Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChemospartikulos -
17. 04. 2018
0
0
111
Autor
LucidioVirtualsky
Tra gen spoonum (princip - Datrazín)
convigulace jako disteneorbit ůů - treonie náhlého štěstí
´´=´´ convigulační pranarchie dějin conviduality / liberator a lobsang rampa , poeziptum.
náš svět je uniformní více než si myslíme a lidé neví jestli je to dobře nebo špatně.
hodláme li zkoumat objektivně východista vstupních (eteopalice) kardiletů
výsledky nemineme v skladbě scén seriálu intermundo.
kdyby špatně tak proč a jak s tím naložit - kolektivní vina i motor , ha a to ještě nic není a kdyby jen to pak v zásadě nevadí
smrt zvířete nebolí, a tak co když jsme zvířata jejichž limbo běhá schody skokanské věže
a zpívá chemickou tabulku a neskočí jinak než po pořádný dávce transgrese, která je
jako nadstavba nošena sebou a tedy se s ní pracuje.
hap tady tap pappanap hapalace břink1 - výzkůmné středisko posádka - družstvo už někdy vadí(mafido)
had dady bad herathebhaplara wallmartizace břink2 - inet fay jesu white , nahota jezotní jagalusk thezevistro comundo
pat maty fat bop parnatyrestauramáno jistocel břink3 - fermiurg,justrifikatido
oh chceme tedy terapii uniformní jako plavání nebo (ne)uniformní jako válka barev tak se
podívejme do přírody že tomu tak není . harmonie barev, chutí, vůní je jako mír netěsných stavů, kdecht
što jasná cesta i cíl, duchovní obroda, introsciální kompenzátory ad., tma noci a světlo dne a lidský šestý smysl pro
empokační hranice. kdo se topí v penězích a kdo v dluzích stejně radno mu vědomno že plavat tě musí naučit a tys
jediný na kom záleží aby učinil z toho svou terapii,
sluncem ve velmi nepoznaném a výsostně bolestném představení
en počet variant téhož, svoboda bez práva a rozumu a skladu jen k hranici jak bylo řečeno nepoznaného
kde zoufalství má zvuk a strukturu a jas a stín, a je časově omezené. pak tragedie žraločích obětí je signifikantní pro trauma i dramatum zoufalství vnímáme jen ve dvou polohách kdy jsme obětí nebo přihlížejícím divákem
a proto každá dobrá psychologie je dramatu vzdálena protože si diváka potřebuje udržet a tedy nezištně Ti dva tritáni
kvitují či protestují ale také zoufají a zoufalcům není radno páč je jim bědno a to před představením ale i v představení
a to interakcí, tou doménou jíž se budeme zabývat večer.