Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJeště že..
27. 09. 2006
22
0
11295
Autor
dadik
Ještě že
nikdo z nás dvou nic nesliboval
nedodrželi bychom
svoje sliby
ani ty
ani já
A já to svádím na tebe
a ty to svádíš na mne
stejně
A co dál
Dál jenom
prázdná dlaň
peříčko lásky
sfoukl osud
Už to bylo někde o nás
napsané
to si myslívám
A otázka
zda muselo to být
je nevhodně položená
Nore si představ - uklízela jsem na dadikovi věci starý do konceptů, všecky hned dostaly datum letošního roku i když jsou z roku 04, napsaný teda mnohem dřív...
tuhle jsem musela pustit na seznam, protože do konceptů nepatří, tož se tu promítá...vella má stále nějaký nedokonalosti tady , holt!
.))
Už to bylo někde o nás
napsané
to si myslívám - i já si to často myslívám - T
Skvelo vybalancované na hranici klišé a jednoduchej pravdivosti...páči a najviac posledné dve slohy.
Dál jenom, prázdná dlaň
peříčko lásky, sfoukl osud,
...
a obrys tajícího šera
nechal jen otisk rtu
dnes,
vlastně včera...
hi
Hezounky smutný - ježiš co sem to vymyslela za zvláštní slovní spojení. No ale co, tak to na mě působí hezounky smutně a tip :-)
dismorphia
29. 09. 2004hatlalinka
28. 09. 2004
Není to opravd nic novýho, ale - napsaný je to líbivě - moc :-)
Upřímnej TIP
pozorovatel
27. 09. 2004
- jo taky nechapu...proc lidi nechapou....ze je konec....proc se neusmat....a nechat vzpominky na to krasny....a nechat volne jit...:-)
pozorovatel
27. 09. 2004
pozorovatel : hele, hele, nevnucuj se ! .-)
Slečno, von tu každou balí, já mám na to svědkové !!!
:-)))
pozorovatel
27. 09. 2004pozorovatel
27. 09. 2004pozorovatel
27. 09. 2004pozorovatel
27. 09. 2004
mám vnoučka Lukáška, no...ročního - co je na tom? než to, že je to zázrak...:))
pozorovatel : Ty nactiutrhačný čumile ! :-)))
To nejni žádná pravda !
Bys mě balil, kdybych byl povolný ! Akle to já nejsu !
Ja su jako skala !
.-))
ale my si s Lukášem pozorovatelem tak hrajem.....:))..že jo?, ale neříkej mi tak ferdo..
pozorovatel
27. 09. 2004
pozorovatel...a co Andulka, tu jsi nebalil, joooo???? jsi ten největší balitel, balič, obalovač, balík, co znám!! teda ..kromě Delahaye, ten je to stejný jen je o malinko hezčí....než borec pokušový:-))))
a v ten svátkovej den má narozky můj Kuba, táta Lukíše....tak to oslavíme jo?