Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neumím jen tak žít

04. 02. 2018
9
11
1024
Autor
Čudla

Zase se zamýšlím nad svým bytím..

Pro svou vlastnost

říkat pravdu

zdám se být drzý,

prý jen útočím.

 

Nemám vzdělání,

tak mám být zticha.

Když já chci být

spravedlivý ke všem.

 

Nechci se jen vézt

a cítit se jak černý pasažér.

Nemám moc přátel,

protože se nevyplácím.

 

Žít jen tak neumím.

Mám spoustu chyb,

chybí mi lhostejnost.

Asi nebudu mít nikdy klid.


11 názorů

Čudla
09. 02. 2018
Dát tip

Děkuji moc za milá slova. Jsem rád, že jste se zastavil.


a2a2a
09. 02. 2018
Dát tip

nelhostejnost a pravdomluvnost je paradoxně zdrojem toho nejsilnějšího klidu, který je v pevných základech a dává sílu odolat. A pak, pokud věříme, máme i naději, zatímco ti druzí ji nemají. Naději máme i když nevěříme, protože přijde chvíle, kdy už nebudeme mít čas ani sílu na nápravu a v tu chvíli se vše, dobré i zlé zúročí. A počet přátel není důležitý, i jediné skutečné přátelství zaplní celé naše srdce. Rozumím otázkám, které v básni nastoluješ, i ty svědčí o tom, že je ti cizí lhostejnost. Tip právě za to.


MarK.
08. 02. 2018
Dát tip
Ale mas ich tak akurat. Pratel ;) *

Nemáš to lehký chlape. /*


Kočkodan
05. 02. 2018
Dát tip
Mně se drzým být nezdáš. Zatím... (lehký úsměv)

Lerak12
04. 02. 2018
Dát tip

Za oknem mi kvete už dva měsíce azalka. Ráno jsem si koupil k snídani obvzlášt chutné rohlíky a prodavačka se na mě mile usmívala. Řehtal jsem se u klasiky veselohry Pitkina. Teď je mi fajn na Písmáku. Zítra si zajdu do Plavečaku zaplavat... No není na světě taky  krásně? Jen se rozhlédnout. 


Já si myslím, že se na sebe díváš ze špatného úhlu. 

Jako v tom přísloví: " Nenadávej na zrcadlo, když máš křivou hubu."

Ale obráceně. :-) /T


Gora
04. 02. 2018
Dát tip

Tvoji básničku bych jistojistě poznala...máš stále tentýž rukopis...

oprav si: chybí mi lhstejnost. - za h chybí o


Diana
04. 02. 2018
Dát tip

Vzdělání má kde kdo, ale o srdce je nouze. A to tmáš zase ty! Kdo to neumí ocenit - jeho škoda! ****


zvedavec
04. 02. 2018
Dát tip

Ahoj, Čudla, myslím si, že ideálom nie je ľahostajnosť, ale láska, prijatie, pochopenie. 

Priatelia môžu byť dôverní - tých zväčša priveľa nebýva. A potom ešte kamaráti... Či lásku, či priateľstvo človek nezískava za zásluhy, za vzdelanie, ani za ľahostajnosť a nestráca ich za zamlčiavanie pravdy, práve naopak.

Avšak nad pravdou, spravoslivosťou by mala byť láska a ochota dávať  sa iným. A to, či ich máme, to sa vycítiť dá, myslím si. 

 

Veľmi Ti držím palce!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru