Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUPŘESNĚNÍ POZVÁNKY
21. 08. 2006
1
0
5101
Autor
vesuvanka
Milí Písmáci,
upřesňuji svoji pozvánku na výstavu akvarelů KRAJINY ZROZENÉ OHNĚM,
která se bude konat ve dnech 7. 9. - 20. 9. 2006 ve Studijní a vědecké knihovně Plzeňského kraje v Plzni, Smetanovy sady 2.
Vernisáž se uskuteční 7. 9. 2006 v 16 hodin.
Výstava bude přístupná ve všední dny, pondělí - pátek 9 - 17 hodin.
Budu se těšit na Vaši návštěvu
Vesuvanka
Janičko, díky za milé zastavení a zájem, budu se na Tebe moc těšit :-)))
kouzelná_květinka
21. 08. 2006
Lyrae - děkuji za milé zastavení a zájem, to je škoda, ale nebudeš mít náhodou v září nebo říjnu cestu do Prahy? Budu mít v Praze ještě jednu výstavu od 5. září do konce října :-)))
je mi opravdu líto, že bydlím takřka na opačném konci republiky...strašně ráda bych to viděla. maluješ krásně.
Dûkuji Vám za milé zastavení, potû‰il mû vበzájem.
PraÏská výstava v kavárně Pod Vesuvem bude zahájena vernisáží v úterý 5. 9. 2006 v 18 hodin. Výstava potrvá do konce října, bude přístupná ve všední dny jen od 11 do 14,30 a pak ještě některé dny i večer, kdy v kavárně bude kulturní program - bohužel ten není ještě upřesněn (bude uveden v pražském kulturním přehledu na září, který vyjde koncem měsíce). Jakmile budu vědět, upřesním novou upoutávkou. Budu se moc těšit na setkání :-)))
Přeji krásný večer a zdravím Vás.