Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBlue office
Výběr: Print
16. 03. 2010
12
257
13113
Autor
Norsko 1
Blue office
Poslední dobou jsem zjistil, že naše modrá stránka Písmáka
je celkem depreso. Očima není kde zachytit se čehokoli poetického.
Jak krásný byl o vánocích zasněžený hrozen,
který zdobil stránky Písmáka. Už se těším,
až budou velikonoce,
možná se dočkám aspoň jednoho zeleného proutku
Co si o tom myslíte ?
257 názorů
Afrodisiakum
22. 09. 2010Něžný_debil
24. 04. 2010Whitesnake
16. 04. 2010
Když Rimbaud napsal že se pes vysral, bylo to strhující. Norsko píše venkoncem o hovadině a já to četl už třikrát. *
jejdavilda
28. 03. 2010
tak kdo jste Norsku sebral ty zelene proutky?
...vite, ze jako proutnik se bez nich o Velikonocich neobejde!...
a nejsi ty rovnou Márvin :D ? nebo ten tajemný s tisíci nicky podle situace ? Jinak, to se asi do levého rohu nedostaneš :P
nebreč :), zkus třeba okousat jednu tu větvičku, zajíčci rádi mladé větvičky a třeba na nás vykoukneš
Márve : ty taky nevíš, co vlastně chceš :D
Vz: ještě, že ty větvičky vedou :), ten vysmátej zjev sametového králíčka... brrr
p.ix : ten vypadal hůř jak modrej králíček Azurit :D ty březový proutky jsou skvělý, ty tam měly být od začátku ;)
Márve : to si počkej až bude léto :)
No vida, konečně se proutky objevily :) Tak to tu není až tak ztracený. Snad tam zústanou...
Jinak ať si FAE třeba zabíjí dál... Přeju všechno nejlepší k svátku učitelů :) Hlavně sílu a pevné nervy a co nejméně nárazů do zdi.
Přijde mi to jako parodie, okouzlení ze včera je jaksi v čoudu. Jo dokonalý to hedvábný bílý králíček...
Místo toho taková pruda. Jestli si Písmák dělá švandu sám ze sebe, dělá to dokonale
Ostatne z te vsi modre a pirka v logu (ktere je ocividne synekdochou) je jasne, proc to pred volbami nelze zmenit.
Samozrejme je to v poradku.
čmankote .. ptáku .. jaká tadyk je cenzura? .. paradoxně největší cenzor je tu právě neroušek
mankote .. co chceš kde jak komu proč čím nastavovat??
Já teda znám akorát jednu od nás ze Slatiny, která nastaví každýmu, kdo si o to řekne.. ale to asik nebude ono..? .-)
Some Justice
25. 03. 2010
Dopadlo to špatně, Pullicenova dcera je strašně tlustá, utekl jsem v půli
Původně to byla tvá slova, ale převzal jsem je, hodil je do rýmů a vůbec jim dal vyšší, slovy
vyšší samysl
zkus třeba koleno, nebo brzlík, milý A.H., ti to třeba poberou .-))
( mi taky ne ) (hlava nebere)
...budu bez této kritiky napsat ještě další šedesát...
Ehm... tomu jako říkáš vybraný jazyk? :) Prosímtě raději ne. .-)
Norsku, řekni mu taky něco :)
Ale vím, že pro to, abych založil vlastní diskusi budu bez této kritiky napsat ještě další šedesát. Pokud by byl někdo, kdo by si chtěl pochatovat pod svým dílem, dejte mi, prosím, vědět. Chatuji velice vybraným jazykem.
Mňo. Takže. Mi modrá neva.
Ale strrašně mi vadí, že na chatu se ukazuje nesprávný čas! Vidím to jako zásadní problém, fatální katastrofu, totální nesrovnalost a nemůžu s tímto faktem žít svůj dříve plnohodnotný život!
Volám po přesném času na chatu!!!
Dero!!
My nutně chceme přesný čas na chatu! Dero!!!!!
To přece nemůže bejt takovej problém.... atd.. :-PPP
:)
A založím na toto téma (další stupidní)diskusi. :)
Jak tak koukám, moc se to nehlo, budeme muset asi uplatit nějakého machra, který tomu rozumí...
jejdavilda
22. 03. 2010
o těch chytřejších nemluvě. naopak, královsky se bavím, ale o tom ty ve svém iglú nemáš ani potuchy
jejdavilda
22. 03. 2010jejdavilda
22. 03. 2010jejdavilda
22. 03. 2010jejdavilda
22. 03. 2010
tak někdo by se modrárny nedokázal vzdát :D zkrátka tak 2 či 3 barvy na výběr, dle chuti ...
