Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rojení - Krychle

11. 04. 2016
13
23
2548
Autor
Kočkodan
Ano, přiznávám to – jsem vůl. Ale ne takový, abych do toho šel. Jdu naopak od toho. V Alešem vyhlášené Krychli se zadanými slůvky „bouda“, „hned“ a „blíž“ se vyrojila taková masa kvalitních dílek, že nevidím šanci na svoje vítězství. A já prostě nějak nemám rád soutěže, ve kterých nevyhraji. Takže tentokrát beze mne. Snad někdy příště. Čus Kočkodan

23 názorů

Kočkodan
17. 04. 2016
Dát tip
Ano méďo, ale nic si nenalhávejme – volské znaky jsou silně dominantní. (sebereflexivní smajlík)

kuča
13. 04. 2016
Dát tip

Ano v kladném a lehce závistivém. Díky za poděkování. 


Kočkodan
13. 04. 2016
Dát tip
Pokud jsi uzil výraz "geniální" v kladném smyslu, tak sis dokonce vyslouzil i moje podekování.

kuča
13. 04. 2016
Dát tip

Já se na to vykašlu! Rýmuju, veršuju a pak si to přihasí kočkovitá opička s tímhle. Geniální!


Kočkodan
11. 04. 2016
Dát tip
Již starý dobrý Caligula s oblibou říkával: Je lepší být mazaný než namazaný.

Teda Luboši, ty jsi ale mazaný.   /*


Kočkodan
11. 04. 2016
Dát tip
Nad označením filutím zamyslet se přinutím, utrhnu ti možná hlávku, pokud půjde o nadávku.

Čudla
11. 04. 2016
Dát tip

I Ty filuto. /*


Kočkodan
11. 04. 2016
Dát tip
Aleši, hergot tak mě pro mě za mě do tý soutěže zařaď... Ale nepřej si, abych tě viděl, jestliže nevyhraju! :-) Ostatním si dovolím jen exulantsky a možná i trochu skeletbatě poděkovat: těkuji.

okoloidúci
11. 04. 2016
Dát tip

... pre tých, čo neradi súťaže, v ktorých nevyhrajú, naši politici vymysleli v 90. rokoch privatizačnú súťažnú metódu príhodne nazvanú „metóda vopred vybraného vlastníka“. v tom čase vládnuca strana vopred vybrala budúcich vlastníkov a tí v privatizácii súťažili sami so sebou :).

*


MKbaby
11. 04. 2016
Dát tip

Dávám protestní tip :-D


Sršáň
11. 04. 2016
Dát tip

Nejsem odborníkem na teorii her, takže nevím jak se této strategii říká ale je hezké že nám někdo připomenul matematika Johna Nashe nositele Nobelovy ceny za ekonomii "za přínos k teorii her"  *t


kočky, dal bych ti jich sám dvacet ale můžu jen jeden.


Kočkodanova finta)))


jestli se ovšem na tuhle mystifikaci povede Kočkodanovi sehnat 20 tipů, tak převeze on nás...:o)


Gora
11. 04. 2016
Dát tip

Kočkodana jen tak někdo nedoběhne a nepřeveze...vtipné          /T.


Prosecký
11. 04. 2016
Dát tip

To je originální. od tipu mě odrazuje pouze moje vlastní účast.


nechtěl jsem Kočkodana převézt, jen mi tenhle jeho počin není moc jasný, tak dělám svou úřednickou práci...uvidíme, co se z toho vyvine :o)


můj vyhodnocovací automat zjistil, že jsou splněny všechny podmínky vstupu do soutěže, tak jsem tě zařadil do seznamu :o)

 


Lnice
11. 04. 2016
Dát tip

.-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru