Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senad ránem
Výběr: jenyk, Print, prenatal
09. 10. 2005
19
1
6833
Autor
dadik
měls tak zhrublé ruce
když podali jsme
si je
na rozloučenou
aniž bychom
sešli se
a ještě tvoje slova
ozvu se
marno hledat v snáři
1 názor
dadi, teď bývám pryč v týdnu tak tři dny a to jsem mimo pc..když se vrátím, nestíhám vyřizovat pracovní poštu a pak zase odjíždím, je toho moc...ale snažím se průběžně číst avízka od nových dílek, co tu mám...až bude volněji, polepším se s docházkou:-)..teď to nějak nejde, mrzí mě to, ale tebe čtu vždycky jako první:-)
to je pro mě čest, že mě čteš a fandíš vesměs...:))
měj se co nejlíp, těším se na novou tvoji...
To je Vietnamec ukrytý v tržnici za havajskými košilemi z Číny. To poznám.
Mini je hezká...ale nevím co má společného s asiaty??? :o)
t.
a přitom ten, o kterým píšu je nordickej typ, blonďák, modrookej....ale mi to neva...:)))
Nedávno jsem zrovna četl zajímavou reportáž, že dle tvaru lebky se nejvíce nordických typů (ale i typek) vyskytuje v Indii...ovšem nevím, nakolik jsou blonďatí a modroocí :o))
Smetiprach
10. 10. 2005
Já si řikal, že se mi poslední dobou nějak víc motá hlava...a nestinhu, co jsem stíhával. Myslel jsem, že to leností, či stářím....díky, žes mi vnesl čestvé světlo do onoho taje.
Annie_Hall
09. 10. 2005
jenyku - ne já nejsem smutná, jsem normální...:))))
tož namaluj, sa těším....adresu radši ti osvěžím ve zprávě...
(bá)SNíLEK
09. 10. 2005
hele, já to můži kdykoliv dát pryč..ještě zkusím zmenšit...musím najít papír, kde to mám napsaný jak se to dělá....:))
mad_orgasm
09. 10. 2005
líbí se mi.... TIP
jenyk - Tvůj obrázek je příjemně barevný, zasloužil by také tip
sem si ji přečetl hned ráno, a bylo mi to smutný..je mi to smutný i teď - tohle mi v neděli nedělej
to nebylo smutný, jen realistický......
je to otázka interpretace....cíťo...:))
Soc. realismus mám v práci už od pátku:)) prostě nezbytně potřebuju trochu růžové sladké debilní romantiky :))