Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

8

08. 10. 2016
4
10
833
Autor
Darmo-šlap

 

Stmívá se -

za stoupající roletou

šplhají ruce.


10 názorů

Umbratica
17. 10. 2016
Dát tip

Dávám tip za nápad.Při druhém čtení ten nápad působí výrazněji.Připomínky Snakea jsou na místě. Je asi ale strašně těžké jazykově logicky vyjádřit tenhle nápad.


0-negativ
11. 10. 2016
Dát tip

Ahá! No vidíš, že jsem ten bod dal oprávněně. : D


Darmo-šlap
09. 10. 2016
Dát tip

Po provázku, Péťo ;-)


0-negativ
08. 10. 2016
Dát tip

Pšíště, teď už je tam bodík, ale myslím, že se mi to bude líbít až to dotáhneš do konečného tvaru.  : D Chtěl jsem si jenom šplhnout.

 

Po čem vlastně šplhají ty ruce?

 


snake_01
08. 10. 2016
Dát tip

Na mě to působí tak, jako by roleta stoupala nesmírně pomalu a ruce měly šanci pokusit se na ni dosáhnout, ale marně. Mám ale zároveň pocit, že je zde zamýšlený mnohem rychlejší pohyb rolety, tak nevím... Stoupat mi evokuje pozvolnost a šplhat usilovný (ale pomalý) postup. Ale nevím, jestli tomu rozumím správně.


Darmo-šlap
08. 10. 2016
Dát tip

Péťo, bodík mi dej, jen když se Ti to líbí, a ne proto, že jsi přítel :-). O body mi tu nejde. Hledám lidi, kteří se zabývají stejnými problémy jako já.


Můra73
08. 10. 2016
Dát tip

Romane, pokud se mi text vykresluje správně, dával by lépe smysl, když by místo "pod stoupající roletu" bylo "ke stoupající roletě"... "ruce" bych zařadila do prvního verše, kvůli předělu. 


0-negativ
08. 10. 2016
Dát tip

Ne a ne pochopit, ale bod já dát můj pšíteli.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru