Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěž o 10 000.

16. 08. 2005
0
0
4267
Autor
pozorovatel

Haha, mám 9 999 kritik a až někomu napíšu tu 10 000., tak budu konečně tím registrovaným magorem, jak jsem celý život toužil, haha.

 

Hihi, asi bych to měl nějak oslavit nebo od Písmáka dostat nějakou věcnou cenu za věrnost a vykonané služby, hihi.

 

Hehe, také by má 10 000. kritika měla být něčím extra a také bych ji měl někomu věnovat, ale komu, když si to ani jeden z vás nezaslouží? Hehe.

 

Ano, je to zlomové období pro nás pro všechny.

 

10 000 je velké číslo, i když jeden milión ještě větší…

 

 

Tímto je nejasná soutěž zahájena!!!

Kdo obdrží 10 000. kritiku?

Co mu přinese?

Co mu odnese?

Jak mu změní život?


Jerry_Shit
17. 08. 2005
Dát tip
Já Ti nabízím svůj SHIT!!! Když jí věnuješ mě, tak se poseru. Ale když ne, neposeru se. Tak co, těžká volba?

dadíková
17. 08. 2005
Dát tip
no teda.....Zelený ráj.....:))))

dadíková
17. 08. 2005
Dát tip
už asi vím odkud vítr vane - Zelený ráj si četl v kritikách mého dílka - v pavučince.......:)))))

pozorovatel
17. 08. 2005
Dát tip
dadíková, na co jsem měl čekat? mardou:))) a co nějakou jinou výměnu? hm... Jerry Shit: opravdo těžká volba... nechám si ji projít hlavou, zvážím všechny pro a proti a pak se rozhodne

pozorovatel
17. 08. 2005
Dát tip
a 4 589?

pozorovatel
17. 08. 2005
Dát tip
..když já nevim, komu tak velký dárek dát...

pozorovatel
17. 08. 2005
Dát tip
a zaslouží si ho?:))

pozorovatel
17. 08. 2005
Dát tip
dobrá tedy:) Mou desetitisícovou kritiku dostane osoba mně nejblížší, která mě neopustila ani v těch nejhorších chvílích... naopak, držela se jako klíště mám tu osobu rád
tak a teď to víte

pozorovateI
17. 08. 2005
Dát tip
jsem nevýslovně poctěn

pozorovatel
17. 08. 2005
Dát tip
jakobynic: kdyby sis o ni řek...

pozorovatel
17. 08. 2005
Dát tip
desetitisícová kritika byla krásná...byla o smyslu života...odtajnila mnoho tajemství...vyslovila dosud nevyslovitelné...prozradila, kdo s kým a kde...byla všeříkající...byla pozorovateIovi zaslána soukromě

Trvanlivost punčoch? Není lhostejné, jak zacházíme s punčochami; musíme jim věnovati největší péči, abychom tím prodloužili jejich službu. Bylo by pozdě hledět si jich až tehdy, kdy už vypovídají - naše péče začíná tím okamžikem, kdy si je šťastně přineseme domů. Především je prošijeme v místech, kde se připínají sponami podvazků, drobným řetízkovým stehem, abychom zabránili tvoření "běžících oček", a potom je obrátíme na rubovou stranu a stehy velkými po této straně s malými, neznatelnými vpichy na stranu lícovou, prošijeme patu i špičku v místech, kde se punčochy nejvíc trhají. Pak je vypereme, než je poprvé oblékneme. Při praní punčoch, zejména hedvábných, je bezpodmínečnou zásadou zcela vlažná voda. Na prvné praní není třeba mýdla, jen promáchání a vymnutí - nikdy ne ždímání a podobná násilná procedura. (j.vrak - dokonalost nože)

pozorovatel
17. 08. 2005
Dát tip
mardou, tak tys mi dala kytičku:)) to je hezký, ale když já na ty kytky moc nejsem..:)))

pozorovateI
17. 08. 2005
Dát tip
tady ten bystřejší pozorovateI ale taky moc na kytičky neni..teda je, ale alergickej:)))

pozorovatel
17. 08. 2005
Dát tip
jinak dítě se zbláznilo... ...copak neví, že nesnášim punčocháče???

tak já ti sem příště přepíšu tu část, jak vymývat kartáčky na zuby a žínky, aby v nich nezůstávaly vyhnívající blebely

pozorovatel
17. 08. 2005
Dát tip
:))))) správně, správně

Rabb
17. 08. 2005
Dát tip
Pozo, co bereš za prášky? Nepřeháníš to s něma???

pozorovatel
17. 08. 2005
Dát tip
dítě: to by mě ale zajímalo..vlož Rabb: jím zásadně lentilky

(óká, tak mi dej chvilku ať tu část najdu a přepíšu)

Boj s mikroorganismy Mám na zřeteli hlavně různé vlhké kouty domácnosti, jako jsou umývárny, kuchyňské dřezy, koupelny a nějteré spižírny, a potom předměty denní potřeby, které obyčejně nikdy nemají čas dostatečně proschnouti, jako žínky, toaletní kartáče, gumové lufy, holicí štětky, ručníky, zubní kartáčky, utěrky na nádobá a podobně. Tato místa jsou zdravotně závadná, není-li jim věnována úzkostlivá péče, a vyjmenované předměty jsou semeništěm plísní, nejsou-li denně čištěny, sušeny, nebo častěji vyvářeny a hlavně - vyměňovány. Mycí žínka na příklad zadržuje v sobě zbytky mýdla, líčidel, krémů, které rychle žluknou, dále prach, pot, nečistotu, šupinky odumřelé pokožky. Používána po několik týdnů, a ležíc většinou na vlhké obrubě umyvadla, musí býti pravou schránkou bacilů a plísní, které vlhko velmi podporuje. Její kluzký dotyk a speciální mokravý prach nejenže nikoho příliš neosvěží, ale může míti za následek infekci, nejrůznější podráždění, nebo dokonce i ochuravění pokožky, o jehož původu si potom marně lámeme hlavu. Ideální jest zvyknouti si používati tři i více žínek zároveň a v\vářeti je, sušiti a střídati co nejčastěji. Rovněž i ručníky mají býti vždycky dokonale čisté, suché a větrané, a nemá jich nikdy používati více členů rodiny společně. Toaletní pomůcky stavíme nebo zavěšujeme tak, aby z nich voda vykapala a aby bezvadně vyschly. Rovněž hadřík na nádobí může býti naprosto závadný, je-li po ukončení práce nepropláchnut uzavřen do dřezu a samozřejmě i jeho věrná pomocnice - drátěná mycí hubka. Stačí, přesvědčíte-li se čichem... a ihned, i bez mikroskopu poznáte, že tu k hnilobnému procesu není dakeko. Tedy i tyto předměty potřebují častého vyváření a hlavně každodenního sušení na vzduchu. Dalším neomluvitelným prohřeškem proti hygieně jest také umývání květinových váz společně s nádobím. Zahnívající částečky rostlin, uváznuvší v nádobí, mphou organismu způsobiti těžké a pro nás nevysv+tlitelné poruchy. Dalšími lapači mikrobů jsou i jiné, nedokonale čištěné předměty v kuchyni, na příklad vnitřky špikovaček, nedostatečně přiléhavé střenky nožů, různé pukliny na válech, prkénkách na krájení zeleniny, v paličkách na klepání masa a podobně. (j. vrak - dokonalost nože) ovšem tato pasáž, stejně jako předchozí, mají v knize - samozřejmě - pouze symbolickou úlohu :) takhle by se mohlo zdát, že je to kniha pro hospodyňky, vrak by měl radost :)

Zuzulinka
17. 08. 2005
Dát tip
proč mám avi?....já Tvou kritiku nechci...nebo teda spíš jí přenechám té vyvolené:-))

dadíková
16. 08. 2005
Dát tip
ale nemusel ses opíjet dopředu...teda!!! hihi haha

pozorovatel
16. 08. 2005
Dát tip
to jsou jen rychlé špunty! tvrdej alkáč až po 20 000. kritice...

proč nestojíš o hlubší?

dadíková
16. 08. 2005
Dát tip
no jo ale dohromady s antibiotikama?,že zavolám mamince....

(hlavně bacha na některé závady, ať tu vzácnou kritiku nevyhodíš jen tak zbůhdarma, autorský stránky raději neriskuj) :)

pozorovatel
16. 08. 2005
Dát tip
dítě: protože tě znám dadíková: ale maminka neví, že jsem na písmáku... to mi přece neuděláš!!!

prší

pozorovatel
16. 08. 2005
Dát tip
nejsem blbej přece

stejně ji nakonec věnuješ sobě :) (resp. některému ze svých alter nicků - - id slova nic jako nula, nikoliv nick jako přezdívka) :)

pozorovatel
16. 08. 2005
Dát tip
divnou řečí mluvíš..

Empty
16. 08. 2005
Dát tip
já chcu, já!!! Chci bej ten významnej a váženej, prosím! Dám ti výběr!!!

dadíková
16. 08. 2005
Dát tip
a dozvíme se kdo ji dostal??stane se něco? mamince žalovat teda nebudu...dobře

Zbora
16. 08. 2005
Dát tip
Těmi 9 999 kritikamy doufám nemyslíš ty bláboly co trousíš pod kdejakým chat-ařským dílem? Jsem pro, aby ta desetitisícá byla zároveň tou první konstruktivní.

řečí zvířat

pozorovatel
16. 08. 2005
Dát tip
Empty, tvou nabídku samozřejmě zvážím... ale nevím, nevím, jestli předčíš jíné autorky, které dokonce nabízely i svá těla (nemluvě o tělech cizích...)

Zuzulinka
16. 08. 2005
Dát tip
a já jí přenechám povolanějším, klidně...:-))

pozorovatel
16. 08. 2005
Dát tip
dadíková: bude slavnostně vyhlášen...0 Zbora: dobrá, v tom případě mou desetitisícovou kritiku nedostaneš!!! dítě: prase

pozorovatel
16. 08. 2005
Dát tip
Zuzu: a já ti ji chtěl dát.....;-(


doprčic :) znova: jůů! a chtěla bych vyjádřit podporu zborově výbornýmu nápadu! začneme hladovat, totiž hlasovat kdo je pro pozovatelovu kostruktivní kritiku, ať si trhne nohou

pozorovatel
16. 08. 2005
Dát tip
jsem pro hlasování budiž zahájeno

tak jo takještě raz: trhám si

Zbora
16. 08. 2005
Dát tip
Tady s nima plejtváš...a pak kvůli jedný děláš drahoty...já navrhuju, aby zůstala v rodině...dej jí mě...aspoň budeš mít Péťu jistou. Aha...už to chápu...Ty tady chceš nahnat ten rozdíl 3000 kritik mezi přijatými a vydanými!!!!!!!!!!

pozorovatel
16. 08. 2005
Dát tip
Zbora: mám rád, kdy věci lícujou! takže: Zbora nabízí Péťu Empty výběr hmm, zamyslím se...

Zbora
16. 08. 2005
Dát tip
Pokud k té kritice bude připojen i tip, přidám malý podkrovní byteček s výhledem na Divokou Šárku. Trhám jí ťéž.

dadíková
16. 08. 2005
Dát tip
no, nechtěla bych být v tvé kůži, hošku....:))

Marthin
16. 08. 2005
Dát tip
Věnuj to někomu k narozeninám..:-)

pozorovatel
16. 08. 2005
Dát tip
Zboro, kdy máš narozeniny? Marthin: to abych si počkal...

jaza
16. 08. 2005
Dát tip
hmm,tak to bych se asi "posral štěstím"

Zbora
16. 08. 2005
Dát tip
V dubnu...vydržíš to?

pozorovatel
16. 08. 2005
Dát tip
jaza: tvoji nabídku zvážím zbora: ehm

G_B_Show
16. 08. 2005
Dát tip
kmotr je lotr

pozorovatel
16. 08. 2005
Dát tip
:))))

dadíková
16. 08. 2005
Dát tip
počké do zétřka, něco naškrábnu....:))

pozorovatel
16. 08. 2005
Dát tip
tak jo:))

Empty
16. 08. 2005
Dát tip
moje tělo ti asi nebude stačit, co? :-/

To je blbá hádanka. Je to úplně jasný. 10 000 kritiku obrží Dadíková, protože na ní pozorovatel tajně myslí. Přinese jí jenom hromadu pubertálních písmenek, zvěsti o jejich významnosti...a jednu již výše zmiňovanou kritiku. Odnese jí sny, protože zjistí, že na ní pozorovatel tajně myslí a nedá jí to usnout. Život jí změní k horšímu, protože zjistí, že na ní pozorovatel tajně myslí a ona už partnera má. Jinak si trhám taky.

(cojezastohle?:) )

To je správná odpověď na otázku a utrhnutá noha za.

pozorovatel
16. 08. 2005
Dát tip
dítě: to tys Zelenému ráji řekla o mé náklonosti k dadíkové??!! Zelený ráj je jen zelený závistí.. nic jiného... a mou 10 000. kritiku určitě nedostane!!! a může se zlobit, jak chce.. nedostane!!! Empty: nad tvým tělem se zamyslím a zvážím

pozo, já muzikant podívej - brum brum a fidly fou

Zelený ráj o Tvojí kritiku nestojí. Zelený ráj si napíše svojí - lepčí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru