Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pacičky smutečků

19. 04. 1999
0
0
1705
Autor
Tanizaki

Děťátka Sedí v sedle a na dvorku řádí děti pošťuchují se a zlobně kose se dívají chichot kumpárny a odřeninky v zákoutí prstíků zešepotatělé údery do měkkých bříšek a od ucha přes nos teče malinovka Voní surovým mýdlem pachem bez názvu trička vlají vítr v kučerách zlomyslné blesčíky v koutcích jemně narýsované vrásky předběžně narýsované stopy Nevadí že havran nad hlavičkami jak deštník je černé křídlo zametá starosti a děti dovádějí šup tenisku do písku umouněnou bradu vyzývavě s klíčem na krku místo sexu dlažebkou do okna ale i hrátky na doktora důležitost výzkumů vědy a první doteky vesmíru surový vtip jako stříbro se zachvěje na dvorku a chichot myšek co vtip to miknutí ocásku nejlepší je si vyhlédnout cizince a se slušnou vizáží mu říkat sprostá slova to je pak chichotu v průjezdu na tričku skvrna jak pavouček podzimní nezávislosti šup keckou do uhlí a na ty tvý zasraný polobotky ti plivnula spolužačka chci psa chci psa chci psa Nic nevadí že havran nad hlavičkami tvůj otec je žebrák tvůj dědek je žebrák a dlažebkou do okna prstem rejt po tvářích zdi a poplašňák na koleje doplivnul sem nejdál a budu pyrotechnikem Hrají si na dvorku mouchy si na ně sedají přes ukecané brady na klepadle na koberce koutkem oka kotoul udělám už jí rostou prsa bože tak špinavý nehty sem eště neviděla stejně nebudu sportovec ty děti bzikaj na dvorku páchnou potem a prachem mají cihlovou barvu a pak máma slinou v kapesníku otře ty huby rozšířené v údivu a nechuti Děťátka cihlová s mírným sadismem chytáme mouchu pářeme jí letadýlka u kyčlí oheň je tady dobrá věc hřeje ale hlavně pálí viď tý brďo vzrušující byla třídní učitelka v plavkách já sem jí miloval ne já ty blbče sem už nikdy nevstoupíš až se ti vysere holub na tašku a naprší a uschne ty chytráku čet sem už v pěti Hrají si na dvorku a nic nevadí že havran zametá křídlem potahuje neprůhledným filmem z kterého pomalu ukapává ten dětský jed rošťačí na dvorku omámení vlastní mocí rozhodují o důležitých věcech co je proti tomu Hitler Stalin Den nezávislosti nebo Jom kippur Tak takové děti si hrají na dvorku mého mozku (ef topol)
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru