Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Posmrtné masky

19. 04. 2018
4
6
585
Autor
Ozzozorba

Muška se třepotá. Uvězněna v pavoučí síti. Nechce umřít. Chce pryč z lepkavých chapadel. Pavouk soustředěně pozoruje mouchu osmi očima. Přemýšlí.

Odhaduje velikost kořisti. Rozhodl se. Nebude ji balit do sarkofágu. Nemíní plýtvat energií. Nehodlá ji odnášet do spižírny. Zhltne ji tady a teď. Dobrá svačina, kterou doplní energii. Očekává dlouhý den. Večer přiletí velké můry.

Pomalu mouchu saje.  

Z mušky mizí dětství, mládí i vzpomínky; usíná věčným spánkem. Zbyla jen skořápka. Vysátá, bez tekutiny. Jako když se vysvleče larva.

Ranní slunce jako rentgen, projíždí pavučinou. Odhaluje posmrtné masky, zamotané v síti času.


6 názorů

Ozzozorba
16. 05. 2018
Dát tip
Všechno je požíráno vším a nakonec poslední jedlík je čas. Ten zhltne i sebe sama a nastane dlouhá táhlá prááázzzdnota.

Lakrov
15. 05. 2018
Dát tip

Mordyje, to je to depresivní, říkám si a zároveň mě napadá, nejedná-li se  o nějakou paralelu s určitým životním obdobím nebo pocitem, jež autora  zachvátil pod vlivem nějakých událostí... Celkem dobře je to napsané,  ale dobře se z toho necítím.  


Ozzozorba
29. 04. 2018
Dát tip
V mazání nacházím velkou rozkoš.

Dodola
27. 04. 2018
Dát tip

Já doufám, že informace nemizí nikdy


Lerak12
19. 04. 2018
Dát tip

Ze sítí koutů. Momentka z hmyzí říše, s prvkem poetického verše na jeho konci.


Gora
19. 04. 2018
Dát tip

Působivé.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru