Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlodníček 35

05. 05. 2016
19
36
3577
Autor
Kočkodan
Dudlík – milovník nástroje s měchem Laktační psychóza – nemoc z povolání malířů a natěračů Legionář – dítě hrající si se stavebnicí Motolice – lékařka v nemocnici na Praze 5 Nešvar – nepříliš pohledný mládenec Pupenec – nalitý host známého karlovarského hotelu Souputník – pomocník pro přivolávání drůbeže Suchar – přebalený kojenec Svědek – kopřivka Vikář – opak tykadla (viz Hlodníček 34)

36 názorů

xardaska
18. 11. 2016
Dát tip

až tak jo:-)))


Kočkodan
18. 11. 2016
Dát tip
Pozor na to, aby sis při písemném i mluveném projevu nevypěstovala "hlodací" obsesi. :-)

xardaska
18. 11. 2016
Dát tip

kramflek-skvrna na podlaze v obchodě


xardaska
18. 11. 2016
Dát tip

:-)na boj ještě nejsem silná v kramflecích


Kočkodan
18. 11. 2016
Dát tip
Že by se na Písmáku objevila konkurentka a začal tvrdý boj? ;-)

xardaska
18. 11. 2016
Dát tip

karosérie-sada kávových náhražek.-)


Kočkodan
29. 06. 2016
Dát tip
Patricie, díky za nepřímou pochvalu, ale obávám se, že ti tvoje přání nesplním...

Kočkodan
29. 06. 2016
Dát tip
Děvčata, všem vám pěkně děkuji. Psaly jste mi během mé dovolené a já jsem na vás narazil náhodou až teď. Je to nějaká záhada. No, možná začínám tušit, ale to by bylo složité vysvětlování. Jani, je fajn, že tě po velmi dlouhé době zase vidím. Už jsem skoro ani nedoufal... :-)

patricia w.
29. 06. 2016
Dát tip

piš víc a častěji, chlape! :)


Marcela.K.
25. 05. 2016
Dát tip

:-))

Tak jsem si uvědomila, proč jsem se ti vyhýbala.

Konečně už zase můžu číst i takovýhle "díla" a smát se.


fialka...
24. 05. 2016
Dát tip

:-))) ... vždy si něco vtipného, milého vyberu (takže ne furt :-))) od začátku do konce) měla bych být asi konkrétnější, tentokrát mne nejvíc potěšila představa legionáře


Mám z toho závratě,zavolám si Motolici......

IQ nick
17. 05. 2016
Dát tip

Pobavilo, dost :o))) Motolice, Suchar, Svědek - Řechtačka pro Tykadlo, to jsem takhle po ránu potřebovala, dík :-))


vesuvanka
14. 05. 2016
Dát tip

Moc pěkné, pobavilo mě :-))) Díky, TIP


Kočkodan
13. 05. 2016
Dát tip
Fialko díky, pokud jsem pro tebe vtipný furt (nebo dokonce vždy), nemohu být nespokojen.

fialka...
13. 05. 2016
Dát tip

Vtipné, ostatně jako vždy... :-)


Kočkodan
13. 05. 2016
Dát tip
Je to tak, sporadicky se vyskytující méďo. Já zítra budu dost blízko tebe – přijedu na největší pražské nádraží a pobudu tři týdny v zemi mých otců a matek. Přeji ti úspěšnou výchovu dítek, či co to vlastně děláš. :-)

Kočkodan
11. 05. 2016
Dát tip
No když musíš, tak musíš... přesto ti děkuji.. ;-)

macecha
11. 05. 2016
Dát tip

Musím říci, že dnes je to opravdu paráda ...... T*


Kočkodan
06. 05. 2016
Dát tip
Díky chlapci; k mým oblíbencům patří laktační psychóza a souputník.

kočkoDAN - nejvyšší DAN v poetické hře :-)


Legionář a pupenec )


Kočkodan
06. 05. 2016
Dát tip
Vida, a máme tu nový lidový popevek. Ten bude jiste vecne zelený. Díky. :-)

Kolobajda
06. 05. 2016
Dát tip

Legionář - coby souputník svědka Nešvara

běží k motolici s pupencem suchara (hm,carárá   : -))  /**


Kočkodan
06. 05. 2016
Dát tip
Trojlístku díky. Evzíku, tobe preji to, co se v podobných prípadech preje. Ty uz budes tusit...

MKbaby
06. 05. 2016
Dát tip

Žůžo :-)


Markel
05. 05. 2016
Dát tip

:o)) *


Pobavila jsem se. Suchar, pupenec a legionář.....super.  /T


Kočkodan
05. 05. 2016
Dát tip
Výjimečně i za doprovodu svědka. Děvčata, vám samozřejmě přinejmenším z jedné předsíně a komory děkuji. A nebo jo – z celého srdce. :-)

někdy lze spatřit Pupenec i Nešvar v jedné osobě...


Gora
05. 05. 2016
Dát tip

Většinou jsem Tykařka...


Gora
05. 05. 2016
Dát tip

Pár pupenců jsem zahlédla osobně: jsem z onoho kraje:))) i pár legionářů znám:))) i pár nešvarů:)))  A zbytek: BŽUNDA!                            /T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru