Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo uteče, přežije.

28. 08. 2016
6
19
1321

Lékař léčí, příroda uzdravuje.

Platí to stále.

 

Minulý týden jsem zavítala do našeho místního zkrášlovacího studia. Ne, že bych to potřebovala, ale občas musím mezi lidi.

 

A tak, mezi námi děvčaty, přišla řeč na praktické lékaře. Kdo má "lepšího" obvoďáka?

Doufala jsem, že bych mohla vyhrát. Náš doktor "K" je vyhlášený přístupem:

"Já vás vyléčím, ať chcete nebo nebo ne. Dokud budete dýchat a hýbat se, nepustím vás ze spárů."

Utekla jsem na poslední chvíli a dýchám.

 

Jiná paní ovšem dodala těžší kalibr. Doktor zvaný "Mengele", měl úžasné anatomické vědomosti. To se nedá trumfnout.

"Bolí mne pod lopatkou." Stěžovala si dotyčná.

"Ano, to bude zánět ledvin." Doktor na to.

"Tam ale ledviny nejsou, ty máme přeci níž!" Protestovala.

"Ne, ledviny máme těsně pod lopatkami a to proto, kdyby nás napadla divá zvěř, abychom neutrpěli vážné poranění právě ledvin." Sdělil jí praktický lékař.

 

Možná, kdyby byl na jeho místě náš doktor "K", začal by operovat. 

A proto se vší vážností radím, pokud potkáte takovéto praktické lékaře.......... utíkejte a utíkejte!!!!!!!


19 názorů

Kolobajda
08. 09. 2016
Dát tip

Haha, dobrý fór...


Je to podobné, jen se nastrojim.:-):-):-)  Chybička se vloudila a tablet si občas píše co chce.


Kolobajda
08. 09. 2016
Dát tip

A prosím pěkně - jak se dělá strojka? Já vím, co je Perestrojka (?!?)


Až udělám strojku, budu je mít za ušima.


Kolobajda
06. 09. 2016
Dát tip

Když dáš obvoďákovi nohy na ramena, tak se ti ledviny posunou až pod poprsí... tedy záleží na velikosti - ledvin...   ; -))   /***


To nebyl můj doktor.

I když ten je taky  na dvě věci. Pokud mu nedáš něco do zobáčku, nic ti nesnese. To má ještě z dřívějších dob. Taky se drží zuby nehty.


okoloidúci
03. 09. 2016
Dát tip

Evži, prečo fuj? v takejto polohe najrýchlejšie urovnáte váš anatomický spor :)


No, fuj. Tak špatně na tom nejsem.


okoloidúci
03. 09. 2016
Dát tip

black, "nohy na ramena" odporúčaš, aby dala Evženie obvoďákovi?!?

:)


Ba ne, z anatomického hlediska jsou ledviny uloženy v dutině břišní v úrovni bederní páteře. Pod lopatkami fakt nejsou. -)

Ale moc děkuji za komentáře.


nohy na ramena...........nebo jsou jinde ? .............*/***


Čudla
29. 08. 2016
Dát tip

Kdyby to nebylo k pláči, člověk by se i zasmál. /*


Kočkodan
28. 08. 2016
Dát tip
Ten MUDr. „Mengele“ možná studoval v době, kdy po světě ještě pobíhali šavlozubí tygři. Nabízí se otázka – není takovýto praktický lékař prakticky na prd? :-)

Gora
28. 08. 2016
Dát tip

Evži, s takovými případy jsem se ještě nesetkala, vážně:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru