17.07.2008 14:18 K dílu: Squeeze my duck way_to
je krasna, ty kachno yum yum
06.12.2006 16:24 K dílu: way_to
já tě přijdu zmlátit, pokud nepudeš na kafe, woe. zejtra? přijď do aera, vážně.
06.12.2006 16:22 K dílu: way_to
a to je ještě ke všemu špatně - je mi jenom sedmnáct. (smajlík) taky se měj - a děkuji.
22.11.2004 00:00 K dílu: way_to
jůjůjů, tak tahle básnička je stoprocentní zvedač nálady! a budu číst stejně rád jako Vlastina. TIPa ti dam, abys jako věděla.
15.12.2004 00:00 K dílu: HLÍDAČI NEBE way_to
myslela?!
13.12.2004 00:00 K dílu: HLÍDAČI NEBE way_to
co třeba ten TIP poslat, co... :-)
13.12.2004 00:00 K dílu: HLÍDAČI NEBE way_to
právě, chce to dopilovat. jenže ty budeš dobrej, víš? styl se dá vylepšit čtením a neustálým psaním a přepisováním. právě a na tobě se mi líbí cit pro pointu a docela chytrý metafory... TIP - vážně líbí moc! :-)
22.11.2004 00:00 K dílu: Diskuze klubu:Klub nekonvence way_to
když se na vás hezky usměju, vezmete mě do klubu? :-)
10.06.2005 00:00 K dílu: žárovky barevné way_to
no jó, rozumím. co dodat? príma, príma...
06.12.2005 00:00 K dílu: GAY & HAPPY way_to
pablo: dobře, dobře, dobře, už nebudu. fakt. já se jenom při takových diskuzích vždycky strašně rozjedu... :-)
06.12.2005 00:00 K dílu: GAY & HAPPY way_to
Presbyter: a v čem konkrétně jsme odlišní? samozřejmě to, že se "báseň" nelíbila beru. mně se taky moc nelíbila.
06.12.2005 00:00 K dílu: GAY & HAPPY way_to
jo... jo! hurá, hurá, konečně! jako veselé malé vyznání! myslel jsem si, že je to jasný...
06.12.2005 00:00 K dílu: GAY & HAPPY way_to
pablo: to si piš. jsme přece chudáčci... je nás potřeba litovat. doba potřebuje mučedníky a dívčí časopisy zase potřebujou mít skupiny, který hájit. jenyk: tak to je mi líto... možná je to tím, že žiju v Praze a ve společnosti, která se snaží být za každou cenu liberální a tvrdit, že jim takovéhle věci nevadí - dovedeš si představit, jak by bylo trpané, kdyby jim to vadilo? jak by nešli s dobou? a navíc jako rasa jsme opravdu in - teplej byl James Dean, Andy Warhol a stále jsou Ian McKellen nebo Jiří Hromada. a dál, nezlob se, jsi už tolik hyperaktivní, že vůbec nestíhám... já jsem dneska opravdu moc pomalej...
06.12.2005 00:00 K dílu: GAY & HAPPY way_to
pablo: čeho se mám držet?! v čem je to proboha složitý?! vždyť se snad úplně každej mě snaží utěšovat a zachraňovat, a věřte mi. ono vážně není před čím. a náhodou, bejt jinej je dost velká prdel. už kvůli podobně starosztlivým lidem - i když je to docela milý, je to vážně zbytečný... :-)
06.12.2005 00:00 K dílu: GAY & HAPPY way_to
jo, v tomhle mámt to vidění světa úplně stejný (koukni se na ohlasy na kritiky jeinejch lidí). tahle otázka s tím ale souvisí - měla by bejt chápaná vlastně něco jako vyznání, jestli mi rozumíš. proboha, to je šílený takhle někomu cpát vlastní chápání svý vlastní tvorby. výjimka to není, ani prokletí. náhodou mě dost baví všechny antidiskriminační hnutí. zdá se, že bejt v týhle době na chlapečky je dost in - každý správně metropolitní člověk by měl znát alespoň jednoho příslušníka naší rasy... :-) je vážně až komický, jak proti nám nikdo vůbec, ale proboha vůbec nic nemá a jak se v naší přítomnosti strašně úzkostlivě snaží hledat termíny, aby nás proboha neurazil. jenomže tohle je ukázkový případ pozitivní diskriminace - a bohužel (alespoň v mém chápání) diskriminace jako diskriminace. pořád nejsme součást. pořád jsme "jiný". a rozblemcaný a uslintaný to je. proč? protože je to osobní. já jsem vážně nečekal, že to bude číst takový kvantum lidí, mělo to bejt určený jen pro jednoho jedinýho, kterej to tady "náhodou" najde. a už bude vědět... :-)
06.12.2005 00:00 K dílu: GAY & HAPPY way_to
doute: ale i tak bych byl rád, aby jich bylo víc než všichni... :-) Pivo: tak to já teda talent necejtím vůbec... a tady s tím mejkapem počítat musíš. to dílo je totiž zatraceně osobní, a taková díla obvykle moc kvalitní nejsou. já jsem jenom nečekal, že si to přečte tak hrozně moc lidí... :-) Loutka: Nakonec roztály a celý tak rozblemcaně spadly dolů... takže taky nic moc. ale to už se dostavila postbásňová kocovina, takže už mi na tom moc nezáleželo. Friday: heterosexuále jeden tuctovej... ach jé, už teď si uvědomuje, jak mi cesty autobusem č. 253 z Modřan do školy a ranně hysterické hádky s tebou budou chybět... Presbyter: ale měj je dobře! a hlavně: není člověk stejnopohlavní náhodou úplně normální tvůj bližní? čeho je potřeba litovat? my opravdu nejsme žádná speciální rasa, kterou je potřeba litovat, nebo dokonce oslavovat. třeba mi bude líp, i když jsem gay?! :-))) hai_mal: to samé, jako u Presbytera. jsme stejně falešní, stejně upřímní, stejně hodní, stejně zlí, stejně nejlepší přátelé, stejně nejlepší nepřátelé jako kdokoliv jinej. dokonce jsme stejně jako vy na chlapečky nebo na holčičky. až na to že trošku obráceně - to je jedinej rozdíl. nedovedeš si představit, jak může bejt běžnej buzerant falešnej... :-) pozorovatel: !!! :-) America: :-) jenyk: jsem dneska nějak jednodušší - mohl bys mi to říct polopatičtěji? Pablo_Honey: proboha, vážně? od tebe mě to těší zvlášť! děkuju - mimochodem, ani jsem ti nestihl jsem ti v sobotu pochválit básničky - ten nejdokonalejší muž (říkám to správně?) je výbornej. to abych zase chvíli pochleboval já... zdál ses mi sice trochu moc rychlej a občas až příliš brutální, ale nejdokonalejší muž... bóže, bóže, těším se na další. K_Anče: kdybys věděla, jak moc souhlasím... ale koneckonců, jsou vtipní. :-) Eryn: ...
02.12.2005 00:00 K dílu: Pokus o automatickou reflexi spisu J. A. Komenského Truchlivý way_to
pokorně se připojuju - bohužel dobré, bohužel bez toho, abych mohl něco dodávat. spíš jen archaistická chvála - divím se, kde jsi proboha mohl chytit tak věrohodnou staromluvu. mnoho lidí se pokouší, ale snažím si vzpomenout, kdy jsem naposled narazil na nějakou věrohodnější, než je tohle... dobré, ba dokonce moc dobré. ... tip je samozřejmostí ...
23.10.2005 00:00 K dílu: Opona spadla way_to
ta kritika předtím byla samozřejmě ode mě.
20.10.2005 00:00 K dílu: way_to
ha, ha ha ha, ha, ha ha, ha ha ha ha, ha ha (však ty víš) (((mám tě hrozně rád))) ((((ale to víš taky)))) tip!
25.07.2005 00:00 K dílu: way_to
k básni: první část moc fajn, chápu.
a k tomu jak je tenhle svět na hovno? kdo to o tobě ví? jsem též přihřátej a prozatím jsem se nesetkal s jedinou negativní reakcí. je až dojemný, jak se mně všichni snaží bránit, když ani není před čím. když jdu po ulici se svym chlapem ruku v ruce, lidi se za náma otáčej a usmívaj se. pár lidí nás dokonce zastavilo, jaký my nejsme statečný! v tomhle státě totiž začalo být konečně (ha ha ha) módní mít rád teplouše, a konečně nás postihlo to, co ameriku v padesátejch letech ohledně černochů - víc pozitivní diskriminace snad být ani může. fakt s tím máš takovejch problémů? zníš úplně na umření. co se ti, prosím tě, stalo tak hroznýho?! :-)
25.07.2005 00:00 K dílu: way_to
děsivě zajímavý?! ne. že není z děsu únik?! ne! neskonale vtipný?! jo, já mam asi strašně zvrácenej smysl pro humor, ale Tome! nepamatuju si, že bych na Písmáku četl (samozřejmě kromě Voloďovy tvorby) něco vtipnějšího! piš dál, piš dál, měj takový takhle roztomilý nápady, jenom maličko uprav styl (pokud jsem tě zatím ještě neurazil dost, můžem o tom i mluvit! - každopádně jestli se tak stalo, tak se omlouvám a moc) v některejch pasážích. někde je toho zbytečně moc, někde zbytečně málo. 27. buď v 17:00 v Marquisovi, musim tě představit Janě. zatím se měj přenádherně, chlapáku! samozřejmě jeden velkej TIPan - takhle už jsem se dlouho nesmál - SUPER!!!! nevěděl jsem, že existují i jiní kromě Zusky, Jany, Lenky a Nataši, kdo se zvládnou trefit do mého smyslu pro humor. a ano, samozřejmě, omlouvam se že jsem porušil slib. ale ty je porušuješ taky, abys jako věděl! kdo ode mě odmítal přijmout všechny moje dluhy? no, no no?! kdo?! a kdo mi slíbil, že je příjimat bude?! no?!?! a teď mi zkus nadávat! ha!!!
17.06.2005 00:00 K dílu: Báseň pro neznámého, který seděl vedlě mě jedno nedělní odpoledne v autobuse č. 253 way_to
Hergot fujara, co na to říct? děkuju a děkuju a děkuju! absurd: no jó no, internet je protivná věc a hrozně blbě se na něj dostává. ďýk! Alžběta: Jo! přesně, přesně, hrozně dlouho jsem na to hledal správný pojem! díky!
25.01.2005 00:00 K dílu: Co blbne? way_to
počkej... hm... dej mi čas, třeba to pochopím. :-)
18.01.2005 00:00 K dílu: way_to
jejda... tohle je ale vážně krásné. a myslím to upřímně. tak nějak zasnít to umí... TIP
18.01.2005 00:00 K dílu: ...do háje way_to
třeba ten TIP bych moh zaškrtnout, což?
18.01.2005 00:00 K dílu: ...do háje way_to
ještě jednou - i z konečný stanice jedou autobusy (metra, tramvaje) zas zpátky... ale to už jsem ti říkal. TIP :-)
11.01.2005 00:00 K dílu: Knížky se pomstí! way_to
Krteček! HUÁ TY PARCHANTE, okamžitě ho vodstraň, ti jako řikam woe, protože todle teda ne! krtečka mam rád - jako já!
18.01.2005 00:00 K dílu: way_to
ale já vím, já vím... :-)
11.01.2005 00:00 K dílu: way_to
když jsem louskal první verše, trochu jsem se leknul. tohohle tématu je všude tolik moc, že už mě lehce odpuzuje (trochu i z osobních důvodů) - jenže. máš tam výbornosti víš? některý jsou odhalitelný až na třetí - čtvrtý přečtení a taky nějakej zvláštní rytmus to má, víš, a já to moc nedokážu popsat, ale tak nějak mě tvoje tvorba vlastně docela dostává. fakt! tím vším se snažím dost neobratně říct, že super - nepotřebuješ žádný nesrozumitelnosti, nemusíš "nic" schovávat do hromady dvojsmyslů a nepochopitelností, ty to "nic" totiž v básničkách snad ani nemůžeš nemít. závidím. TIP
11.01.2005 00:00 K dílu: o mně way_to
no tak, neboj, vždycky přijde někdo kdo ti to bude vyvracet... Praha pozdravuje Kralupy. co divadlo?
11.01.2005 00:00 K dílu: nechci way_to
ále - takovou chvíli brisktní chladné myšlenkové střízlivosti, neovlivněné početnými zástupy tvého funclubu bych do tebe snad ani neřek... :-) rohlík je tam hrozně perfektní. TIP
11.01.2005 00:00 K dílu: Potencionálníci way_to
háháhá!!!! jsem více vnímavý autor - pobavilo, moc! TIP
11.01.2005 00:00 K dílu: stereotypně way_to
ale sakra. co říct. tohle je zase strašně krásný a strašně smutný a já se už zas bojím nakolik moc je to autobiografický. vím, opakuju se ale i tak - nádhera, moc! TIP
15.12.2004 00:00 K dílu: Elektroprdelní poezie way_to
ha. ha. ha... kreténe!
13.12.2004 00:00 K dílu: noční pocit way_to
vehnalo to do mě spoustu zvláštních obrazů. TIP
13.12.2004 00:00 K dílu: Zimní spánek way_to
to pro mě je zakuklení jiný - malinkatá duhová kulička (s oranžovou spirálkou uvnitř), sevřená špinavou upocenou dlaní osmiletýho pihovatýho kluka, kterej jí prohrál, jenže dát jí někomu jinýmu, to prostě nejde, ta jen jeho a on jí má rád. TIP
13.12.2004 00:00 K dílu: way_to
mimochodem, ty píšeš skvěle taky... :-) TIP
12.12.2004 00:00 K dílu: way_to
souhlas s Flammeou, ukradená netahá za uši. prolog + konec - uají, jako obvykle! TIP, cos čekala... (též jako obykle) :-)
13.12.2004 00:00 K dílu: way_to
jejda, já ti o tom klubu úplně zapomněl říct, v návalu tý krásný týhletý věci. Petr_Pan & Přátelé, za to můžu já... neovládnu se - ještě jeden TIP. musím si to číst zas a ještě... :-)
13.12.2004 00:00 K dílu: way_to
jejda, já ti o tom klubu úplně zapomněl říct, v návalu tý krásný týhletý věci. Petr_Pan & Přátelé, za to můžu já... neovládnu se - ještě jeden TIP. musím si to číst zas a ještě... :-)
12.12.2004 00:00 K dílu: way_to
a taky avi... :-)
12.12.2004 00:00 K dílu: way_to
áááááááááách, tohle je krásné, opakuju se, já to vim, určitě se opakuju, ale... prostě TIP kurňa, tohle je krásný... :-)
12.12.2004 00:00 K dílu: Prázdná místnost way_to
zajímavý to je... hlavně konec, ten tak nějak... zasáhne. opravdu chceš hlubší kritiku? pár chyb by se tam našlo... :-)
12.12.2004 00:00 K dílu: way_to
jak snadno jde neuvědomit si... vím, moje uznání ti asi moc nepomůže, ale - jedním dechem. takový - drásavý to je. TIP
11.12.2004 00:00 K dílu: Modlím se za Tebe way_to
:-) TIP
11.12.2004 00:00 K dílu: way_to
bez toho prologu! kurňa, bez toho prologu!!! ty jseš moc dobrá, víš a - ¨dechem prohýbat řasy jééééééééééžiš - a tu sebekritiku si strč někam (třeba za klobouk), protože jsi hrozně dobráááááááá, fakt a stejně to říkáš jenom proto, abychom tě my všichni ty ostatní přesvědčovali že jako jsi, víš? tohle je vážně - moc - moc dobrý, víš, takže toho nech a piš a piš a piš a piš, protože chci ještě!!!!!!!! huá! TIP
11.12.2004 00:00 K dílu: Jeux du regard way_to
ve francoužštině to zní ještě líp! jéje, tohle je ale vážně krásný... :-) TIP
11.12.2004 00:00 K dílu: Jeux du regard way_to
ve francoužštině to zní ještě líp! jéje, tohle je ale vážně krásný... :-) TIP
12.12.2004 00:00 K dílu: oči_do_kyblíčku way_to
síla... TIP
29.09.2005 00:00 K dílu: way_to
zelva: dobře - je tohle jedna z nich? ne, vážně, vysvětli mi, co je na tom vlastnmě tk strašně tragickýho? promiň, sám jsem teplej, a pořád to nechápu.
22.09.2005 00:00 K dílu: way_to
604857919 - ale bacha, je to na tu mámu, začínat "pro petra". každopádně se měj překrásně, musim utíkat na zkoušku (vzhledem k tomu, že zkoušíme muzikál a právě jsme se prokousali až k mýmu číslu tak mi drž palce, fakt to budu potřebovat) a díky! těším se. jsem zvědav, kdy se tu zase objevim... :-)
22.09.2005 00:00 K dílu: way_to
mimochodem, jen tak na pokraj, neopsal jsi mi něco na mojí autorskou stránku? mam v "novejch kritikách", že jako prej jo. ale na autorský stránce jako prej ne! já tu techniku prostě nepochopim a nepochopim... :-)
22.09.2005 00:00 K dílu: way_to
to já tebe určitě taky. dal bych ti na sebe numero, třeba bys mi mohl dát vědět, až budeš v praze a někam zajdeme. odkud vůbec jseš? s tím číslem je to ale trochu komplikovanější - i když zdaleka ne tolik, jako s internetem. mě totiž mobila ukradli, ale mámě ne. a ta už je zvyklá na několik smsek denně, začínajících "pro petra". to mi je potom předá a já už potom vím. což teda takto?
22.09.2005 00:00 K dílu: way_to
vtom případě se červenám (moc hezké na pohled to ale není) a děkuju ještě jednou. můj přístup k netu je fakt tragickej, teď jsem na něm poprvé od června. a nový věci? hodně jsem se vrhnul na divadlo - herecky, i když to už je docela dlouho, celkem 8 let, a teď nově režijně a dramaturgicky. napsal jsem pár her, ale to fakt tady publikovat nejde. je to dlouhatánský. a akce? nevím, nevím, co máš na müsli. :-)
22.09.2005 00:00 K dílu: way_to
Petr_Pan: Já tu Šrůmovou, chlapa jednoho, zabiju... Každopádně pokud mám brát jako kompliment, tak jako teda ďík... :-)
22.09.2005 00:00 K dílu: way_to
Petr_Pan: Já tu Šrůmovou, chlapa jednoho, zabiju... Každopádně pokud mám brát jako kompliment, tak jako teda ďík... :-)
22.09.2005 00:00 K dílu: way_to
Jéje, chlapci, tady se nám to rozjíždí. Drahý pijáku, o těch naprosto zbytečnejch zváhodňovanáních vim. A přijde mi to naprosto scestný. Víš, když se na tebe každý dívá zjihle, jaký jsi to jenom odvážný, tak je to zase jenom deskriminace. Co na tom, že pozitivní.
Ale tohle většina z nás, buzerantů, nechce. Jde nám jen o to, aby se nad nám nikdo nepoznala. Někdo je na holky, někdo na kluky. Co na tom, jestli je na holky holka nebo kluk. Víc neřešit. Jakkoli. Kapištó?

zelva: no tak. trochu humoru. teploušů znam spousta (sám jsem regulérní buzna) a spoustě z nich vážně "třikrát fůj."

alexandrej: ano, ano. přesně tak.
26.07.2005 00:00 K dílu: way_to
těším se :-)
25.07.2005 00:00 K dílu: way_to
pro Rhetta a vlastně i všem ostatním,/b>:že se o tom nedá žertovat?! ach můj ty bože, ono je to vlastně závažné, tohle téma. také propadám strašlivým depresím a každý den ve 4:48 pomýšlím na sebevraždu, jsem zakomplexovaný, nenáviděný okolím a bez vztahu - jako každej teplouš. můj ty bože, neblbněte!!! :-)) vždyť na tom nic tak tragickýho není!! co by vás na tom mělo bolet?! jasně, nikdy nebudu moct mít děti. to není úplně fajn, o něčem takovým vědět už dopředu. ale - jinak? vždyť je až dojemný, jak je společnost plná POZITIVNÍ (neplést s NEGATIVNÍ) diskriminace! jak se mně všichni snažej strašně chránit před předsudkama, přitom ani není před čím! vždyť, pokud to náhodou nevíte, jak už jsem psal Loutkovi, teď je tak cool a in a free a v módě atd. atd znát nás! kdo nezná aspoň jednoho teplouše či lesbu, je teď už teda jako pěkně trapnej, abyste jako věděli. :-) a když už jste ve vyšších kruzích, kde opravdu nikdo neřeší co zrovna je "in" a co je "out", tak tam už je to každému tuplem jedno - alespoň co se týče mých přátel. jen mi každej strašně hezky drží palce, ať mi ti chlapi vycházej. když v praze jdu se svym chlapem ruku v ruce po centru, všichni se na nás usmívaj. pár lidí nás dokonce zastavilo s tím, že jsme hrozně odvážný a že je super, že si za sebou stojíme a nestydíme se za to! tak už proboha nešilte... :-)

a co se týče toho "pseudoliberalismu", dost by mě zajímalo, jak to myslíš, protože se mi zdá, že jsi poměrně přesně hopsnul do černýho. společnost je bohužel poslední velice pseduoliberální, i to je teď dost in.
20.03.2005 00:00 K dílu: way_to
alexandrej: sakra! mobila mi ukradli, net je pro mě věc dostupná akorát když jsem na návštěve u nějakého připojeného kamaráda (naposled jsem byl na písmákovi v půlce ledna!) - já už prostě netušim, jak se k vám kurňa dostat! :-) né né né, osud je prostě proti mě. pořád se k vám chci určitě zapojit, jenže to nějak furt nevychází. díval jsem se na vaše stránky, ale vůbec jsem na nich nenašel nějakou akci v budoucím čase. plánuje se nějaká? určitě bych se nějak chtěl zapojit. mohli byste mi prosím dát vědět s drobným předstihem sem: 777692165? není to sice můj mobil, ale určitě mi bude vzkázáno. takže pokud vás moje zmatečnost ještě nějak neodradila, tak sem, protože mezi vás rozhodně chci. moc se za sebe omlouvám...
25.01.2005 00:00 K dílu: way_to
tak, už vím víc - byl jsem na stránkách a jsem furt víc a víc pro. jenže jsem tam poslední akci viděl 15.1., pokud se nepletu. je v plánu nějaká další? strašně mezi vás chci. sice už jsem se sebou tak nějak smířenej (i když částečně přes mrtvoly), ale stejně to zní strašně sympaticky. prostě mezi vás chci takže se koukejte sebrat a něco zorganizovat, woe, né? :-)
18.01.2005 00:00 K dílu: way_to
alexandrej: JO! CHCI A MOC!!! rozhodně se chci i zapojit a bejt aktivní jak jenom to půjde. slyšel jsem o tom v legatu ale nějak jsem pozapomněl na netovou adresu, jenže mám problém - vůbec se nedostanu k netu nedostanu, i teď jsem na něm jenom výjimečně, takže tu zase budu otravovat s osobníma údajema: 736719339. kdybych náhodou tady neodpovídal, dej vědět sem (prosím), vážně moc moc chci. jó? :-)
tibbaR: dobrá, dobrá. už se skoro nezlobim. :-)
11.01.2005 00:00 K dílu: way_to
Witch místo dělat jsem chtěl napsat dodat, ale nějak se to zvrtlo... :-)
11.01.2005 00:00 K dílu: way_to
tibbaR: zabiju tě! nedovedeš si představit, jak strašný je čekat v teplotách okolo 0° Celsia pod vocasem na Fáclafáku něco okolo třičtvrtě hodiny a pak to vzdát a děkovat osudu, že mám zrovna ve Světozoru na pokladně známý??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! koukej to nějak vysvětlit, nebo přijde zákon! :-)
artemisia: mám kamaráda, je mu něco přes třicet, je evangelickej kazatel (teď vůbec nevím, jestli to píšu správně, v církvení hierarchii se moc nevyznam), je to neuvěřitelně příjemnej člověk, věřící v Boha a jo, je to homosexuál. smířil se s tim, protože je, jak mi to vysvětlil, jenom na tobě, jak náboženství jako takový chápeš. jestli bereš Boha jako profesně nejvyššího postaveného v Církvi, nebo spíš něco jako milosrdnou všeobjímající sílu (ach, takovýho klišé takhle poránu... :-) ), která chápe a připouští ne zrovna konvenční a společensky uznávané "abnormality" za který člověk nemůže. protože to všechno sice přirozený neni, jenže to nikomu neškodí a ty dv se maj dobře, milujou se (většinou) a neškoděj tim vůbec nikomu. takže je jen na tebe, kterou z možností si vybereš - nejsou jenom dvě.
Rhett: souhlasím. úplně, bez výhrad. :-) a ke křesťanům nenávist nechovám, vážně ne, spíš k církvi a k papeži. protože průměrnej křesťan nešíří okolo sebe ve jménu lásky nenávist (opět se vracim k papeži - bohužel v hovorech o náboženství až příliš často), ve jménu míru válku, ve jménu milosrdenství nenávist a trest. protože to všechno v bibli je, promiň, je to tam (alespoň já to tam vidím) a to černé na bílém, víceméně neoddiskutovatelně. ale věřící chápu - je jednodušší a tak nějak... hřejivější v něco věřit a vědět, že to, co konáš má vyšší smysl. taky bych chtěl... :-)
alexandrej: měl bys pokračovat i přes ty dvě stránky. když už sebe bereš jako křesťana, měl bys vědět, o čem to zhruba je... :-)
Witch: jako obvykle nemám co dělat a halasně souhlasím! :-)
01.01.2005 00:00 K dílu: way_to
ještě avíza, což?
01.01.2005 00:00 K dílu: way_to
alexandrej: u Bible se vždycky strašně směju. tak strašně moc se tam protiřečí, tak strašně moc se vyzdvihujou základní lidský nedostatky (blahoslavení chudí duchem - proboha!!! :-)) ), tak strašně moc - jéjej, promiň, já tady tak zle na tebe, vždyť to jsou tvoje základní životní hodnoty a já ti je takhle na novej rok kazim - promiň. ale stejně - víš, křesťanství je prostě jedna velká manipulace lidí, v letech minulejch strašně funkční - víš, jak hrozně moc se tim deprimoval dav těch chudších, kterejm nezbejvalo pod tlakama Církve a každodenního upracovanýho života nic jinýho než věřit? fuj, chápeš, že je nutili nenávidět sami sebe, protože jejich prarodiče (rozuměj Adam a Eva) spáchaly nějakej debilní prvotní hřích - vždyť ty lidi za to nemohli, a nezbejvalo jim nic jinýho než se stydět, stydět se za minulost, za kterou nemůžou, stydět se za to, že je vzrušuje ta pani vod vedle, stydět se za to, že se nenarodili nějakym vznešenym způsobem, ale tim hnusnym, potícím se a krvavým, bolestivým a tak - jo, zní to strašně pateticky, ale rozumíš mi aspoň trošičku? promiň, jestli jsem ti zkazil svátek... :-) někdy budu v diskuzi určitě pokračovat, ale s lehkou kocovinou (špatně se strefuje do kláves) a silnou únavou a vůbec, takovym tim novoročním myšlenkovym únavou to jde hrozně fuj... :-) měj se fajn, hezkej novej rok. tibbaR: JO, JSEM PRO!!! KDY, KDE, KDO? teď už nebudu na internetu dlóuho, takže dej nějak vědět sem - 736719339 - zní to rozkošně šíleně, takže dej vědět!!!
15.12.2004 00:00 K dílu: way_to
Witch: souhlasím s Witch, dítě prostě nemá na vybranou nikdy. mimochodem, nutíš mě prozradit můj věk, viď? ech, prozradím - a už se mnou asi nikdo nebude chtít nic mít... :-) ták jo, můj bratr je mladší zhruba o čtyři a půl roku... a k té vyrovnanosti s oním drobným faktem: k tý každý jednou přijde. třeba i přes mrtvoly... :-)
15.12.2004 00:00 K dílu: way_to
ano, heterosexuální rodinou být samozřejmě adoptované může. jenže to v dětských domovech po republice zůstane o stovku dětí víc, než bez možnosti homosexuální adopce. životem zklamaní lidé, bez rodiného zázemí, bez základních životních jistot (maminčina (tatínkova) náruč, teplo rodinného krbu, stálá láska bez ohledu na to, co provedeš - mám ti tady opakovat ty rodinné kýčovitosti? :-) ). s možností adopce homosexuálních párů jich bude o sto míň! a navíc: netvrď mi, že dítěti bude bez toho všeho v dětském domově líp, než s dvouma buznama v pozici rodičů... a ohledně toho veřejného mínění jsem si naprosto jistý. já a pár mých dalších homosexuálních přátel a přítelkyň to zvládlo tak, že už to lépe ani nešlo. a to se vůbec nepovažuju za silnou osobnost... tohle je jediný argument proti, který mě opravdu dostal. od alternative4: no to právě není tak jednoduchý - třeba když si vemeš takovýho "oidipa" každý dítě tou fází projde (4 nebo 5 let věku, teď bych se nerad pletl ?) a nejranější fáze vývoje jsou pro člověka nejdůležitější, to ti řekne každej psycholog... no a mě vždycky zajímalo, jak asi bude probíhat oidipovskej komplex u dítěte, který má oba "rodiče" stejnýho pohlaví (nemluvě o tom, jakýho pohlaví je dítě a jakýho jeho "rodiče") ...no já jsem toho názoru (nikoliv přesvědčení), že se normální cestou ubírat nebude a vznikne první vážnej psychologickej konflikt... Zlý_wětry: souhlasím... nevadí, jak jsme se tu trochu rozjeli? :-)
14.12.2004 00:00 K dílu: way_to
Garth: doba takhle opravdu pokročila - vážně! vím to hlavně z vlastních zkušeností, jinak bych se tu tím takhle neoháněl. s patentem na rozum pravdu z určitého pohledu určitě máš, ale opravdu si myslíš, že když v takovém (tzn. homosexuálním) prostředí bude dítě vyrůstat od malička, že bude mít srovnání, že mu to bude opravdu vadit víc, než pobyt v dětském domově, či jiné podobné instituci? a k tvému názoru na adopci jako takovému: vidíš v špatném veřejném mínění o homosexuální rodině jediný problém, nebo s adopcí nesouhlasíš i z jiného důvodu? já osobně totiž považuju veřejné mínění za ten nejmenší problém... ta rodina se sice bude muset snažit, ale určitě tob zvládne! :-)
14.12.2004 00:00 K dílu: way_to
Garth: zdá se ti jako větší projev tolerance nechat zakrnět to dítě v dětském domově? bez jediné osoby, která by ho opravdu hluboce milovala (vím, zní to pateticky). ano, ty otázky by tu byly. jenže poslouchej: můj bratr (tehdy mu bylo 10 let) se to sladké tajemství o mě dozvěděl taky, i když omylem (prokecnul jsem se při hovoru s mámou - máma byla druhej člověk, co se to dozvěděl). samozřejmě z toho pro něj byla hrozná událost a právě proto to hned věděla celá jeho třída, tehdy chodil do čtvrté. jediná jejich reakce byla: "tvůj brácha je divnej", pak to ti čerstvě dvojciferní puberťáci vzali jako fakt. pořád se mě přes mého bratra ptaj, jestli už mam chlapa a jakej je... zní to divně, ale doba se mění a s ní i veřejné mínění. vážně, to, co předpokládáš, že by nastalo se teď vážně stát skoro ani nemůže. taky jsem byl jednou se svym chlapem, když byl jedním z dobrovolných organizátorů dětskýho dnu (myslím, že bylo docela očividné, že opravdu jen nejlepší kamarádi nejsme). ty děti (mohlo jim být 4 - 10 let) to taky vzaly jako fakt, neviděl jsem jediný pobouřený pohled, nic. jde jen o to, aby už od raného věku pochopily, že neexistují vztahy jen princezna - princ, ale i princezna - princezna, nebo princ - princ, jak už jsem tu jednou psal. když pochopí, a vezmou to za samozřejmé, žádné další otázky klást nebudou. Witch: vélkej souhlas! taky se měj hezky... :-)
13.12.2004 00:00 K dílu: way_to
Pro nově příchozí: jedním z témat diskuze je: Zdá se vám adopce homosexuálních párů uskutečnitelná?
13.12.2004 00:00 K dílu: way_to
tibbaR: ne, ty jsi mě nepochopil. mluvil jsem o tom, že když jsem si nepřiznával to, co jsem, udělal jsem něco podobného, což někomu hodně ublížilo. ne, nešel bych do toho, oživilo by to vzpomínky, ať už to zní jakkoli pateticky. :-)
13.12.2004 00:00 K dílu: way_to
Petr_Pan: naše diskuze začíná nabírat obrátky... :-)
13.12.2004 00:00 K dílu: way_to
TibbaR: poslouchej, něco podobného už se stalo dřív, hodně jsem toho v rámci popírání sama sebe provedl a hodně jsem ublížil. teď už vím a přiznávám si se, takže ne. nemám proč, víš? :-)
13.12.2004 00:00 K dílu: way_to
forget_me_not : máš recht. jenom jedna věc: veřejný mínění ohledně těchhle menšin se (hlavně mezi mladšíma lidma) mění k lepšímu a to docela neuvěřitelnym tempem. vždyť si vem, že po mém sdělení si na mě nikdo nezměnil názor - pokud nepočítám jednoho ortodoxního křesťana po dvou pivech (druhý den se mi hrozně omlouval). vážně!!! vůbec nikdo! ale jinak s tebou ve všem souhlasím.
13.12.2004 00:00 K dílu: way_to
TibbaR: prosím tě, odepisoval jsem ti zhruba tohle: "neurazilo, jen jsem musel běžet! :-) ne, nejsem Bi, ano, jsem teplej. a je mi... ehm... 15, 58 roku, alespoň podle Písmáka. omlouvám se, jestli jsem zkazil iluze (pokud nějaké byly...) a pokud si to představit dokážeš, pak si myslím, že být rozhodně můžeš. já si to jenom nedovedu dost dobře pochopit, protože podle mého názoru je mezi pohlavíma takovej rozdíl, že milovat obě dvě je... těžký.
12.12.2004 00:00 K dílu: way_to
kurzíva < i > (bez mezer), podtržítko < u > (bez mezer), barva a typ písma je složitější... :-)
12.12.2004 00:00 K dílu: way_to
prosím... :-)
12.12.2004 00:00 K dílu: way_to
ale tohle je krááásnýýý!!! :-) tak poslouchej: < b > (bez mezer) - teď to píše tučně - takhle. < /b > (bez mezer) - teď to píše normálně - takhle. kapišto?
12.12.2004 00:00 K dílu: way_to
Petr_Pan: HTML tagem, víš? fungujou tu :-)
12.12.2004 00:00 K dílu: way_to
alternative: tak to mě samozřejmě těší! :-) bohužel jseš zatím jeden z mála...
gabio: takže otázka zodpovězena uspokojivě? :-)
12.12.2004 00:00 K dílu: way_to
právě, má to spoustu úskalí, s tím souhlasím. ale to dítě samotné má to úskalí snad úplně největší - je úplně samotný. děkuju za ten Oidipovskej názor, nasadil jsi mi brouka do hlavy. budu o tom přemýšlet a ještě napíšu... :-)
12.12.2004 00:00 K dílu: way_to
alternative: nějak jsem tu poznámku o Oidipovi přehlédnul... hele, to je první rozumnej argument proti, kterej jsem kdy slyšel! vidíš, z téhle strany jsem se nad tím ještě nezamýšlel. máš pravdu, ale pořád je tu jedna věc - co je lepší, vynechání (nebo pozměnění) Oidipova, nebo naopak Elektřina komplexu, nebo vyrůstání v dětském domově, bez jediné spřízněné duše, která je JEN tvá?
12.12.2004 00:00 K dílu: way_to
gabio: samozřejmě, že mohlo. ale já si nemyslím, že se lidé a jejich sexuální orientace dají dělit jen do tří kategorií: homosexuál - bisexuál - heterosexuál. to ne - e. vždycky jseš něco mezi tím. kdybys potkala strašně milýho a úžasnýho člověka rodu ženského, do kterého by jsi byla schopná se i zamilovat, pak se to posune kousek blíž k té bisexuální kategorii. nemuselo až úplně do ní- ale mohlo. alespoň tak to vidím já... :-)
11.12.2004 00:00 K dílu: way_to
jéhéhé, ty vůbec nezníš moravsky! budu muset utíkat. uvědomil jsem si totiž, že jsem to měl udělat zhruba před hodinou a půl (tam, kde jsem, se smí pouštět internet akorát do osmi hodin) a hrozně se plížit, protože má dneska noční jedna strašně zlá sestra, která mě vůbec nemá ráda a jí taky ne. má jenom tři zuby, fousy, sedm brad a chlupatý nohy. měj se kráááásně, tak nějak zimně (taky u vás sněží - to je hrozně krásný, dneska jsem měl zajinovatčenej celej kabát) a ahoj! mimochodem - ty Radiohead! nezapomeň, co nejdřív!
11.12.2004 00:00 K dílu: way_to
jéhéhé, ty vůbec nezníš moravsky! budu muset utíkat. uvědomil jsem si totiž, že jsem to měl udělat zhruba před hodinou a půl (tam, kde jsem, se smí pouštět internet akorát do osmi hodin) a hrozně se plížit, protože má dneska noční jedna strašně zlá sestra, která mě vůbec nemá ráda a jí taky ne. má jenom tři zuby, fousy, sedm brad a chlupatý nohy. měj se kráááásně, tak nějak zimně (taky u vás sněží - to je hrozně krásný, dneska jsem měl zajinovatčenej celej kabát) a ahoj! mimochodem - ty Radiohead! nezapomeň, co nejdřív!
11.12.2004 00:00 K dílu: way_to
no jasně, Petr_Pan s domácím mazlíčkem! fotka, co jsi umístil do řešírny (hledal jsem ten tvůj rozhovor s Yasminou, jak jsi mě na něj avizoval a nenašel - jenom tu fotku). a z toho Kladna nejsem, někdo jinej z něj byl, já jsem jenom prachobyčejnej cajzl, jeden z toho metropolitního miliónu - tzn. Pražák. :-)
11.12.2004 00:00 K dílu: way_to
no dobře, tak takhle jo. ještě jedna věc - ale ouplně od tématu - strašně mi připomínáš jednoho člověka (na řešírně jsem narazil na Petra_Pana se svým domácím mazlíčkem) - nemáš náhodou rodinu v Kladně?
11.12.2004 00:00 K dílu: way_to
mimochodem, ostatní administrátoři tohohle klubu nás asi nebudou mít moc rádi - silně se odchylujem od tématu. tahle diskuze se vůbec ne pomalu, ale i tak dost jistě mění na čet dvou osob! ech.
11.12.2004 00:00 K dílu: way_to
cože?! 17,67 roku?! jenom?!? tééda, tak tohle bych do tebe rozhodně neřek! vždyť - nevím - působíš úplně jinak. vyzrálejš. zorientovanějš. téééda... :-)
11.12.2004 00:00 K dílu: way_to
počkej počkej, ne o moc dřív? kolik ti vlastně je?!
11.12.2004 00:00 K dílu: way_to
jo a převálcujem argumentama a to teprve naše česky usedlá společnost uvidí, co tam natropíme! cha! :-)
11.12.2004 00:00 K dílu: way_to
těch prstů už ale ubejvá - naštěstí. rozhodně u lidí nad třináct. problém je podle mýho názoru hlavně v těch menších - základky, školky - stejně by se mělo vzdělávat, ať to zní jakkoli zrůdně. za deset let - hm, 25 by mi bylo - ach jo, nechceš kandidovat? :-)
11.12.2004 00:00 K dílu: way_to
Petr_Pan: ale už menší a tišší a navíc, když už nějakej výkřik je, tak je udupanej velkou spoustou jinejch, nexenofobních, víš? jenom ta adopce... no jo, nic není dokonalé (a obávám se, že dlouho dokonalé nebude...). mimochodem, jakej je tvůj názor na adopci?
11.12.2004 00:00 K dílu: way_to
gabio: teda pokud jsem tě tím heterosexuálem neurazil... :-)
11.12.2004 00:00 K dílu: way_to
gabio: jak to lesbička pozná? jak ty jsi poznala, že jsi heterosexuál? :-)
a dál - přiznat se je hodně těžký poprvé. podruhé míň, potřetí ještě míň - tak nějak už si na ty šokovaný tváře zvykneš a vlastně tě to začne docela bavit... :-) a navíc - v tomhle mě moje okolí hrozně mile překvapilo - nikdo, vůbec nikdo na to nezareagoval negativně. ani jeden člověk. právě proto, dost možná, začalo svítat v týhle komunitě na lepší časy dost možná dávno ještě pár let před tím, než jsem se vůbec narodil... :-)
Petr_Pan: jenže pak přišlo křesťanství... :-)
11.12.2004 00:00 K dílu: way_to
Petr_Pan: ďýky!
11.12.2004 00:00 K dílu: way_to
TibbaR: neurazilo, jen jsem musel běžet! :-) ne, nejsem Bi, ano, jsem teplej. a je mi... ehm... 15, 58 roku, alespoň podle Písmáka. omlouvám se, jestli jsem zkazil iluze (pokud nějaké byly...) a pokud si to představit dokážeš, pak si myslím, že být rozhodně můžeš. já si to jenom nedovedu představit, protože podle mého názoru je mezi pohlavíma takovej rozdíl, že milovat obě dvě je... těžký.
gabio + Petr_Pan: souhlasím i já! ale ohledně toho dívání se mezi prsty - s tím ani tak ne - e. podle mě to maj gayové co se týče všeobecnýho mínění o něco horší, pohled na ně totiž není vůbec nic hezkého (hlavně pro pánskou část populace). i když to teď zní možná lehce sebelítostivě... :-)
11.12.2004 00:00 K dílu: way_to
snad se radši ani neptej. dost možná bys přestal diskutovat... :-)
11.12.2004 00:00 K dílu: way_to
teď jsi mě úplně nepochopil. mluvil jsem o tom, jestli si tyhle všechny romantický chvíle (nebo jakýkoliv jiný - prostě ty, který ty sám za romantický považuješ) dokážeš představit i s chlapem... pokud ti jde jenom o tu sexuální stránku, tam není co řešit - pokud si to dovedeš představit a dělá ti to dobře, jdi do toho!
Nahoru