03.04.2016 20:12 K dílu: březen claymen

díky za hodnocení :)

20.03.2016 23:24 K dílu: próza claymen

čau

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=466051

20.03.2016 23:14 K dílu: čas na sport claymen

sportovci -> paprsky světla aka sprinteři

večer o deset vteřin později -> dny běží až moc rychle

mlha budoucích vzpomínek -> sny

svět nezanikne -> solipsismus

duše všude po světě -> kus duše zůstane v každém kohos měl rád

terra incognita ->solipsismus

konec -> holky se objevují, mizí a znova objevují

06.03.2015 17:43 K dílu: nezraněná dokonalost claymen

dlouho jsem tu nebyl, přišel jsem si vyzvednout jeden text vlastně, takže až teď díky.

21.05.2014 23:48 K dílu: všednodenní uvědomění claymen

http://prehravac.rozhlas.cz/audio/2382759 tady přesně se mluví o tom, jestli je vhodné žít tak, aby bylo o čem psát..

20.05.2014 23:28 K dílu: čas na sport claymen

mne mrzí tvůj ztracený čas. možná to je jenom pro mne ve spojitosti se vzpomínkami

14.05.2014 17:30 K dílu: všednodenní uvědomění claymen

Já se spíš snažím, abych měl pocit toho žití z těch pěkných věcí :D, ono k těm divočinám nikdy není daleko..

14.05.2014 15:12 K dílu: všednodenní uvědomění claymen

Je to takové zajímavější, teď se dějou pěkné věci, ale beru to tak nějak samozřejmě, jakože to je normální, co se dělo před půl rokem byla větší divočina..

13.05.2014 11:04 K dílu: všednodenní uvědomění claymen

Ach Sambuco, čekal jsem, že mě aspoň ty zachráníš, no nic :D. Žiju právě hezky, tak není moc o čem psat a když jo, tak je to takováto pičovina..

12.05.2014 19:45 K dílu: všednodenní uvědomění claymen

dik, banální to každopádně je :D

11.05.2014 13:18 K dílu: všednodenní uvědomění claymen

Dobrá, uznávám, že máte pravdu a jak řekla moje kamarádka, je to pičovinka do deníčku

11.05.2014 12:11 K dílu: všednodenní uvědomění claymen

Já vím, že to není velké umění, nebo světový objev, taky se to jmenuje všednodenní uvědomění.. V poslední době mě napadají podobné věci, které jsou naprosto zřejmé, jenom mám pocit, že si jich nikdo nevšímá, možná to je škoda..

10.05.2014 16:52 K dílu: všednodenní uvědomění claymen

Jo, to neříkám, že ne. Na druhou stranu, není hodně psaní jenom o popsání toho, co se děje normálně? Třeba celá mňága a žďorp. Nebo když Velčovský udělal plastový kelímek z porcelánu, taky taková věc, u které si člověk řekne, to by mě napadlo taky.. Nehodlám to nějak vehementně obhajovat, je to jenom výsek z debaty a bylo to takové shrnutí aktuálního pocitu a co jiného je nějaká 'poesie'?

10.05.2014 13:41 K dílu: všednodenní uvědomění claymen

Čím dál lepší :D

10.05.2014 12:14 K dílu: všednodenní uvědomění claymen

Tak teď musím říct, že jste mě odhalila :D. Ne dělám si srandu, je to prostě takový malý zápisek na kraj papíru, ale docela se mně líbilo jak to zní, protože takové věci teď řeším, tak jsem chtěl vědět, jestli to nemá někdo podobně

10.05.2014 02:10 K dílu: všednodenní uvědomění claymen

ok, chápu, nějak nikdy nevím, co vybrat..

24.02.2014 22:42 K dílu: Je to jako najít se ležet pod kopcem claymen

a není to moc konkrétní?

05.11.2013 16:55 K dílu: próza claymen

V brně budu snad tento víkend trávit čas s poslední zmiňovanou, čili na tebe si čas asi nenajdu.. :D

28.10.2013 13:31 K dílu: próza claymen

tyvole, začínám mít pocit, že budem muset zajít na pivo :D já dneska do sebe lámu jenom vitamínové šumáky, protože jsem poslední tři dny zašel na jedno.. naštěstí tam nebyly žádné holky, takže žádné komplikace :D (kromě té z pátku, o které se tady nepíše :D)

28.10.2013 10:50 K dílu: próza claymen

Děkuju, děkuju, taky tě miluju. Tady je problém s tím, že próza se nikomu nechce číst.. Víš co by mě ale zajímalo? Nakolik si lidi uvědomí, že já si toho moc neumím vymyslet (poslední dobou). Já prostě jenom napíšu slovo od slova to, co se mně stalo v nedávné době. Zajímalo by mě, nakolik můžeš být 'rozervaný básník', který píše o strastech života, pokud je neprožíváš.. To musíš mít kurva dobrou představivost :D

28.10.2013 10:47 K dílu: trocha sebeúcty? claymen

ty vole :D kde si, tos byl na dovolené? :D už jsem začínal byt nervózní, jestlis na mě nezanevřel..

19.09.2013 17:20 K dílu: Bleskosvod claymen

chápu, je to takové nedovařené..

13.09.2013 14:23 K dílu: Cave & waits claymen

tak tos dobře udělal, dělám to podobně :D

tady ty věci mně za to nestojí, chlastat ve čtvrtek, ve městě ani není otevřený gyros ve dvě ráno, to by se v pátek nestalo.. :D

11.09.2013 01:10 K dílu: mít klid claymen

já jsem na to zanevřel po svojí zralé úvaze, nejen kvůli komentářům.. jasně, jsem rád, že jsem to sem dal, protože jsem se samozřejmě něco dozvěděl a to je vždycky ku prospěchu

08.09.2013 21:43 K dílu: mít klid claymen

nevím, kde začít

všichni asi vidíme, že to je sračka, já se za to stavět nebudu, je mi líto, že jsem si to nenechal víc uležet, nebo si to jenom nepřečetl, zjistil, že to je pár myšlenek, ne dílo a nechal si to pro sebe; mazat to nebudu, to mi přijde nedůstojné

stál jsem o vážnou kritiku a taky se mi jí dostalo, díky za váš čas, kdyby jste mi chtěli dát ještě šanci, budu rád

04.09.2013 15:04 K dílu: mít klid claymen

tak dík, poslední dobou mám pocit, že ten žlutý nápis nová kritika bude nějaký hejt, že se to nerýmuje a není to báseň nebo něco, ale naživo jsem obdržel docela pozitivní reakce, tak to zkouším dál.. tak su rád, že tě to zaujalo, přečti něco a budu rád, když něco napíšeš.

02.09.2013 15:40 K dílu: Co je vzácné claymen

Děkuji za obsáhlou odpověď (kritiku), výtku chápu, na druhou stranu není jasně řečeno, jestli ti věřící věří v onoho křesťanského/židovského/islámského boha, i když se to dá předpokládat.. Právě kvuli podnětům k osobnímu rozvoji sem ty věci umisťuju, a pak očekávám reakce, které málokdy přichází, takže jsem za každou rád :D

02.09.2013 03:37 K dílu: Co je vzácné claymen

nepamatuju si to přesně, ale myslím si, že to byl právě úmyslně bůh, pro zmenšení důležitosti jeho role..

28.08.2013 11:21 K dílu: kohoutek claymen

Ekologické? Jsem docela překvapený, že to tak může vyznívat. Spíš mně šlo o to zjistit vůbec, jestli jsem schopný něco takového napsat a co nejmíň to řešit racionálně.

27.08.2013 11:00 K dílu: kohoutek claymen

chápu, ale co nejvíc jsem se snažil vyhnout nějakému násilnému propracovávání, chtěl jsem to spíš nechat plynout a sám zjistit, jak to dopadne..

08.03.2013 20:26 K dílu: claymen

tak to bych rád slyšel, protože to odkazuje na jednu skvělou hru :D

06.03.2013 21:12 K dílu: claymen

a taky pěkně stará, každopádně děkuju :D

26.11.2012 15:08 K dílu: pět centimetrů claymen

děkuju, mrkni prosím na další věci a klidně něco napiš, prahnu po kritice :D

01.11.2012 15:40 K dílu: nevolnost claymen

Samozřejmě :D každé rozhodnutí přináší nějaké následky.. jenom nechápu, proč se řeší zařazení textu spíš než jeho obsah, popřípadě forma, ovšem ne v návaznosti na nějaké stanovené kategorie. Proč vůbec nějaké kategorie existují? Potřebuji vědět, co budu číst, nebo mi právě ta nevědomost může přinést další úroveň do textu?

01.11.2012 13:18 K dílu: nevolnost claymen

děkuji za poučení :D, nikdy jsem se nepasoval do role lingvisty, pouze jsem něco napsal, chtěl jsem to tady publikovat a prostě jsem vybral nějakou kategorii, která mi v mém laickém pohledu přišla nejpatřičněji.

01.11.2012 00:01 K dílu: nevolnost claymen

A co ten skalpel - popel, ven - skalpelem (slabší, pravda..) snažil jsem se to postavit podle schématu abcb. Každopádně, do jaké kategorie bys to zařadil ty, J.H.?

01.11.2012 00:01 K dílu: nevolnost claymen

A co ten skalpel - popel, ven - skalpelem (slabší, pravda..) snažil jsem se to postavit podle schématu abcb. Každopádně, do jaké kategorie bys to zařadil ty, J.H.?

31.10.2012 13:51 K dílu: nevolnost claymen

Docela překvapivá otázka po takové době. Mám pocit, že moje znalosti ohledně dělení slohových útvarů jsou tak malé, že kdybych cokoliv řekl, tak ze sebe udělám vola. Poezie je to proto, že jsem vyšel z jednoduché posloupnosti rým -> báseň -> poezie

24.09.2012 15:27 K dílu: Co je vzácné claymen
jak říkám, stojí za to ho žít kvůli ostatním :D ale to je každého přístup..
24.09.2012 15:20 K dílu: Co je vzácné claymen
Každý má právo na svůj názor, ten vám v žádném případě neberu. Možná některé z nich je snazší přijmout, aby život nevypadal tak beznadějně...
24.09.2012 14:24 K dílu: pět centimetrů claymen
Tak vám teda děkuju :D (když budete mít čas, mrkněte na další věci, prosím)
23.09.2012 11:54 K dílu: pět centimetrů claymen
je to tak :D
11.07.2012 11:55 K dílu: Co je vzácné claymen
zkoušel jsem to a není to taková hrůza, dá se toho většina správně pochopit.. :D
11.07.2012 11:26 K dílu: Co je vzácné claymen
Děkuju, ještě jsem zapomněl http://www.oldielyrics.com/lyrics/tom_waits/dirt_in_the_ground.html pokud nevládnete angličtinou, pak snad jen translate.google.com
11.07.2012 10:48 K dílu: Co je vzácné claymen
Jo, překombinované to rozhodně je, některé věty jsou až moc dlouhé atd. Asi nemá cenu tady rozebírat, jestli o něco přišel, protože já říkám, že ne a stojím si za tím.. (Umřel teď, nebo umře potom, co to mění? Pro něj nic.) Maturitní písemky jsou opravdu tak krátké :D minimum je, pokud si pamatuju 250 ve vyšší úrovni. Já jsem dostal 25/30 bodů, což je taková lepší dvojka.
11.06.2012 20:51 K dílu: Válečky claymen
děkuju :D kdyby sis našel čas přečíst něco víc a třeba něco napsat, byl bych jenom rád.. Abych se sám zkritizoval mohlo to být méně konkrétní.
11.06.2012 18:33 K dílu: Válečky claymen
díky aspoň za něco, za poezii bych to ani nevydával, pokud by bylo možné nespecifikovat kategorii.. Jak jsem psal v prologu, možná jsem si to měl nechat pro sebe, protože je to takové docela všední a nic objevného, ale pokud mám říct pravdu, chtěl jsem tím trošku přitáhnout pozornost na mé starší věci :D
29.04.2012 18:59 K dílu: nevolnost claymen
A není nakonec uplně jedno, jaká je to kategorie? Člověk kategorii vybrat prostě musí. Jediný jejich účel je ten, aby případný čtenář věděl co očekávat. Tímto bych se tedy chtěl omluvit všem čtenářům, které přilákala kategorie volný verš a nedostali to, co očekávali
04.04.2012 08:57 K dílu: nevolnost claymen
Děkuji, básníku je hodně nadnesené oslovení :D
04.04.2012 08:55 K dílu: Nebe claymen
Děkuju, na toto nejsem moc hrdý... Ten nápad měl větší potenciál..
03.04.2012 21:43 K dílu: nevolnost claymen
ad2.příspěvek - nevím, ale ty jsi odepsal, tak mi přišlo posílat další avíza, když ani to první nebylo potřeba ad1. chci to slyšet, jinak bych to necpal do arény.. :D
03.04.2012 20:42 K dílu: nevolnost claymen
:D stál jsem o hlubší kritiku, mám ji mít. Neumím to obhájit, ale umím to přiznat. Avíza jsem neodesílal, protože jsem si myslel, že je (nevím proč) dostáváš, a proto stále odepisuješ... P.S.: nechceš něco říct k tomu textu samotnému? :D
03.04.2012 15:40 K dílu: nevolnost claymen
Abych řekl pravdu, nevím. Vyšel jsem z předpokladu, že próza to není, takže to musí být poezie. Proč to báseň není?
03.04.2012 09:58 K dílu: nevolnost claymen
Tak jsem trochu pohledal a lehce nahlédl do této problematiky, čili děkuji za upozornění...
03.04.2012 00:23 K dílu: nevolnost claymen
popravdě řečeno nevím, vzal jsem to z laického(dětského) pohledu na báseň jako slohový útvar o verších a slokách, musím říct, že nevím co znamená vázaný verš, ale tak nějak jsem si představoval, že je to "rým", abcb v tomto případě
25.03.2012 21:46 K dílu: Po dešti claymen
Tak děkuju. K tomu odtrhávání kusů, to ještě pokračovalo to přirovnání k cukru, voda rozdroluje cukr na kusy... (já osobně mám rád dívku z vnitřní strany víčka)
22.01.2012 13:33 K dílu: Ona a Sestra claymen
díky díky díky :D konečně nějaká odezva :D ono možná ani není nutné pochopit vše, já jsem si to vybudoval v sobě a myslím, že čtenář by měl udělat totéž... (lit. soutěž ve škole, omezení 1 A4 rukou)
21.10.2011 22:55 K dílu: Myslím na poupata intimních nálad claymen
chtěl jsem si to zkusit, poezii :D v próze se vyjádřím asi líp, nesvázán tolika pravidly .D
21.10.2011 20:07 K dílu: Myslím na poupata intimních nálad claymen
Ono to chce asi nejdřív něco vědět a pak teprve psát :D (možná stačí zkusit to říct nahlas...)
20.10.2011 20:45 K dílu: Myslím na poupata intimních nálad claymen
Dík za tak rychlé reakce, ona je to, jak jste si už všimli, taková amatérština, pokus. Stanovil jsem si refrén, a snažil se dodržovat zvláštní sebou nastavený "rytmus" (tím myslím počet slabik na řádek)
23.06.2011 12:38 K dílu: Bez názvu a nedokončeno claymen
On to byl spíš takový rozepsaný nápad...
22.06.2011 22:28 K dílu: Trojnásobný zločin claymen
Četlo se to příjemně, ale tu pointu bych čekal trošku zajímavější, než ohrané téma snu. Možná je chyba na mé straně, ale ani atmosféra mě dostatečně nevtáhla...
26.05.2011 14:04 K dílu: Moje oblíbené místo, na němž prší claymen
ok, dík za vysvětlení a čtení :D
26.05.2011 12:33 K dílu: Moje oblíbené místo, na němž prší claymen
Děkuju, ale asi nechápu co je na tom špatně (jde spíš o pocit?)
03.05.2011 19:52 K dílu: Vietor fúka na Montmartri claymen
Docela mě to vtáhlo, ale možná by bylo lepší to trochu odosobnit a přidat trochu víc popisu prostředí možná. Konec naprosto úspěšně nečekaný a musel jsem si to přečíst třikrát. Původně jsem chtěl napsat, že je to jenom vytržené z kontextu, ale není, je toho akorát a člověku to dá ten pocit, který by mělo. Š.
30.04.2011 20:05 K dílu: Ještě nevím... claymen
Myslím, že kvuli vašim zbytečným obavám jste nám naservíroval tak krátkou část textu, která člověka ani nestihne navnadit na pokračování a už končí. Abych byl upřímný některé přirovnání mi přišly takové "ohrané" Š.
28.04.2011 00:18 K dílu: Chodný blácha claymen
Jenže ono je strašně složité se v tom orientovat, kolik jenom je odnoží skinheads? Náckové, kteří prostě mají rádi svou zem, ale trochu se jim to v hlavě pomotalo, antifa, kteří mají rádi lidi, ale brání je tak, že hážou kostky po jiných lidech, nebo původní dělníci, kteří sou hrdí, že si nejedou na drogách. Tady to vypadá tak, že ty nikoho neodsuzuješ bez toho abys ho poznala, ale proti tobě je celý svět. Je to tak doopravdy?
Nahoru