Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

viem, že som idealista

23. 05. 2019
14
10
610

viem, že som idealista

 

často kĺžem

po povrchu morí

narážajúc na

mŕtve fľaše a ryby

 

norím sa

aby som videl

a aspoň na okamžik

bol súčasťou

sveta farieb,

bujnejúceho života

 

opojený krásou

mimovoľne objímam

aj medúzy

 

dúfajúc,

že ešte budem mať

šancu

sa nadýchnuť


10 názorů

Háber
28. 05. 2019
Dát tip
nádych *

entropia....čas od času to robíme všetci 8-))))

Gora...vďaka, ako pozerám je nás viac 8-)))

ysslandia....banálne a povrchné....môže byť, ale čo už idealisti sú občas aj takí 8-)))

lerak 12 ....ďakujem 8-)))

R.L. ...vďaka

zvedavec...výstižná špecifikácia .... 8-))))

umbratica....verím, že máš pravdu...ináč som na tú mršku myslel, keď som to písal...vďaka


Umbratica
27. 05. 2019
Dát tip

Medúzy není vhodné objímat. Mohl bys třeba obejmout čtyřhranku smrtelnou a to by mohlo mít katastrofální důsledky.

Básička se mi líbí. Určitě se ještě nadechneš, když zůstaneš idealistou. Tip.


zvedavec
23. 05. 2019
Dát tip

na stránke http://kdojeto.superia.cz/vlastnosti/idealista.php

o idealistovi píšu:

Idealista je zastánce filozofického směru idealizmu. Z filozofického hlediska je idealista člověk, který vyznává přesvědčení, že odpovědí na filozofickou otázku, co bylo prvotní, zda duch nebo hmota, je duch. Přemýšlí často o věcech, které nelze nahmatat nebo vidět očima.

Idealista má také specifické vlastnosti, zabývá se tím, co ho zajímá a baví, nesleduje užitek, jaký touto činností získá, a proto je někdy považován za snílka. Je intuitivní a má vysokou emoční inteligenci. Za většinou dějů hledá ušlechtilé příčiny, nebývá příliš praktický a mívá tendenci lidem kolem sebe přisuzovat lepší vlastnosti, než skutečně mají.

---

K tejto skupine ľudí mám blízko. Všimla som si už skôr, že sem patríš. A tie vyššie spomenuté špecifické vlastnosti si v básni (z môjho pohľadu) priblížil uchvacujúco :).


Lerak12
23. 05. 2019
Dát tip

Jsem taky idealista. Tak si mi líbí.


ysslandia
23. 05. 2019
Dát tip

Páčila sa mi sloka s medúzami, ale to je pramálo na tip. Ako celok mi to piršlo spracovaním kúsok banálne a povrchné. 


Gora
23. 05. 2019
Dát tip

To já taky:-)) stačilo mi jedno objetí v Atlantiku:-(

Idealisté jsou nedostatkový jev - díky za ně.


Entropia
23. 05. 2019
Dát tip

Obdivuju, když někdo umí objímat medúzy...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru