Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNoční
16. 11. 2007
10
41
1819
Autor
Santi€
taková noc
co si nezaslouží spát
napůl ze zištnosti
a z rubu mi křehnou víčka
a jenom NĚKDO
se vzbudil zrovna tak brzo -
protože Tobě bylo
zase nejspíš proti mysli
něco muset
a já jsem Ti nestačila
tiše odbolet
jako nášlapná kočka
od šesti
na stavbě za chodníkem
dělnické didgeridoo
řekli o mně
že jsem kradená...
co si nezaslouží spát
napůl ze zištnosti
a z rubu mi křehnou víčka
a jenom NĚKDO
se vzbudil zrovna tak brzo -
protože Tobě bylo
zase nejspíš proti mysli
něco muset
a já jsem Ti nestačila
tiše odbolet
jako nášlapná kočka
od šesti
na stavbě za chodníkem
dělnické didgeridoo
řekli o mně
že jsem kradená...
41 názorů
spíš...měl plný barák koček čtyřnohých, a když nějakou potkal, tak ji preventivně nakopl. už je to dávno.
taková noc
co si nezaslouží spát
napůl ze zištnosti
a z rubu mi křehnou víčka
to se mi libi asi nejvice, hezke vyjadreni,
a na naslapna kocka, zajimavy obrat, ale nenapada me nic co by to vyjadrovalo, mozna nejakou lascivni erotiku ? .))
sestricka.slunicko1
01. 02. 2008
dej ale pozor,abys nespálila při tom žehlení faldíky...zákruty invence a tence pozáplatované díry identity - ahoj
ženka - básničenka,spíš asi její výtvor - já vlastně ani nevím,tak mi to přišlo...to s ničením nic,to jen znělo v hlavě kantorky nekantorské-měl to být hold pro vše,co závání slovním základem -"básn"přípony-prefixy,přípony- sufixy už přidávavše jedno jest,neb fšechny sou k tomu základu to pravý....no nevim,esli sem to napravila.....zdravím autorku- ´BÁSNÍŘKU jak hrom...
cítila jsem potřebu ten pocit sdělit světu, dyk je to pod mým dílkem, co bych nemohla...?
vždyť to bylo jen milé oslovení, snad naznačující více podpory ženám :) nebo to nebylo básnířkám, ale básním :)
...a teda protest proti "básničenkám", si to má být přechýlený básník do ženského rodu... já měla odjakdycky za to, že jsem BÁSNÍŘKA. s prominutím básničenka mi asociuje ničit...
to jsi kantorka, pupine?
taková noc- co si nezasluží spát....je právě teĎ,teda je už spíš nakloněná hlavou k ránu, ale nevím,jestli si nezasloužila spát ta noc, nebo já,nebo mám nespat, protože ta jemná dáma noc si to zaslouží...nebo.. ale už vůbec nevim,..jaksi jsem z teho tumpachová a ta noc si to furt žene dopředu....ale každopádně chvála vám,básníci a básničenky!
člověk aby z tebe něco páčil...nu což, aspoň nějaký průsvitný dojem zanechán?
jsem to myslel tak, že vztahy
popisované v básni
pro mne
zůstávají neprůhledné
:-)