Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 47

17. 05. 2015
21
33
3030
Autor
Kočkodan
Co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítřek Co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítřek, tvrdí mu přísloví a nějaké ty sklínky, záhy se ozval strašný skřek, žena je od teď bez maminky... Důvěřuj, ale prověřuj Červík se vrtí v nitru lebky, podobné případy mnohý z vás zná, manžel se navrátil ze služebky a hledá v ložnici DNA. Nejhloupější sedlák má největší brambory Podle rčení o farmáři tady sranda končí, mizí, jak se jeho IQ daří, když má jako kráva hlízy? Přistřihnout křidélka Přistřihl manželce křidélka, činnost je to od něj krutá, on má snad mozek šidélka, chudák vložka Always Ultra... Střepy přinášejí štěstí Střepy štěstí přinášejí, říká chlápek, možná Ing., hlídače ta slova hřejí, spadla váza z doby Ming. Zazelenat se na lepší časy Pokud se něco zazelená, není to pokaždé na lepší časy, u jeho vozidla poklesla cena, má mechem prorostlou velkou část šasi.

33 názorů

Marcela.K.
25. 05. 2016
Dát tip

fakt jsi ji zabil? :-))


Kočkodan
08. 10. 2015
Dát tip
Z komentáre v nitru lebky nemám ani náznak depky.

Hledá v ložnici DNA ... Tak opravdu mne opravdu dostalo! Přímo mazec!!! Ode mne zasloužené */


Kočkodan
17. 08. 2015
Dát tip
Tak tedy díky, a2a2a, nečeká tě moje „fatva“. 

a2a2a
17. 08. 2015
Dát tip

ta o tchýni nemá konkurenci


Kočkodan
22. 07. 2015
Dát tip
Snad más tvrdý nos a mohu ti s klidem podekovat. 

Kočkodan
20. 07. 2015
Dát tip
Díky, Lojzo, tvoje čtyřverší mě také zrovna nerozzuřilo. ;-)

Alois
20. 07. 2015
Dát tip

Všechna Tvoje čtyřverší

moji mysl potěší.

Pravda za rohem viděná

je v krásná roucha oděná.


patricia w.
27. 05. 2015
Dát tip

jako vždy, super ! :)


Kočkodan
24. 05. 2015
Dát tip
Hlavne ze ti ani druhé odstrihnutí materské snurky neodstrihlo smysl pro humor.

Kočkodan
22. 05. 2015
Dát tip
Já myslím, ze na hrbitove se vsem darí dobre. :-) A vítej zpátky, Blani.

Diana
22. 05. 2015
Dát tip
A co tvoje tchýně? Jakpak té se daří? chichi**

Kočkodan
20. 05. 2015
Dát tip
Snad nepujdes ve stopách tvé jmenovkyne Marie Terezie... :-(

Kočkodan
19. 05. 2015
Dát tip
Médo, na gauc bych si lehnul jedine s tebou. Ale to by asi nebyla analýza. :-)

Kočkodan
19. 05. 2015
Dát tip
Mohl jsem to sice odlozit na zitrek, ale vsem vám podekuji uz dnes. Evzenii Kolobajdovou poplácám za versíky. Jo a na Písmaku se zazelená na lepsí casy - já ted budu nekolik týdnu v rodné vlasti, ne vsak zde. Ale no tak, devcata, jen zádné slzicky...

Markel
19. 05. 2015
Dát tip

mně líbila ta rozbitá váza, mám ráda horory :-)) *


Kolobajda
18. 05. 2015
Dát tip

"Na molu: Always Ultra s křidélky předváděly modelky..."

"Hledá černý oblek v skříni - sluší se doprovodit tchýni..."    : -))   /*


Alegna
18. 05. 2015
Dát tip

přistřižená*


florian
18. 05. 2015
Dát tip

pro rybkuH: kdepak, ta šílenství už mám za sebou, včetně mládí; když už, tak by mne spíše rozhodil ten skot... :)

P.S. Kouknul jsem se ti na zoubek (abych věděl, kdože); a víš, že ti ta křidélka docela sluší, jak si tam v té literatuře poletuješ... :))) 


já jsem dnes tak tupý , že mi nezbývá než dát tip všem ostřejším.


Zda ty střepy nesly štěstí,

není ale vůbec jisté,

inženýr však dostal pěstí.*


jsem rád, že i tentokrát se v sestavě objevila zmínka o tchýni...:o)


smyčka
17. 05. 2015
Dát tip
Kráva je skvělá....

Čudla
17. 05. 2015
Dát tip

Líbí /*


Co mohu udělat dnes, neodkládám na zítřek......TIP...smích..


rybkaH
17. 05. 2015
Dát tip

asi jde o "hlízy jako kráva" a tím pádem nejtupšího zemědělce:)..že ty jsi rozhozený z té bramborové medaile a o bramborách nechceš ani číst:-) ?


jo, taky se zelenám

ale štěstí to asi nebude

-ani velký brambory


florian
17. 05. 2015
Dát tip

Není to špatný, i když jsem už od tebe četl i lepší (úsměv).

Člevěče, asi jsem dnes (a možná furt) tupý, nebo mi něco uniká, tu krávu s hlízy jsem nepobral :(


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru