Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePíseň pro jenyka
Výběr: jenyk
28. 06. 2006
28
7
12231
Autor
Norsko 1
PíseňPro jenykaÓSudoku Sudokusudoku hrabetiÓ Sudoku hrabetinebe Sa jebeKosudó mat,karate gametyKryj tóa Hat -godzi llasHebe
7 názorů
Some Justice
25. 03. 2010
a kruci. a kruci. :) setkávám se s jakýmsi rozpolcením. ale vážně nevážně - je to skvělé. miluju takové věci. toť můj šál čaje - ek. ach, děkuji za spasení duše. inu což.
paní: ženu sice ani květinou ... ale za tuhle drzost si zasloužíš naplácat na holou !!!
hele, dyť ty víš, že svým způsobem to bylo sranda, už způsob textu byl jasný ... že nejde o tebe, noe, ale o problém, k němuž se druží problémy další :-)
aha, tak když to udělá někdo druhej (navíc jako demonstračku, aby upozornil na nesmyslnost tohohle nastavení), je to padouch, a když to udělá Norsko, je to zapotřebí.
Už rozumím tvé logice :-))))))))
kouzelná_květinka
28. 06. 2006
;-) tomu se u nás říká dupnout do vlastního hovna :-)
nic ve zlým, ale rejpnout jsem si musel :-)))))
aááááááá, nedělá tu tak náhodou panáček to, co sám kritizuje v diskuzích jako nemorální, zvrhlé a morálně pokleslé?
Má to NORSKO to zapotřebí?
d: vkládám nové dílo, mám všude vyčerpáno a jinak to nejde :-( dík :-)
kouzelná_květinka
25. 06. 2006
taky se spletu, kyti ... a co jako ? posere se svět? bude ten chléb levnější, jak říkávala moje babka ? ... nebude ... TOŽ TAK :-)
kouzelná_květinka
25. 06. 2006kouzelná_květinka
25. 06. 2006kouzelná_květinka
25. 06. 2006
myslíš ... ? ... tady, aspoň pro mne, je to válka ..., u které na výsledek seru, ale přesto už ho znám ... , ... kyti :-)
kouzelná_květinka
25. 06. 2006kouzelná_květinka
25. 06. 2006
beze mě ? tady ? ... myslím, že už to nejde ... :-)
JSEM MILOVÁN, A JSEM NA TO HRD :-) kurva
kouzelná_květinka
25. 06. 2006kouzelná_květinka
25. 06. 2006kouzelná_květinka
24. 06. 2006kouzelná_květinka
24. 06. 2006kouzelná_květinka
24. 06. 2006kouzelná_květinka
24. 06. 2006kouzelná_květinka
23. 06. 2006
mně by v posledním řádku sedělo víc ta zhebne, ale je to věc názoru a pohledu a teď mě za to sežerou tak radši končím (a bez tipa sry tohle není moc pro mě byť jsem se uchicht) oceněj to jiní tak nemusíš bejt smutnej :)
k: ale to není japonsky, ty drndo, kyti..., to není báseň o třešních :-)
kouzelná_květinka
23. 06. 2006
tož jako jéňo, našlo se pár rozumných lidí, kteří tě poznali v tomto mém textu ... :-)
hulááááááááááááááááááááááááááááááááá(((((((totyxz ))))))))))))))))))))))))))))******************************