Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 44

26. 04. 2015
17
25
2697
Autor
Kočkodan
Bez peněz do hospody nelez Host nepřišel bez prostředků, ve vrchním to přesto bublá, deset pivek, něco k snědku, při placení vytáh rubla. Být vyhozený dveřmi... Vyhodili z dveří kluka, ve chvilce maj úžas v oku, za oknem zas na ně ťuká, představte si – v osmým štoku! Co se v mládí naučíš... Udělal v podniku šikovně tunel, krátké jsou na něj policejní složky, okrádat ostatní od mládí uměl, chodíval trénovat do sámošky. Vjet si do vlasů Večer si manželé do vlasů vjeli, kdo více zahýbá a hřeší, stěny se při hádce skoro až chvěly, však žena má problémy u chotě s pleší. Vlk v rouše beránčím Jinak se voháknul - má roucho beránčí, tím volný pohyb v stádečku, ovce nic netuší, a proto nejančí, nedošlo ze strachu k sevření zadečku. Vrána k vráně sedá Na strom si vrána k vráně hačla, zhnojily pod sebou dívence halenku, debata o známých pak brzy začla, probraly Gábinu, ovšem i Alenku. Vrána vráně oči nevyklove Vrány si kukadla nepoškodí, nebývaj návštěvy u očaře, již dlouhé věky to tak chodí, slušnost zde vítězí na celé čáře. Všechno souvisí se vším Že všechno souvisí se vším, to stoprocentně platí, mám velké sympatie ke vším, však život bez ženy radost mi hatí.

25 názorů

64T.B.S.
17. 01. 2022
Dát tip

Je to super - nejvíc vjet si do vlasů pa Tip


ten komentář byl inspirován tvým textem a je o mně


Kočkodan
08. 02. 2020
Dát tip

Na rozdíl ode mne budeš asi sečtělý. Teď jsi navíc četl i toto moje dílo. Za to i za reakci si zasloužíš poděkování.


kdybys přečet knihovnu

je ti stejně ku hovnu

jako bys tu nebyl

budeš starej debil


Kočkodan
05. 01. 2016
Dát tip
Já tě od svých dílek nikdy nevyhodím. :-)

Markel
05. 01. 2016
Dát tip

být vyhozen dveřmi :-)) *


Kočkodan
02. 11. 2015
Dát tip
V tuto chvíli mám zkontrolovány dvě pětiny tvého pídění po zlatě.

Lnice
02. 11. 2015
Dát tip

...zhnojily pod sebou dívence halenku:-) cha cha


;-))


Kočkodan
01. 07. 2015
Dát tip
Ani tenhle ne. Rúčku bozkávam. :-)

všetko /***


Michelle B.
30. 04. 2015
Dát tip

Mrknu se ;-)


Kočkodan
29. 04. 2015
Dát tip
Míšo, já tobe dekuji také. Kdybys mela zájem, tak se muzes kouknout na www.libres.cz a hledat Ringa. To jsem já. Zverejnuji tam svoje starsí veci a nekterá Prícení jsou namluvená.

Michelle B.
29. 04. 2015
Dát tip

Pravidelná dávka smíchu...Děkuji! :-)


Kočkodan
29. 04. 2015
Dát tip
Já jsem to tak trochu tusil, ze mi oci nevyklovete a ze si nevjedeme do vlasového porostu. Vsem díky.

Kolobajda
27. 04. 2015
Dát tip

Potkali se vlk, vrána, rubloplatič a jeho ovce. A ta ovce je nejkrásnější zrána (když probouzí se na pohovce)    (° - °) 


fialka...
27. 04. 2015
Dát tip

Pobavilo, potěšilo :-)


Alegna
27. 04. 2015
Dát tip

za vykouzlený úsměv dík


všechny hahaha.....jsou paráda...../***


smyčka
27. 04. 2015
Dát tip

Vlk....


Rozhodně "Bez peněz.....", ale i "Vrána k  vráně..".

Je to super, pobavila jsem se.*


Čudla
26. 04. 2015
Dát tip

/*


Diana
26. 04. 2015
Dát tip
Líbí se mi všechno, první polovina je super!

Zordon
26. 04. 2015
Dát tip

Vjet si do vlasů - to je ze života :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru