Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMiláčku
Výběr: Print
13. 11. 2007
38
76
8049
Autor
Norsko 1
Slyším se jak mluvím
jenom o tobě.
Vidím se jak kráčím
do práce a mám tě
plnou hlavu.
Mezi tím spím.
To se mi
o Tobě zdává
76 názorů
vločkatančíjazz
14. 01. 2012
To je škoda, jsem zvědavá, jaké překvapení by z tvého oduševnělého těla plynulo. Jaký příběh bys nám předal.)
Perla Sch.
15. 09. 2009Perla Sch.
15. 09. 2009Perla Sch.
15. 09. 2009
někdy jo, někdy ne... momentálně ano. jak dlouho to vydrží, kdo ví... jo a - nebuď chladný jak to Norsko :)
asi ano. asi určitě. máš svůj styl. a tohle mě zase přinutilo zažehnout závity.
sestricka.slunicko1
30. 07. 2008sestricka.slunicko1
30. 07. 2008
Prekrásna správa o stave tvojich citov.
Snáď našla svoju adresatku a potešila aj ju.
hm, jeden by řek: jednoduché, prosté... a vono je to-když je pro koho a s kým
Kdepak kudrlinky a Norsko... Nikdy jsem u něj žádnou nenašel. Je to bez ofin, prostě skalpel!
Ježíši - co si tu honíte ? Co si dokazujete ? Když se vám nelíbí, jak Nor píše, tak mrknu - řeknu si : volovina a jdu dál. Je vidět, že máte hovno na práci... Já už taky od něj čet lepší věci, ale co bych tu dělal dusno ?
Můžeš nám prosím, Norsko jedno (1), říci, jestli se nám tato báseň má líbit, je-li to vůbec báseň, a ne-li, za co to máme považovat? Mně to připadá jako pěkná báseň, ale nevím, jestli mě taky nevyvedeš z omylu :-))*
no tak promiň, mně by se líbilo dostat takové psaníčko... tedy kdysi, za mlada. Když ti vadí, že tvé dílo chválím, můžu číst mlčky
Proč ta slova plná jedu a zloby?! Taková pěkná báseň, lísteček do památníku, komu vadí? */
Pro ceder_john:
Zřejmě teď řekneš něco o svobodě projevu a že si přece může každý psát co chce, ale jestliže dostanu od autora díla žádost, aby byl odstraněn komentář pod jeho dílem proto, že jsou v něm použita vulgární slova, pak nezbývá, než vyhovět. A nejde, což je snad zřejmé, o nějakou cenzuru názorů. Prostě tady tohle tvé vyjádření autor mít nechce z důvodu použitého slovníku. Chápu a vyhovím mu. Tu samou možnost má přece kdokoliv z vás. Stejně tak i ty, jestliže se bude někdo vyjadřovat takto pod tvými díly.
-d-
aleš-novák
13. 11. 2007pozorovatel
13. 11. 2007pozorovatel
13. 11. 2007
milý cedere, požádám admina, aby tvou poslední kritiku smazal, a tebe blokuji
ceder_john
13. 11. 2007
mám pocit, že jsem snad kdysi v dětství s tebou velel zahraničnímu odboji
..jiste....:)...to mi riákali uz kdyz jsem nechtel vstoupit do SCSP...))))...diky za srovnani....jeste je vas dost..a propos, zkus si, prosim, precist, cos sem do svych zahoinku vepsal ty, co ja....ja vim, ze ty to nepochopis, nebudes chtit pocvhopit spis, ale ti dalsi, co po mne prijdou....
p.s. "ale treba jo, co ja vim,", napsaL JSEM...a toho by si zamilovanej vsim...ty pises jen JAKO, a myslim, jen dom,nivam se, ze zijes jen JAKO... zdar a silu, slabochu muj vyrvany...
...jak toto vis...? ...
a propos, tady je rec o naklonnosti, o lasce....a tyto radky? jen prosly naftalin...kdyz pominu to, ze jsi neunosne neindiskretni a sprosty...stale stejne hovado jako kdysi.....a bud dal...clovek aspon utvrdi se v tom, ze lide se nemeni....a tys byl podrazak vzdycky...i po netu da se poznat....
zajimave somnambulni....a neverim ani slovo, takle nepise zamilovanej, ale treba jo, co ja vim..,