Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlodníček 36

27. 12. 2016
19
33
2514
Autor
Kočkodan

Těm, kteří letos pod stromem s jehličím pro nadstandardní zlobivost nic nenašli (a nebude vás asi zrovna málo) pomůže toto moje dárkové dílko překonat ten nejhorší šok a zahnat suicidální myšlenky. A když už pomalu za dveřmi na rohožce stepuje čerstvý růček (dyslektici pozor – žádný bůček!), tak vám všem přeji, aby byl co se týče vypráskanosti silně poddimenzovaný.

Bazilišek – obdivovatel sakrálních staveb Durman – skladatel spíše veselejších melodií Mimčo – maličký Ládíček Fialka Plavajzník – častý návštěvník bazénů Příložník – noční stolek Přímotop – vodník; neplavec Přísavka – velmi neodbytná fanynka finalisty první řady soutěže Česko hledá SuperStar Religionista – účastník automobilových závodů Singulár – povzdech slovenského rodiče nad školním prospěchem potomka Volánek – (ještě) ne úplný vůl

33 názorů

Kočkodan
10. 09. 2021
Dát tip

 

My dva se v názoru poněkud lišíme – pro mně jsou nejhezčí hesla ta od baziliška k volánkovi. ;-)


64T.B.S.
30. 08. 2021
Dát tip

Podle mě jsou nejhezčí Volánek a Singulár pa


Kočkodan
30. 07. 2017
Dát tip
Už ses zase komplimentově prokecla, měla by sis dávat víc pozor na jazýček, respektive na prstíky. ;-)

Alenakar
27. 07. 2017
Dát tip

Ne - vidím,že ses do svých komentářů zase velmi rychle a úspěšně vpravil. Ted' právě na jeden takový komentář čeká můj "Gellnerovský lokál ". V tom lokále je bez tebe nějak mrtvo.


Kočkodan
24. 07. 2017
Dát tip
Aleno díky. Uznávám, ze tvoje kritika po dovolené neprekypuje nevrazivostí a nenávistí. S mou tvorbou to vidím ve velmi pestrých tónech cerni. I vytvárení humorných komentáru bude asi docela fuska. Ale mozná se alespon pokusím.

Alenakar
24. 07. 2017
Dát tip

Jsem ráda,že se mi podlouhé době v seznamu zase zobrazil tvůj nick a těším se,že s tebou zase bude veselo,jak bývávalo. Po dovolené ?

A kdy zase zveřejníš něco jako je tohle ?  Tip.


F.L.Vděk
16. 02. 2017
Dát tip

Je to tu pořád fajn...


Kočkodan
16. 02. 2017
Dát tip
Díky. Jsem rád, že ses po velmi dlouhé době zase ukázal.

F.L.Vděk
16. 02. 2017
Dát tip

Singulár je super. Až se mi zamlžily oguliare.


Kočkodan
10. 02. 2017
Dát tip
Ne moc lehce se to ríká o mé dráze pekelníka, jo, být milý Kockodánek, mel bych mnohem lepsí spánek a dusicku cernou méne, u sebe bych stoupnul v cene.

Florita
09. 02. 2017
Dát tip

Teď ses ale prozradil

že nejsi z džungle větvofil

Ty nejsi zvíře? To je děs!

A že do pekla jsi zrovna vlez...

 

Ještě jedno řekni,

to se sluší,

čerti mají v těle 

duši?

 

 


Kočkodan
09. 02. 2017
Dát tip
Dost se mýlí Florita, spís jsem cert, mám kopyta, ocásek a ostré rohy, k pesimismu znacné vlohy.

Florita
07. 02. 2017
Dát tip

Na tvou lehkou duši

radost ráda prší

nedobitá pečovaná

veselého Kočkodana

 


Kočkodan
06. 02. 2017
Dát tip
Napsala mi Florita, duse není dobitá, v nirváne se ocitá.

Florita
05. 02. 2017
Dát tip

Kočkodan - pohledný obyvatel Kodaně a okolí, ( zvláště oblíbený v expresi Durman Kočkodan )

...je zvláštní, kolik duší v netušení touží po dosažení singularity


Kočkodan
05. 01. 2017
Dát tip
Oceňuji tvou otevřenost. ;-)

Kočkodan
04. 01. 2017
Dát tip
Díky za tvou velmi vhodnou reakci při čtení. :-)

Pobavilo. :) /*


Kočkodan
30. 12. 2016
Dát tip
Děvčata a chlapci, nemohl bych se na sebe podívat do zrcadla a svědomí by mě dost ohlodalo, kdybych na vaše pozitivní reakce nereagoval ani jediným cekem a nevyhrabal ze zadního regálu mé slovní zásoby zaprášené a lehce plesnivé slůvko “děkuji”. Obličejovým svalům dávám příkaz k vytvoření něčeho, co silně připomíná ne nepřátelský škleb. A koho by zajímalo, které favority mám já, tak ať se podívá na komentář jednoho z páru Tereza - Stanislav. Gora: No tak hlavně že nejsi věčná plivajznice… (i když flusání je vlastně především počínání mužů) Aleš: Ano, felčar by pravděpodobně provedl vertikální pohyb obočí (nejspíše směrem nahoru). Diana: Blani, tu narážku jsem samozřejmě pochopil, nejsem přece žádnej vůl… Stárnoucí vlk: Jo, to je možné. A miminka jsou jihoameričtí kojenci. Fialka…: Já jsem si oddychl, že jsi nenapsala: Těšilo by mě tě pobít… Evženie: To sis tedy dovolila hodně!

Dovolila jsem si zasmáti se, i když jsem dostala několik dárků. :-))) /T


Skvělé jak o vždy. Singulár a přímotop jsou moji favorité.


vesuvanka
28. 12. 2016
Dát tip

Přímotop mě rozesmál - ten  je totiž přímo pro mě, jako pro "poloplavce", který se bojí hloubky :-))).  Líbí se mně singulár, volánek, durman,  ale i další  :-)))***. Díky za přání :-)))


Nami 99
28. 12. 2016
Dát tip

Přímotop - je supeeeer.....



fialka...
27. 12. 2016
Dát tip

:-)))))

Těšilo mne s tebou pobýt :-)


Volánek - nej ))

co třeba, Mim čo : čínský mim ;)


Diana
27. 12. 2016
Dát tip

Několik volánků bych znala :-)))


agáta5
27. 12. 2016
Dát tip

páči sa mi singulár :))))


už vidím údiv doktora na pohotovosti, když mu pacientka sděluje, že si zlomeninu způsobila příložníkem...


Gora
27. 12. 2016
Dát tip

Jako věčnou plavajznici mne zvláště potěšil přímotop:-)))...díky za přání:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru