Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blask Beruško

24. 01. 2016
0
0
539
Autor
amoresperros

,,Jsem ti předci říkal, že mi přeskočilo!!" jako na zavolanou nahlas vymítač zařval, směrem k té ,,nevinné" dívce, která byla v rozpacích i ze spousty jiných věcí... Vypadlo z ní pouhé ,, Neříkal jste mi to!" ,,Nechte mě být, chci odejít..." ,, Prosím!" Jedena šedesáti letý muž se neuvěřitelnou rychlostí dostal k jedinému východu, zamknul. Poté levitoval 20 cm nad zemí. V tranzu na něj neštastnice skočila a začala se s ním prát. (Pochopila, že se nachyluje k nečemu špatnému). Chytl ji za vlasy, klíče spolknul a udeřil ji pěstí do spánku, ze všech sil. ,, Co?" (Ona) Podlomily se ji kolena a tvrdě spadla na chladné, hnědé kachličky. Vše se událo během chvíle. ,, Asi sním?" ( ,,Všichni svůj život vlastně sníme." A.J.) Ucítila silné bodnutí, bolest byla nepřetržitá... ,,Moje stehna jsou roztáhlá a cítím mezi nima něco jako tlustý klín, ale nemohu se hýbat a jsem při plném vědomí!" ... Beruško, já měl sen a v něm jsem tě zabil!" a na to ji vrazil svůj úd do jejího lůna. V hlasité vichřici v lesní boudě začal odříkávat modlitby páně. Nemohla křičet, jelikož ale dívka držela už 7,5 měsíce celibát, tak to, když ji ho tam narval hluboko, snášela špatně. ( Ještě nikdy to neměla bez gumy. Ano, je to jiné...) Zkrvavená dívka dál snášela rytmické nárazy. Její vykulené, světle modré oči rodily slzy. Kousal ji do tuku u genetálií. Zkusoval ji růžové bradavky, ta bolest a vzrušení! Převrátil její mladé tělo, byla rozpláclá na zemi. Jednou to přijít muselo, pochopila, že se ji její sen, že bude mít poprvé anální sex s někým, ke komu bude cítit velké sympatie se nikdy nesplní... Mlask mlask. Tvrdý penis byl přes 34 min ztopořený. Její vzpomínka tedy na tu událost byla ,,To peklo trvalo víc jak 34 minut!!"

 

* Elvi xD


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru