora, vyslovuji podekování. Mne se to toaletní rcení také líbí.

Gora
08. 05. 2017
Dát tip

Obzvláště vtipně zní tvůj výklad rčení Není malých rolí a Spát pod jednou dekou. Ani ostatní nejsou nedovtipné.


Kočkodan
07. 01. 2016
Dát tip
Děkuji. Ty snad jednou jako tchýně skončíš podstatně lépe.

Lnice
02. 11. 2015
Dát tip

já vycházím:-)


Kočkodan
02. 11. 2015
Dát tip
Holt černý humor. Já se svou vycházel dobře.l

Lnice
02. 11. 2015
Dát tip

s tou tchýní to nebylo moc milé...


Kočkodan
05. 04. 2015
Dát tip
D jako „dík“

Kočkodan
01. 04. 2015
Dát tip
Vlastne zádné negativní komentáre, az to budí trochu dojem, ze vsichni trcíte pod jednou dekou. Nemám chut uderit nekoho do hlavicky, naopak, nekterí jste si u mne udelali oko. Podekovat – to zvládnu levou zadní. Sticko: Muzes být klidná, u vtípku o malých rolích más prvenství ty. Mne to napadlo teprve pred ani ne týdnem. Tvoje výzva k skoncování toaletní totality je také vtipná. Evzíku: Tvuj urologický malér bych nechtel zazít na vlastní kuzi. Pavle: Ze dekuji paní Kolobajdové za uklidnení.

rybkaH
31. 03. 2015
Dát tip

Není malých rolí..a já myslela, že je to můj letitý vtípek:( občas to totiž píšu manželovi na toaleťák a nechávám mu to jako škodolibý vzkaz ¨v oné místnosti..a pak mám ještě jeden -taky tam píšu : Konec vlády jedné strany :)


Alegna
30. 03. 2015
Dát tip

za všechny posílám úsměv


Čudla
30. 03. 2015
Dát tip

Kočkodane opět jsi nezklamal. /*


Kolobajda
30. 03. 2015
Dát tip

Není malých rolí - vím, doma pak není utřít se čím...  ° - ))

...a složité plány spolu pekou: jsem to přečetl manželce, a dozvěděl jsem se toto: Je to takové starosvětské, ale v básni to lze použít! Čili - opět jsi bezchybný...!        /**


Aby se matinka nedivila,

dcerka má jen boule,

sousedovic chlapec pak

naražené koule.

Dnes je to velice vydařené, není u mne favorita.***


ano, hlavně že tchýně nechybí...


fialka...
29. 03. 2015
Dát tip

Poslední je milé :-)


Diana
29. 03. 2015
Dát tip
Všichni mají pravdu, co dodat? Není malých rolí! A s hřebíčkem bych dopadla stejně :-)))***

Zordon
29. 03. 2015
Dát tip

Není malých rolí :D


Udeřit hřebíček na hlavičku.....udeřil jsi....zase...:-))))


Chudák tchýně.


Můra73
29. 03. 2015
Dát tip

super všechny.... a hurá;  i tchýně je zpátky 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru