Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozhodnutie

14. 08. 2007
0
43
1815
Autor
Gringo123

Kroky prítomnosti sa odrazia v budúcnosti.


43 názorů

Gringo123
07. 09. 2009
Dát tip
Petrusha, je mojej vyroby. Vsetko je z mojej hlavy. To ze som na to prisiel nezavisle od inych na tom nic nezmeni. Ba dokonca som ani citaty nikdy necital. Takze neviem ci ich ziskavam od inych.(Necital som ich ked som pisal toto, citam ich len posledny rok a je to fajn, tak ako citanie knih od Sapkowskeho-Zaklinac)

A.H.
28. 03. 2009
Dát tip
zní to magicky

plky

Petrusha
15. 08. 2007
Dát tip
citát? a prečo nie je pod ním signo autora??? nehc teda vieme aspoň, koho cituješ ...

Oldjerry
15. 08. 2007
Dát tip
Slunce vychází na východě a zapadá na západě. I to je velmi objevné zjištění..... (:-D)

sininen
15. 08. 2007
Dát tip
co dodat. thats right ;o)

Rabb
15. 08. 2007
Dát tip
no asi jo, no..

romale
14. 08. 2007
Dát tip
sid;-)))

Ano, citát je pravdivý, o to se snad nikdo nepře... Jen o jeho "objevnost". A baví :D

sidonia
14. 08. 2007
Dát tip
hm.. prijde mi to stejny jako by autor napsal "ted se kousu do ruky a zitra me to bude bolet"

martinez
14. 08. 2007
Dát tip
no nevím co tu tak dlouho rozebíráte, ale je hezký že vás to baví a nenadáváte si u toho :o) ten citát tak jak je, je 100% pravdivý - vždycky se jakýkoliv přítomný kroky musí nějak odrazit v budoucnosti přece :o) na tom není co kritizovat - čímž netvrdím že autorův názor není podstatný - ale to co tu rozebíráte, už je o něčem jiným...

Na to jsem se snažila upozornit už na začátku :D

Tak sem to nemyslela, spíš, že je to fakt naprd :D Raděj si pusť pohádku :D

Gringo123
14. 08. 2007
Dát tip
To nezabija. Klidek.

Ježiš, to nepij... Už vůbec ne po litrech, to ti houby pomůže... Leda jako placebo, ale to asi ne, když ho piješ po litrech

Gringo123
14. 08. 2007
Dát tip
na krabicke ma napisane "čaj proti stresu" presne tak ako vidis v uvodzovkach.

A to je jakej?

Gringo123
14. 08. 2007
Dát tip
caj proti stresu, cize proti hnevu/smutku.

Jakej čaj?

Gringo123
14. 08. 2007
Dát tip
hehe, mne je este len 15. A kazdy den pijem "caj proti stresu". Najprv som ho pil malo, no uz ho pijem po litroch....

Ale... děkuji :)))

A tobě je probůh šestnáct, byl bys divnej, kdybys nebyl nespokojenej :D

Gringo123
14. 08. 2007
Dát tip
Svata pravda... si velmi mudra na svoj vek.

Ale tak to je, nevěřím, že přemýšlivý člověk, který se snaží nechovat se jako hovado, může mít čisté svědomí... Nejsme bezchybní, ale jen když chyby hledáš, tak je můžeš najít.

Gringo123
14. 08. 2007
Dát tip
To vysvetluje preco som velmi nespokojnym clovek.... ja si totiz vsetky svoje nespravne kroky pamatam... a kazdy den si ich pripominam.... Ako keby som mal cierne vnutro....

Ono to totiž vůbec není o těch rozhodnutích, ale o člověku... O tom, jestli o nich přemýšlíš, pochybuješ a tak... Čím víc věci řešíš, tím budeš nespokojenější.

Gringo123
14. 08. 2007
Dát tip
To potom iba cvok/debil by mal potom ciste svedomie.

Čistý svědomí můžeš mít, i když se to všechno posere... Znáš to - dobrý úmysl

Gringo123
14. 08. 2007
Dát tip
Ked sa zo zlej stane dobra, tak je vlastne dobra. A ja nehovorim o tom ci je lepsie, ci horsie. Ale ci to bolo prijatelne, ci to bolo dost dobre na to aby mal ciste svedomie.

Ale ten to přece taky neví! I když si na smrtelný posteli řekne - jo, žil jsem šťastně a byl jsem dobrej chlap - tak stejně neví, jestli to nemohlo být lepší... A jestli třeba ty jeho rozhodntí nebyly vždycky ty nejblbější, jen měl třeba to štěstí, že i ta nejhorší varianta byla vlastně dobá... uf, to by chtělo spíš u piva, píšu jen jednou rukou...

Gringo123
14. 08. 2007
Dát tip
Zaverom je smrt. A len pred smrtou sa clovek dozvie ci sprave volil vo svojom zivote. A ja nemam na mysli cloveka ktoremu je iba 40 a rozmysla... "rozhodol som sa spravne?." mam na mylsi nejakeho 88 rocneho dedka s mrtvicou, ako premysla nad svojimi rozhodnutiami v zivote a dobre vie co urobil zle a co dobre.

Chápeš mě?

Tak jo, dám příklad: vybíráš si školu, vybereš, deš tam, dostuduješ. Skončíš třeba jako úspěšný, bohatý právník, nebo cokoliv. Takže: výsledek dobrý. Ale jak víš, že kdybys šel na nějakou jinou školu, že bys nebyl bohatší, šťastnější, bavilo by tě to víc, nebo bys třeba na té výšce potkal svoji životní lásku... Nevíš, proto nemůžeš porovnávat (nemáš s čím) a tudíž ani činit závěry...

Gringo123
14. 08. 2007
Dát tip
Teraz si napisala blbost. Ved az koniec ukaze ci bol dobry zaciatok. Cize: Iba vysledok ukaze, ci bol dobry postup/rozhodnutie

Ale jestli by byl výsledek lepší, kdyby rozhodnutí bylo opačné, se už nedozvíš... a jestli vlastně výsledek, který se zdá dobrý, není nejhorším možným...

Gringo123
14. 08. 2007
Dát tip
Ale ano dozviem. Dozviem sa to vo chvili ked sa dostavia vysledky. A iba ony mi ukazu ci su dobre, ci zle.

A když už se chceš pouštět do filozofování... nikdy se nedozvíš, jestli bylo jakékoliv rozhodnutí správné...

Uh, já nechtěla rozbor, spíš sem měla na mysli, že to je přece evidentní, ne? To člověku dojde tak do deseti let, bych řekla. A ti ostatní se to dozví v sedmé třídě ve fyzice: akce - reakce

Gringo123
14. 08. 2007
Dát tip
blazni, nevadi keby sme boli vsetci ronaki... tak by sme si vsetci liezli na nervy.

Gringo123
14. 08. 2007
Dát tip
Kroky pritomnosti... cize to co robime teraz, tak toho vysledok sa ukaze az o niekolko rokov pozdejsie. v buducnosti. Ak sa teraz rozhodneme sprave, tak toho v buducnosti neolutujeme.

ale, neříkej? to je mi filozofie...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru