Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJako ryba ve vodě v tento chmurný čas
13. 11. 2006
18
47
6929
Autor
Norsko 1
JAKO RYBA VE VODĚ V TENTO CHMURNÝ ČAS
Potemněly světlé zítřky Tmu
vyhlížím raději
… hvězdy lovím, a mám jich plnou káď
Měsíc zpívá o lásce,
o
naději
47 názorů
CrawlingChaos
13. 11. 2006člověk_který_není
13. 11. 2006
Norsko: to už tak v životě je, dostaneš to co čekáš že dostaneš ... teda často
malá*: naštěstí mi odpouštět opravdu nic nemusíš, btw s tou pastí by mne to zajímalo ... ale když tak do zpráv pls :-)))
:)) - nebój Noe, Ty máš u mě veliké plus za dnešní "had-jihád". Dnes jsi mi tak zvedl náladu, že i kdyby jsi byl skutečně S., odpustila bych Ti :-)))))))
senior vůl zcela jistě není, je to genius !!! ale občas to dost přehání, aspoň začínající autory by mohl trošku šetřit ... norsko to snese, ale co kdyby se párkrát trefil do nějaké křehké květinky.
avi pro Voloďu
sakra, já ti dal tip, pochválil a ty takhle pomlouváš :-))))
malá* nevěř mu, nic neví a blafuje
:-) já na S. nedávno nalíčila tak trochu něco jako past a když ji obešel, prozradil se - už tuším, kdo, ale stejně...:)
r: proč nedáš tipa rabbe, na nějaký mno ti kašlu :-)
m: senior stejně neni senior, to je někdo jiný !
si z toho nic nedělej - však on tu S. akorát popsal barvu svých kritik :-)))
Bez rytmu, invence a nápadu. Určitě patří mezi nejslabší, které si dnes přečtu. Nehodnoceno
Jarmila Moosová Kuřitková
13. 11. 2006
* ale no tak, hlavu vzhůru :)
(...i když - pokud Tvé potemnělé zítřky budou příčinou takovýchto dílek, tak s těmi světlými nespěchej :) )