Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlodníček 38

08. 10. 2017
19
24
2425
Autor
Kočkodan
Brachiální – dobrosrdečný, přátelský Čípek – krátký ptačí hlasový projev Dumping – ženský rekreační volejbal Krkoun – otolaryngolog Kruciáta – návštěva tchyně Laptop – velmi kvalitní klih Pískomil – pštros Příštipkář – komár Taburetka – zapřísáhlá nekuřačka Ženista – sukničkář, proutník

24 názorů

Kočkodan
18. 07. 2018
Dát tip
Mám obavy, že se do umývání riadu zrovna moc nežene...

LV
18. 07. 2018
Dát tip

taký pyskomil musí byť riadny fták


Kočkodan
26. 04. 2018
Dát tip
Ani já na tebe nevrcím jako spatne naladený rotvajler. (Nás Baron nebyl spatne naladený nikdy. Na neho vzpomínám asi nejradeji.)

Kočkodan
21. 04. 2018
Dát tip
Jak se do lesa volá: :-)))

Markel
21. 04. 2018
Dát tip

:-)))  :-))) *


LV
16. 02. 2018
Dát tip

dum-ping, dám ping, dummy ping ... to bude nejaká  IT dáma :D


Kočkodan
08. 12. 2017
Dát tip
Ty jsi mne nejen viděl, ale dokonce i prokoukl. Tvoje poslední dvě slova to jasně dokazují. Díky.

Lerak12
08. 12. 2017
Dát tip

Tak jsem se sem podíval do Tvého okna. Jo, vidím Tě. Jsi dobrej !


fialka...
18. 10. 2017
Dát tip

Kočkodane, máš naprostou pravdu. Také publikuji na více místech během krátké doby a tak jsi na tom podobně :-))


Kočkodan
15. 10. 2017
Dát tip
Fialko díky. Ty jsi holt trochu „postižená“ a moje nová dílka pro tebe nejsou vždy nová. No, naštěstí jde o takové skvosty, které se dají bez problémů číst i dvakrát. :-)

fialka...
15. 10. 2017
Dát tip

Pěkné, bavím se :)


Kočkodan
14. 10. 2017
Dát tip
Budu lehce oprsklý a za vaše reakce na moje dílko vám poděkuji. Aleši, mýlíš se. Sukničkář se vyskytoval za První republiky na plovárnách u dámských převlékáren z přírodního materiálu, kde naopak využíval vad dřeva k vyrážení pozorovacích otvorů. Vladan se vracel z kruciáty a jako obvykle zuřil. Jeho dlouhé prsty náměstka ministra pro osobní rozvoj svíraly volant nejnovějšího modelu firmy Bayerische Motoren Werke silou mnoha atmosfér. Představoval si tchyninu vrásčitou spojnici hlavy a trupu. Že si nedávno při dumpingu zlomila obě nohy, pravou ruku a částečně i vaz, mu bylo málo. Taky by toho volejbalu bába v 88 letech už mohla nechat- projelo mu myslí. Manželka ho umluvila, aby se za maminkou zastavil s novou basou whisky, dal jí čípek proti bolesti, vyhnal z domu obvyklé příštipkáře a přečetl z laptopu došlý spam. Nákup pitiva mu vadil nejmíň, krkoun nikdy nebyl. A za to všechno měla tu drzost se ho se strojeně brachiálním úsměvem zeptat: “Tak co, zeťáčku, ještě seš furt ženista?” Mužův zlostný výraz se lehce projasnil. Udělá si radost nákupem dvacátého šestého pískomila a starožitné taburetky…

Dodola
09. 10. 2017
Dát tip

A co je tchoř? (moje dětská otázka nic netušící mamince coby reakce na vtipy o tchyních)


agáta5
09. 10. 2017
Dát tip

až umřu, budu taburetka :)))


Kolobajda
09. 10. 2017
Dát tip

A mně se zase líbí taburetka. A samozřejmě brachiální, hehe   ; -))  /**


Včera jsem podnikla kruciátu a dopadlo to dobře. :-) /T


sukničkář je ale truhlářský učenˇ, který zaceluje díry v prknech...


vesuvanka
08. 10. 2017
Dát tip

Jedno lepší než druhé :-))) Díky za pobavení a TIP


Gogin
08. 10. 2017
Dát tip

jo jo - ověřil jsem si to i z nezávislých zdrojů 

k textu přidávám TIP


Gora
08. 10. 2017
Dát tip

to je ruční, Gogi, třeba pohlazení nebo pohlavek:-) a třeba od nějakého veselého bracha...


Gogin
08. 10. 2017
Dát tip

co je to brachiální Goro? :)


Gora
08. 10. 2017
Dát tip

Chachá, posílám brachiální pozdravení a tip, Kočkodane.


Diana
08. 10. 2017
Dát tip

No, to se ti zase něco povedlo, ty ženisto! :-)))*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru