Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Samota je nejhorší příšera...

02. 01. 2008
1
5
970
Autor
Brdaˇ
Samota je nejhorší příšera na světě. Je jako stín, v každém z nás, co stíhá , naše kroky života. Stejně tak, jako touha, jako touha po něčí blízkosti, jako touha po něčí lásce. Je v nás jako nemoc, co koluje nám v žilách. Jako saň, co dříme ve své sluji. Aby když probudí se, pohltila naše srdce. A pokud stane se tak, pak tehdy,teprve, člověk uvědomí si, co je to přítel.

5 názorů

martinez
05. 01. 2008
Dát tip
múr je zeď... :o) a líbí se mi to od Je v nás... ale upravila bych to - hlavně ta inverze je tam podle mne zbytečná... :o)

Anyz
04. 01. 2008
Dát tip
jojo samota bojim se ji bojim

Oldjerry
02. 01. 2008
Dát tip
blízkosti, v žilách krátce, sluji, je toho dost... jazyk je druhý předpoklad dobré básně. První je nápad, téma, obraz... Obsahe další depkoidní útvar, trošku nedbale zpracovaný, vypadá prvoplánově (nápad, hop s ním na monitor a šup do Písmáka). Zdá se to aspoň... Dobrý potenciál, trošku pečlivosti...

Brdaˇ
02. 01. 2008
Dát tip
Co znamená slovo múr?

slovak
02. 01. 2008
Dát tip
Osamelosť je najhrubší múr, ktorý nás obklopuje.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru