Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se(dost bylo krásy)
27. 10. 2007
20
56
4095
Autor
Norsko
… ťuk,
do zmrzlé květiny
56 názorů
ťuklo to do mne svou mrazivostí ... brrrr ;o) jinak je tedy velmi zajímavé sledovat vaši diskuzi, hoši ;o)
MorriconeTheGod
30. 10. 2007
vymysli jak tolika slovy vyjadrid vznik,ne konec,jinak ...vis jak na to***
ťuk do zmrzlé květiny- vidim lekníny, krásy nikdy není dost, ale říká se, že je statická, už ohraničení, kdežto ošklivost má vývoj - já nevím...co ty o tom jako učitel? já též učitělnica, ale krizuju, chcu pryč - děti krásu nejedí....
Jak se sem pořád vracím omylem, začínám se sem vracet úmyslně.
Ano, donutilo mě to se sem vracet. Dostalo se mi to pod kůži. Má to své velké kouzlo.
Zasloužís ho, Norsko. Je to OPRAVDU velkolepé.*
:)))
Nore, vidím, že jotul se už ujal. Ta hyperminiatura je fakt dobrá i kdyby neměla adresátku. Chyba to není - martinez je tu velice oblíbená, viď ?
...hodně slov, středně slov, málo slov, či žádná slova?
často se ptám...asi jak kdy, jak kdo...dle potřeby
Výborně, rád budu pročítat tvé kritiky. Těším se na další LCD televizory. :o)
První čtyři piva přinášejí uvolněnost.
Druhá čtyři piva přinášejí stagnaci.
Třetí čtyři piva přinášejí úpadek.
Podle mě piješ tak sedmé a měl bys změnit nápoj. Postoupit o stupínek výš.
Jistě mi odpustíš, že jsem použil příměr, kterému ani zbla nemůžu rozumět. Rád si vymýšlím. Příměry.
Seveřane, jak jsem rád za ten tvůj dovětek!
Bavili jsme se o tom spolu. Uznávám motiv i produkt, ale nevidím účel takové tvorby, produkuješ-li ji výhradně. Bez jiných přístupů nevytváříš kontext těmto veršům, jejich raison d'être je sterilní zkušenost. Kdo je prohlédne, když nezná tvé nitro?
Tudy obloukem k onomu dovětku: pracná je jistě cesta k výchozímu bodu, ze kterého text vznikne. Ale samotná tvorba? Opravdu ti je pracnou? (a to se skutečně ptám)
Protože je-li, tím spíše bych čekal, že napíšeš nějaké břehy své poezie, aby ses ukotvil.
souhlas s pravidly
27. 10. 2007souhlas s pravidly
27. 10. 2007
Tak tomu říkám opravdové umění, tak málo slovy vyjádřit tak hodně. Líbí! *
milý dero, o tom jsme se spolu bavili ...
a knihu mi ještě nikdo nenabíd
:-)
Tvoje poezie v poslední době víc než dřív připomíná dva tahy štětcem po rovnoměrně nasvíceném bílém plátnu.
Co na tom, že vzniká svébytný obraz - beztak jen zneužíváš svého nadhledu k bezpracné pásové výrobě minimalistických... řekněme básní. Ve sbírce bych si přečetl čtyři, knihu bych odložil a už neotevřel.
Možná dobrý oblbovák na masy, to ale nestačí. Co zase napsat něco zajímavého, komplexnějšího?