Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdo nikde

20. 02. 2017
10
17
1356

Každý večer je to jiné a přece stejné.

 

 

Je noc, jdu ulicí,  která smrdí jako kyselé okurky

nebo je to kyselý déšť?

Velký pes by raději šel za čubkou, na vodítku je to otrava.

Ráno se mu podařilo zdrhnout,

ale malý pes plakal za plotem, tak se vrátil.

Jdu ve starém párkru,

dělám, že jsem buď puberťák nebo starý člověk.

Jako herec piluji druhy chůze. Co kdyby mě sledoval úchyl.

Asi je to jedno, stejně nikdo nikde.


17 názorů

Vystihl jsi to naprosto přesně.


Jarrda
26. 05. 2017
Dát tip

Dzravím.

Tak trochu je to pro mne složité vyobrazení pocitů, jenž autorka naznačuje. Na druhou stranu to nutí k přemýšlení a předstvaě o proměnlivé atmosféře stejné cesty v odlišných nocích.


Milá Jarmilo,  kulhat umím úplně nejlépe. Dokonce svedu i předstírat, že mám jednu nohu kratší. To se vypaltí v dopravních prostředcích. Ale to jsem provozovala jako mladší. Nyní mě občas někdo pustí sednout. :-))


))) to já ještě začnu kulhat))


Lakrov
02. 03. 2017
Dát tip

Jo, náladovka -- a já trouba v tom hned hledám poezii s hvězdami nad hlavou :-)

 Ta nálada je dobrá.  V závěru (od ...piluji druhy chůze...) oceňuji náznak humoru.

 A vzhledem k (nepatrné) délce textu navrhuji úpravu:  ...starém párkru... starý člověk... ## jedno "staré" nahradit nějakým  synonymem nebo opisem (...ošuntělém párkru... apod.)  Tip.  


Možná je zbytečné hledat v mém večerním venčení dvou psů nějakou poezii.  Je to spíše taková náladovka.  I když každý večer jiná. :-)


Lakrov
01. 03. 2017
Dát tip

Velkého a Malého psa zprvu považuju za narážku na oblohu,  ale co ten déšť na začátku?  Asi je to na mě moc "odjinud", snad z říše poezie,  a tak se na mě nezlob za mou zásadovost, projevující se pravidlem:  "Když dočtu, tak komentuju".  


K3
23. 02. 2017
Dát tip

V Kolíně byla drož´dárna. Když jsem se odstěhoval, chyběla mi. :)


Někdy je po dešti krásný vzduch, nejlepší je po bouřce. Ale někdy to mohou být i Kralupy nebo Neratovice. :-)))


K3
23. 02. 2017
Dát tip

Vůně po dešti je někdy příjemná, když nespěcháš a můžeš se pořádně nadechnout. T.


Díky za návštěvu :-)


Kolobajda
22. 02. 2017
Dát tip

V noci je to fajn, i když je to pokaždé stejné...  ; -))   /**


Díky všem. V noci je to fajn a pokaždé jiné i když trasa je stejná.


....důležité je....že jdeš.......a vnímáš .........*/***


Čudla
21. 02. 2017
Dát tip

Ještě že tak,ne? /*


Gora
20. 02. 2017
Dát tip

Jejda, to je moc pěkný:-))) a nejlepší to s chůzí, zrovna tě vidím, jak piluješ a piluješ...velmi vtipné:-)))


Kočkodan
20. 02. 2017
Dát tip
Evži, hlavně neztrácej naději, já věřím, že to jednou určitě vyjde...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru