Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKRAJINA OHNĚM ZROZENÁ
30. 07. 2007
10
27
5363
Autor
vesuvanka
27 názorů
kouzelná_květinka - Janinko, díky za milé zastavení a přání. I Ty se měj moc krásně :-)))
kouzelná_květinka
04. 08. 2007
jt - děkuji za nahlédnutí i zájem. To bude skvělé :-))) výstava bude přístupná ve všední dny pondělí - pátek od 11 do 14,3O (sobota, neděle je zavřeno) a v říjnu bude ještě přístupná některé dny, kdy bude v kavárně večerní program, ten bude sestaven koncem září - dám Ti sem avízko. Přeji krásný den :-)))
hola hou - báječně - tak to vidím, že Tě/Tvoje věci konečně zastihnu - ještě nevím kdy, ale - nejpozději v říjnu to rozhodně zvládnu .. :-))
Diano, zapomněla jsem uvést otevírací hodiny kavárny, kdy bude výstava přístupná - v pondělí-pátek od 11 do 14,30. Ráda bych Tě poznala a 20. 8. (úterý) bych mohla přijít. Měj se moc hezky :-)))
etna - děkuji, to je skvělé. Zapomněla jsem uvést otevírací hodiny, takže výstava bude přístupná ve všední dny, pondělí - pátek od 11 do 14,30, v sobotu a v neděli je zavřeno. Kdyby Ti to vyšlo, dej mi, prosím vědět, kdy přijedeš, ráda bych se s Tebou setkala (pokud to nebude středa, středy mám zadané).
Měj se krásně :-)))
Diana - děkuji, to je moc prima, Tvůj zájem mě potěšil :-)))
Přeji krásný večer
tentokrát mi to, myslím, vyjde, mám totiž 20.8. jednání v Praze. strašně se těším! A když vidím tvůj obrázek na plakátě, tak se těším ještě víc. :-)
Muessa 3 - těší mě Tvůj zájem, díky :-)))
avox - díky za upozornění - výstava bude přístupná pouze ve všední dny
pondělí - pátek 11 - 14,30 hod
a ve dnech konání koncertů ještě odpoledne od 17,30 - v srpnu je to 7. 8., na září a říjen bude program postupně připraven.
hai_mal - děkuji zájem a milé přání i tip :-))). Svoje internetové stránky nemám, ale mohu Ti poslat několik obrázků, které tu a tam vkládám do Písmáka - pošlu Ti zprávu.
Zdravím Vás a přeji krásný zbytek dne :-)))
Chápu to dobře, že se jedná o výstavu tvých prací Vesu ? Vím, že maluješ akvarely a moc krásně.
Chtěla bych tam být, ale bohužel to nejde.
Nebudou ty akvarely dostupné někde na netu aspoň ?
Pro ty z nás, kdo do Prahy nemůžou.
...a držím moc palečky aby výstava měla úspěch, já vím, že bude mít, ale přesto :) Tipík pro štěstí * :)
Dušinko, ještě provozní dobu bych prosila, nebo při mé smůle přijedu zrovna, když bude zavírací den! škemri škemry(?) :-))
sestricka.slunicko1
30. 07. 2007
dadíková - jasně, dáme si spolu kafe, budu se těšit :-)))
avox - potěšil mě Tvůj zájem, díky :-)))
sestrička.slunicko1 - děkuji za zájem a milá slova.
Pokud někdy jezdíš do Prahy a měla bys náhodou cestu, dej mi vědět, vysvětlila bych Ti to, případně se s Tebou sešla někde na nádraží a zavedla Tě do kavárny
Přeji všem krásný den :-)))
sestricka.slunicko1
30. 07. 2007
Ráda bych se tam podívala, budu se snažit, napíši do pamatováčku, nalepím si na ledničku... a pozvánku pro jistotu stahuji na plochu mého počitadla :-)
dadíková, těší mě, že se Ti líbí, díky za zájem, to by bylo prima, přeji krásný den :-)))
vesu já myslím, že to někdy vyjde, když výstava bude mít tak dlouhé trvání...
jinak teda, oheň se ti vyvedl
:)