19.09.2024 10:51 | K dílu: haiku 2024/41 | verulinda |
děkuji za kritiku a všem čtenářům, kteří četli... |
||
11.09.2024 11:50 | K dílu: haiku 2024/42 | verulinda |
Goro, pravděpodovně ano, vzhledem k datu... a opravdu , psala jsem haiku v pondělí, v úterý 10.9. už byly pryč |
||
07.08.2024 14:06 | K dílu: haiku 2024/37 | verulinda |
díky za čtení a kritiku oběma... Radovane necítíte v tom žádný přesah, je to málo? |
||
21.07.2024 09:39 | K dílu: haiku 2024/33 | verulinda |
hromada dřeva tam byla, srovnaná krásná bříza, a za ní jabloň, když jsem hromadu míjela, všimla jsem si... spásal zeleň i jablíčka, i já dostala na ně chuť, jenže byly za plotem... obrázek jak z pohádky, byl to srnec |
||
21.07.2024 09:36 | K dílu: haiku 2024/33 | verulinda |
štíhlý byl a krásný |
||
15.07.2024 19:13 | K dílu: haiku 2024/31 | verulinda |
díky oběma , psala jsem ,Rajmunde, odpověď, ale nevím, proč tu není, tak tedy:ještě, že nejsem mistr...a recitovat na veřejnosti? to jsem byla malá...jinak nee... |
||
07.07.2024 17:33 | K dílu: haiku 2024 /29 | verulinda |
a bude to stačit? |
||
07.07.2024 13:15 | K dílu: haiku 2024 /29 | verulinda |
myslíte? |
||
15.06.2024 11:55 | K dílu: haiku 2024/23 | verulinda |
dobrá představa, ale asi jen představa, i když kdo ví .o)) |
||
12.06.2024 10:56 | K dílu: haiku 2024/23 | verulinda |
a jasně,že na množství vody v řece má vliv i počasí |
||
12.06.2024 10:54 | K dílu: haiku 2024/23 | verulinda |
a je na čtenáři, co všechno si umí představit ... |
||
12.06.2024 10:53 | K dílu: haiku 2024/23 | verulinda |
dno řeky je dno a nemusí být úplně vyschlé a není to trvale mělčina /jsou v něm prohlubně a místa s vodou/ a pokud by bylo vyschlé, tak by se v něm necachtali holubi... tato situace se dost často opakuje, je to v souvislosti se zadržováním vody u splavu, tak to vídám a tak jsem to zaznamenala :o) |
||
04.06.2024 09:19 | K dílu: haiku 2024/22 | verulinda |
Radovane, to už zkoušíte uměle něco, co tam nebylo a nezůstalo, tenhle dům - vila nebyl vykřičený dům a myslím, že z mého haiku je patrna jak historie, čas, tak hlavně každodenní klid, jinak by tam zvěř denně nechodila, když tam dům stával, ani když už není... dík za čtení |
||
02.06.2024 20:18 | K dílu: haiku 2024/22 | verulinda |
ta srnčí rodina tam chodí léta a ani auta je nevyplašila, i když jezdí hodně blízko, vilu a další k ní patřící nemovitosti zbourali, takže je tam jen holé místo, zahradu naštěstí nechali, je tam plno krásných letitých stromů a keřů, srna tam chodila pod okny a myslím,že tam i rodila, protože pod okny byla vysoká tráva a byla schovaná, tak už tam byli "jako rodina" o:) |
||
01.06.2024 10:46 | K dílu: x178x | verulinda |
Můro, proč omylem? Tobě se snad tvé haiku nelíbí? :O)), taky se mi to 2x podařilo a nepátrám, zda se to dá snazat... |
||
19.05.2024 14:21 | K dílu: haiku 2024/18 | verulinda |
ano, každý rok vidím, jak kachna vyvede z rákosí a trávy nové přírůstky a jak se nebojácně vrhají do vody, jako spousta dalších druhů živočichů musí nebo umí hned plavat, postavit se na nohy, utíkat, plazit se....tak to příroda zařídila :o), díky za čtení |
||
19.05.2024 14:18 | K dílu: haiku 2024/20 | verulinda |
ano, asociace je na ostatních.... já sem stála venku na schodech před ordinací /která je v rodinném domu/ než mě sestra pustila dovnitř a z pod střechy mi před nosem spadlo hnízdo... hnízda jsou všude, ve větvích, pod krovy, v rákosí atd. ... takhle jsem to zažila |
||
19.05.2024 10:27 | K dílu: haiku 2024/18 | verulinda |
chybí , Zeanddrich.E.... máte potřebu je tam doplnit? Jinak děkuji všem za čtení... |
||
30.04.2024 10:17 | K dílu: haiku 2024/17 | verulinda |
díky, Goro |
||
30.04.2024 08:48 | K dílu: haiku 2024/17 | verulinda |
emme, já rozhodně nejsem ta, která se drží této zásady, jdu na to po svém, někdy slabiky padnou do počtu, jindy ne, někdy se haiku líbí, podruhé ne, já se tím netrápím, někdy to změním, když najdu jiný způsob vyjádření toho co jsem zažila v tom či onom momentě... a nejsem ta, která vaše otázky vysvětlí , ptejte se jiných mistrů - snake_01, Můra73 /ti o tom již mnohokrát psali/ a dalších... a okopírovat haiku do češtiny? to asi není možné, díky za čtení všem... |
||
26.04.2024 09:59 | K dílu: haiku 2024/12 | verulinda |
a v tu chvíli bylo /do/jemné všechno .O)) |
||
26.04.2024 09:58 | K dílu: haiku 2024/12 | verulinda |
Norsko, bylo to úžasné a co nejdřív se tam vrátím a udělám video, ta příroda je prostě dokonalá |
||
25.04.2024 08:59 | K dílu: haiku 2024/8 | verulinda |
díky za kritiku, potěšilo |
||
25.04.2024 08:58 | K dílu: haiku 2024/8 | verulinda |
díky za kritiku, potěšilo |
||
24.04.2024 09:03 | K dílu: pod šikmou věží a další texty | verulinda |
všechna se mi líbí, většinou se k haiku druhých nevyjadřuji, ale když pozorujete ropuchy, tahle se šinula, což je parádní výraz, tak se musíte i smát jejich krkolomným kouskům, když se pohybují a taky to obdivovat... já mám podobnou včerejší zkušenost s tím poryvem větru, zkusím to zpracovat |
||
21.04.2024 11:01 | K dílu: haiku 2024/5 | verulinda |
Rhodesie, taky že to byl pohled, nádhera.... |
||
19.04.2024 21:34 | K dílu: haiku 2024/5 | verulinda |
to je silné, jsem dojatá a není potřeba cokoli dalšího psát...díky |
||
17.03.2024 10:06 | K dílu: haiku 2024/2 | verulinda |
Goro, kluci jdou cestou / jdou někam, ale nevím kam :o))/ a zastaví se u lavičky, sednou si..... pro mne obojí. |
||
06.10.2023 21:13 | K dílu: haiku 2023/16 | verulinda |
jééé, díky všem, potěšilo..... |
||
03.07.2023 21:33 | K dílu: haiku 2023/13 | verulinda |
možná, Janino6, tam trousí komentáře i další koukači a poslouchači, například psíci ... | :o) |
||
18.05.2023 21:25 | K dílu: haiku 2023/12 | verulinda |
Goro, já upravovat už nebudu, takhle jsem to viděla, na pokosené louce jsem nic jiného neviděla, co by se dalo upravit, byla jsem překvapená, jak rychle sedmikrásky vyrostly a co jich bylo a ještě bude, celé koberce, prostě krása... |
||
01.05.2023 10:40 | K dílu: haiku 2023/11 | verulinda |
Kvothe, díky taky přeji krásný hřejivý prvomájový den, jinak když píši text na jeden řádek, dělám odstupy, ale pokud haiku neotevřu, tak je to tady všechno s jednou mezerou mezi slovy, nevím proč to tak je |
||
01.05.2023 10:34 | K dílu: haiku 2023/12 | verulinda |
no já to zas vnímala takto, slunečný den, nikdo na zahradě, ani děti, mateřídouška , nejen jako posel jara, bylinka, ale i mateří..., matka co pomáhá a především chrání domov, kolem zahrady opravdu nevysoká zídka, na ní plot a po celé délce mateřídouška, žádná jiná květina, ani pampeliška, to mě zaujalo, proto takto napsané haiku, každému to evokuje cosi jiného nebo podobného a to je to ono, díky a2a2a |
||
24.04.2023 11:16 | K dílu: Katastrofa | verulinda |
COŽE? Kdo a proč měl potřebu měnit písmák? Tak tohle mě nebaví, asi jsem skončila.... |
||
21.04.2023 18:39 | K dílu: haiku 2023/10 | verulinda |
jéé, no jasně, že jaro, pro oči nevidím....Goro, díky za upozornění |
||
16.04.2023 16:08 | K dílu: haiku 2023/9 | verulinda |
všem díky za čtení... |
||
31.03.2023 09:23 | K dílu: haiku 2023/5 | verulinda |
taky máme nedaleko sekvoj, krásný strom... |
||
25.03.2023 18:32 | K dílu: haiku 2023/7 | verulinda |
Karpatský knihomoľe, ještě na tom zapracuju.... |
||
24.03.2023 12:15 | K dílu: haiku 2023/5 | verulinda |
Umbratico, určitě to budou skřítkové, kdo jiný by to dělal :o)) |
||
23.03.2023 10:58 | K dílu: haiku 2023/5 | verulinda |
ano, Umbratico, žaludy jsou životaschopné plody, které moc nepotřebují a vyklíčí i na povrchu, několik s klíčkem sem si sebrala a zasadila, duby miluju a těším se , že porostou, díky |
||
22.03.2023 17:12 | K dílu: haiku 2023/5 | verulinda |
děkuji |
||
08.03.2023 18:59 | K dílu: haiku 2023/3 | verulinda |
díky |
||
05.03.2023 19:55 | K dílu: haiku 2023/3 | verulinda |
děkuji všem co četli, i za pochvalu, potěšila, i za tipy...
|
||
20.02.2023 09:17 | K dílu: haiku 13... | verulinda |
díky, snake_01 |
||
20.02.2023 09:13 | K dílu: 56. Haiku | verulinda |
díky, snake_01 |
||
20.02.2023 09:12 | K dílu: Haiku 9 | verulinda |
díky, snake_01 |
||
09.02.2023 12:51 | K dílu: haiku 2023/2 | verulinda |
ahoj Radovane, mně to při pohledu zezdola /a byla to výška/ na zdi, ve kterých jsou pruduchy těsně pod střechou, a které jsou zaplněny nejspíš hnízdy poštolek, možná i vlaštovek, které na zimu odlétají, evokovalo to, že děrami, které mají dýchat a nebo které naopak mají být zakryté jsou téměř všechny zaplněny hnízdy, není to asi dobré, protože ty průduchy tam nejsou pro nic za nic, ale mají účel, ale třeba tam před zimou najde zatím úkryt i jiný tvor, tohle mne napadlo při pohledu, možná je to pro Vás málo, ale myslím si, že to má jistý přesah, jinak díky, mějte se |
||
31.01.2023 18:44 | K dílu: haiku2023/1 | verulinda |
ahoj, ano Goro, je možné si představit i klíček/klíčky/ třeba v toužebném očekávání jara, otvírání , rozkvětu všeho tak, jak to má mnoho lidí, já viděla ty klíčky slunečnice, které se mi otevřely /a to je teprve leden/, které, kdyby světlo a teplo /i voda/ nefungovaly, nebylo by nic :o)), na jaro se taky těším, díky za čtení a názor... i Karpatskému knihomoľovi |
||
31.10.2022 17:55 | K dílu: haiku 2022/13 | verulinda |
jj, pane Radovane, změnila jsem umístění pomlčky, dík |
||
31.10.2022 17:54 | K dílu: haiku 2022/13 | verulinda |
hmm, hmm, to si nemyslím, že srnčí zvěř se v honitbách nestřílí, a že myslivci neregulují její stavy, srnčí se vždy střílelo a pravděpodobně střílet bude, ale o tom nechci debatovat, nejsem myslivec |
||
31.10.2022 17:48 | K dílu: haiku 2022/13 | verulinda |
hmmm, hmmm, to si nemyslím, že srnční zvěř se v honitbách nestřílí a že myslivci neregulují její stav, srnční se vždy střílelo a pravděpodobně střílet bude, ale o tom nechci debatovat, nejsem myslivec |
||
31.10.2022 10:56 | K dílu: haiku 2022/13 | verulinda |
v mém haiku nejde ani tak o to, zda se bagr sune nebo posouvá, ale že ubývá přirozeného prostředí a míst pro život zvěře a o tom je mé nedořečené haiku, ale i tak díky |
||
20.10.2022 10:25 | K dílu: haiku 2022/11 | verulinda |
psala jsem soukromou zprávu a hlásilo mi to, že Radovan Jiří Voříšek neexistuje, zkusím to znovu... |
||
19.10.2022 19:48 | K dílu: haiku 2022/11 | verulinda |
Radovane , Vy nepřijímáte zprávy od autorů? |
||
15.10.2022 10:44 | K dílu: haiku 2022/11 | verulinda |
ano, ano, máte pravdu, nádherně zbarvené druhy popadaných listů, ale ještě i mnoha stromů, jejichž listy stále drží, díky |
||
15.10.2022 10:44 | K dílu: haiku 2022/11 | verulinda |
ano, ano, máte pravdu, nádherně zbarvené druhy popadaných listů, ale ještě i mnoha stromů, jejichž listy stále drží, díky |
||
12.10.2022 12:26 | K dílu: haiku 2022/10 | verulinda |
Darmo-šlape, pomlčku jsem udělala z důvodu momentu, kdy se kluci podle řeči moc těšili na kytaru, ne jako na běžnou výuku předmětů, kytara, to už je "něco", tak proto... |
||
10.10.2022 15:51 | K dílu: haiku 2022/9 | verulinda |
taky by to šlo, přidám to jako další možnost projevu, díky |
||
29.09.2022 13:45 | K dílu: haiku 2022/8 | verulinda |
šikovnej holub :o)) |
||
29.09.2022 13:42 | K dílu: haiku 2022/7 | verulinda |
dobrý nápad Knihomole, je to lepší, díky |
||
31.08.2022 19:59 | K dílu: haiku 2022/7 | verulinda |
ano, je to tak, takže je na každém, na co ve svých představách při čtení pomyslí, a díky... |
||
24.07.2022 22:52 | K dílu: haiku 2022/5 | verulinda |
Alenakar, možná bych slova "zvědavě kouká"/ což je pro mne hodnotící slovo/ zaměnila za "vykukuje".... javor /třeba je tam odhrnutá záclona a proto je ho kousek vidět/ mohla by v něm být schovaná ta zvědavost... jen můj názor, díky |
||
24.07.2022 22:43 | K dílu: haiku 2022/3 | verulinda |
díky všem za čtení |
||
26.06.2022 09:19 | K dílu: haiku 2022/5 | verulinda |
všem díky za čtení
|
||
24.06.2022 10:29 | K dílu: Haiku 2022/4 | verulinda |
mně, Radovane, stačilo, že byl plakát vymalovaný |:O) |
||
24.06.2022 10:28 | K dílu: haiku 2022/3 | verulinda |
to je fajn, Ptakopysku, díky |
||
04.06.2022 20:41 | K dílu: haiku 2022/3 | verulinda |
to byl, Norsko 1, a koupel si požitkářsky užíval a ani mu nevadilo,že stojím tak blízko... |
||
30.12.2021 15:01 | K dílu: haiku 2021/25 | verulinda |
tak jo, díky
|
||
19.12.2021 11:01 | K dílu: haiku 2021/25 | verulinda |
Radovane Jiří Voříšku, kdeže, o tom se mi může jen zdát :o), ale jsem ráda, že se líbí, díky |
||
22.10.2021 18:14 | K dílu: haiku 2021/27 | verulinda |
o síle protivětru jsem psala jako pokračování, co se dělo potom, to jen na vysvětlenou, to není v mém haiku / se silou protivětru jsem zápasila já, zato síla větru se ukázala ve vytvoření tornáda/, a to byla ta variace dne, ta přeměna, ten okamžik, moment , kdy ze spadaného listí se stalo tornádo, takhle jsem to vnímala |
||
22.10.2021 17:16 | K dílu: haiku 2021/27 | verulinda |
Goro, není zač, každý to může vnímat po svém...použila jsem variaci,/ obměnu poklidného dne, kdy se "jakoby" nic neděje, ale ono se stejně děje, ale třeba jinde.../ protože každý den nevidím hromadu barevných listů, jak se v prudkém víru /tornádu/ točí a byl to krásný zážitek pro oči, i když potom, když jsem vystoupila jsem měla docela strach, když protivítr ukázal svou sílu...jinak tomu je, když se řidič na silnici chová jak tornádo, v tom vidím přesah, ale je to na každém čtenáři, co si představí a jaký závěr si udělá... |
||
22.10.2021 14:03 | K dílu: haiku 2021/27 | verulinda |
není den jako den, každý je jiný, Goro, síle přírody se nic podle mne nevyrovná, i když mnozí řidiči si myslí něco jiného, nevím, jestli ti to, co jsem viděla a napsala, pomůže tvým představám, díky |
||
27.09.2021 17:40 | K dílu: haiku 2021/25 | verulinda |
přesně tak, black, nikdy jsem ho neviděla , nejmenšího "kolibříka" na světě, motýl , lišaj.... až teď, přiletěl na balkón na poslední květy levandule, brzo odletí za teplem, podařilo se mi ho nahrát, tak jsem o něm i napsala, díky... |
||
13.09.2021 19:50 | K dílu: haiku 2021/24 | verulinda |
všem děkuji za čtení |
||
06.09.2021 17:42 | K dílu: haiku 2021/23 | verulinda |
díky všem za čtení a kritiky, PavleK je to pravda, že lidé toho, co se dá opravit a dál užívat odloží, vyhodí a právě takové věci já mám ráda, protože je opravuji, předělávám, aby dál sloužily a zas naopak mně dělaly radost, nejlepší je práce na záchraně. O pavouka nemám strach ani s pěti nohama, já ho sice "neopravím" ale příroda je mocná. |
||
02.09.2021 10:24 | K dílu: haiku 2021/23 | verulinda |
Goro, taky jsem si to říkala, že bych ten kontejner mohla vynechat, ale nakonec tam je, díky Norsko 1 - jak jsem procházela kolem kontejneru právě proto, že měl 5 nohou mne zaujalo a navíc byl uprostřed sedátka a nohy roztažené, jak se držel, tak to se počítalo dobře i očima, byl docela velikej... díky |
||
10.08.2021 10:37 | K dílu: haiku 2021/22 | verulinda |
byly tam holínky a místo kachen holubi, a už jsem dlouho takový obrázek, kde jsou děti v kaluži s hračkama a rodiče se na ně se zálibou dívají a neláteří, neviděla, díky za čtení , blacksabbath, hezké dny |
||
04.08.2021 11:03 | K dílu: haiku 2021/18 | verulinda |
Goro, mně to nevadí, že se tady rozvinula debata o haiku všeobecně, na základě komentářů, taky si to ráda přečtu a poučím, pořád se učím ve všech směrech života....co se týče vyjádření teisana, napíši to tady, i když jsem to přečetla v komentářích tvého haiku - Za západy... a chci jen říct, že pan teisan si protiřečí, protože vstoupil do mého prostoru /napsal, že nevstupuje do mého prostoru/, kterým byl můj komentář v debatě o přenášení srnčat, takže reagoval na to, co jsem napsala/to , že se nevyjadřuje k mým haiku je škoda, ráda bych přečetla i jeho názor, ale co se dá dělat, opakovaně prosit nebudu, když sám nechce... je to jeho věc, jeho volba, toť vše, to je má reakce na to co napsal, mějte se pohodově |
||
23.07.2021 16:57 | K dílu: haiku 2021/18 | verulinda |
ani odraz v řece to nebyl, schválně jsem se dívala, to by bylo určitě vidět na stojaté vodě, ale ne na tekoucí, přes vlny a vlnky, jen to vidím tak, že jako se mění mozaika mraků, tím, že plynou, řeka, na kterou se denně dívám taky plyne, je to čas, který ubíhá a nikdy nevstoupíš dvakrát do stejné řeky, protože se každou vteřinou všechno mění.... |
||
23.07.2021 16:10 | K dílu: haiku 2021/18 | verulinda |
Goro, proč metafora? mraky jsem viděla nad sebou, pod sebou plynoucí řeku, obraz jsem spojila, jestli se to líbí nebo nelíbí, ať každý sám posoudí, každý má svou představivost, díky všem za čtení |
||
18.07.2021 19:17 | K dílu: haiku 2021/17 | verulinda |
tak to Radovane Jiří Voříšku fakt nevím, to jsem na něm nepoznala, ani nevím, jestli později něco chytil, ale chlapice, tužebník jilmový je léčivka, což jistě víte a třeba i pomůže na bolesti kolen a další neduhy a problémy, kdyby pan rybář nějaké měl :o)))..., bylo jí tam hodně hodně a tohle mne napadlo, když jsem se na rybáře dívala... díky za čtení |
||
09.07.2021 17:08 | K dílu: haiku 2021/16 | verulinda |
kdybych byla na vrakovišti, Norsko 1, tak bych napsala vrakoviště.... Nostalgie_For_Infinity - neztratila, prostě tam jsou jen 4 ....díky všem za čtení |
||
07.06.2021 12:02 | K dílu: srnče | verulinda |
čtu komentáře o poponášení srnčete, ale myslím, že to není vůbec jednoduché mít v rukou dostatek trávy, aby nebyl cítit lidský pach a přitom vzít srnče nějakým způsobem do rukou a přenést, já bych si na to netroufla, a ani bych to neudělala, co si pamatuji, tak myslivci spolupracovali se zemědělci, kontrolovali místa před sečením a plašili zvěř, ale nikdy na ni nesahali, názorů je jistě více, pro i proti a je to těžké, když hraje roli lidský faktor, možnosti, větrnost a sama zvěř, každý má na to svůj názor... |
||
06.06.2021 09:37 | K dílu: srnče | verulinda |
jestli jsi tohle viděla, pak myslivec nezná zákony přírody, protože pokud člověk sáhne na srnče, pak jej srna už nepřijme, cítí lidský pach, srna si své mladě ohlídá...tak to vím já, proto, když už se stalo a domů nám někdo srnče přinesl, tak jsme použili libeček lékařský, ale ani to nebylo zárukou, že ho srna přijme, táta byl taky hajnej, ale tohle by neudělal, i když bylo srnče v jetelině ke kosení, to je můj názor, Jitko |
||
21.05.2021 19:41 | K dílu: haiku 2021/12 | verulinda |
díky za čtení |
||
05.05.2021 18:36 | K dílu: haiku 2021/11 | verulinda |
já bych řekla, že srnčí zvěř, ale věřte mým očím a co teprv tečkám, Radovane Jiří Voříšku ... :o)) |
||
05.05.2021 11:07 | K dílu: haiku 2021/11 | verulinda |
píši co jsem viděla a je na každém co mu to evokuje, jak si to vyloží, jak o tom bude přemýšlet, dík za názor |
||
19.04.2021 12:52 | K dílu: haiku 2021/9 | verulinda |
ano, zábor půdy, ukrajování přírody je stále všude vidět, ale kolik jí toho vracíme? U nás vedle domu pokáceli nádhernou smuteční vrbu, místo toho, aby ji rok co rok upravovali, když se jim zdála přerostlá, taky jim vadila...díky za čtení a názory |
||
05.04.2021 13:42 | K dílu: haiku 2021/8 | verulinda |
děkuji všem za čtení a kritiku |
||
25.03.2021 12:19 | K dílu: haiku 2021/7 | verulinda |
no jasně, že haiku, jsem se překlikla, díky |
||
16.03.2021 22:06 | K dílu: haiku 2021/6 | verulinda |
díky všem za čtení, potěšilo... |
||
02.03.2021 17:12 | K dílu: haiku 2021/4 | verulinda |
děkuji všem za čtení, ... a ke kritice snake_01 - kdybyste viděl ten kořen, který jsem si odtamtud přinesla, pochopil byste... vlastně to chápete asi stejně jako já, díky... |
||
02.03.2021 17:11 | K dílu: haiku 2021/4 | verulinda |
děkuji všem za čtení, ... a ke kritice snake_01 - kdybyste viděl ten kořen, který jsem si odtamtud přinesla, pochopil byste... vlastně to chápete asi stejně jako já, díky... |
||
15.02.2021 09:49 | K dílu: haiku 2021/3 | verulinda |
nene, Knihomoľe, to nebyl skorec, byl o mnoho menší a celý černý, proto jsem si ho na té kře všimla, opakovaně byl ve vodě docela dlouho, tak nevím... všem děkuji za čtení |
||
26.01.2021 20:12 | K dílu: haiku 2021/2 | verulinda |
budu o tom ještě přemýšlet, jak to napsat, aby to dávalo smysl, díky |
||
26.01.2021 19:30 | K dílu: haiku 2021/2 | verulinda |
díky všem, upravila jsem první řádek, je pravda, že bych se s dějem neměla ztotožňovat, ale někdy se stane... jen jak to vždy napsat, toť otázka :o)), když to vidíš, cítíš a nějak to na tebe zapůsobí...díky Goro za připomínku |
||
11.01.2021 10:17 | K dílu: Haiku 2021/1 | verulinda |
však to je jasné, elino m., ale už tu měly být od prosince a nic a že neslyším ptačí zvuky to je taky divné, všechno vypadá tak nějak opuštěně, bez života |
||
09.01.2021 12:29 | K dílu: Haiku 2021/1 | verulinda |
elino m., máte pravdu, ale zákaz přes den vlastně platí i pro lidi, kteří by chtěli např. jít na nějaký sport, do kina atd., protože je zavřeno a přes den jen na nákup, když nic nefunguje, a já opravdu téměř neslyším švitoření ptáků, hlavně mi sem přestaly létat sýkorky a to mne mrzí, když sedím u okna a vidím plné krmítko bez ptáčků, kteří mne rozveselují a já mám pak radost, no doba je hrozná.... Andělko 1 , díky |
||
12.11.2020 21:01 | K dílu: haiku 2020/42 | verulinda |
ano, samá zeleň kolem dokola :o)), díky za čtení |
||
14.10.2020 20:31 | K dílu: x153x | verulinda |
poryvy v trnkách - hýbe se keř, ty taky hýbeš keřem, jak chytáš a držíš větvičky, abys utrhla trnky, tak spíš čekám, že se popícháš jak o keř, tak o samotný bodlák, který tam je, to byla má první představa tohoto obrázku...no vidíš, asi jsem měla jinou představu, než ostatní, ale o tom to je... ten druhý text je jen text, tak piš dál haiku, taky budu dál psát a nic ve zlým, je to můj názor, nic víc a už jsi, Můro, zapracovala na tom textu, o kterém jsme spolu mluvily? |