To je ten typický názor: "Přece to nemůže být takový problém." Ano, je to jednoduché, jako ostatně většina věcí na malém projektu typu Písmák - jenom to všechno trvá několik hodin, které nemám.
Najděte někoho, kdo umí PHP a má čas se tomu tady zadarmo věnovat. Budou se dít zázraky.
Sakra, změnit barvu přece nemůže bejt takovej problém pro člověka, který všemu rozumí a třímá od všeho klíče, ale chápu, že nemáš čas. Kdo ho má, když neexistuje ?
v tom případě by měl být na pracáku onen poskytovatel server-hostingu, kterého za to platíme.. teda platíte.. vlastně jste platili.. .-)
Ostatní prosím, aby o nic nevolali. Já v tuto chvíli nemám čas ani na opravu zásadních chyb, které po posledním přesunu vytanuly, natož abych řešil skinovatelnost.
V jednom má Delahaye pravdu - totiž, že na pohled laxní práce kazí image bez ohledu na to zda je za ni někdo placen či nikoli. Vadí mi to už delší dobu, ale zatím se nenašel nikdo, kdo by to chtěl dělal místo mě, když teď velmi často nemohu.
papouchu, ale zálohování měl na starost poskytovatel server-hostingu, kterého za to platíme. Takže opravdu k hrubé chybě došlo. Jenom asi jinde, než by Delahaye doufal.
Jak vypadal ? Pěkně, a to nebyl hnědý, jen se tak nazýval. Taky byl zelený, a to bylo větší emo, než samotné emo, metto
N1: jak ten hnědý kabátek vůbec vypadal? Zažila jsem jen modrý, proto nemohu volat
Žádnou image nikomu nechci kazit. Volám po hnědém kabátku. Volám, voláš, voláme !
papouch : tož to máš recht :-) ... no jo, ale imidž je pak stejně v kopru, že jo :-)
VIVAT HNĚDÝ KABÁTEK. PÍSMÁCTVO ROZHODLO
Předám žádost vrchnímu programátorovi
Na toto
se už opravdu nedá koukat
ne-é.. rozdíl je v tom, že za nekvalitní "zadarmo" se neoctneš na pracáku .-)
papouch - nezklamal jsi a skočil mi na bidélko :-)
už mockrát zde (i jinde) se pokoušel někdo takhle zcestně argumentovat ... znamená to, že pokud někdo něco dělá zadarmo, zároveň se musí počítat s tím, že to bude nekvalitní ?
Vždycky jsem tuhle rovnici odmítal a na stará kolena už to měnit nebudu. .-)
"Asi před půl rokem server padl a byla nahrána starší verze aplikace za zálohy - modul umožňující skinovatelnost je bohužel ztracen." :-)))
takhle kdybych menežoval zálohování já, tak už jsem na pracáku :-)
Vaud: no já možu tvrdit, že to jsou pracovní nabídky na překladatelství poezie a komenty odborné kritiky, jenom je tam moc těch tagů
ja bych pro nas pracujici uvital moznost tzv "office verze", kde by Pismak vypadal jako nejaky uredni dokument, abych mohl v praci predstirat, ze ctu odbornou literaturu :-)
jejdavilda
17. 03. 2010
To jsem jen tak zvolal. Netušil jsem, že to někdo může chápat jako výzvu ke slovu
Kristova_noha
17. 03. 2010
Není pravda. Třeba Dero mi vysvětlil, kam se skiny ztratily. Ale je zas pravda, že pak se odmlčel
Kamil Sikora
17. 03. 2010
Pro řádek:
Jak koho; někteří jimi i píší, těm by se mohlo odpustit, jsou-li tu tací :-)
Na druhé straně - sundáním tohoto vyplují dávno staré voloviny, takže (zatím) to ničemu nevadí...
Jako diskuse je to hodno odstranění z titulní stránky Písmáka; co říkate, admini?
Jako tajné přání je ten nápad hoden následování. Švihnutí proutku může být často ku pomoci, zvláště je-li proutkem kouzelným :-)
šmarjááási : lísat se k nikomu nebudu, jen se bav, pokud ti to dělá radost,ale už by to plácání jater mohlo stačit
š :Tele je momentálně v téhle chvíli někdo jiný. Neuvážeš mě na provázek.
Metta : no klasika ze tří, je to přeci na mužích :) Chtělo by to tím poutkem švihnout :D
A já poslouchám také keci, že by byli normální tak možná o třetí hodině´ranní, nenechám se zviklat, co vlastně chceš ?
šmarjáá : sama se sebou si nepovídám...tak ti to neřeknu
nehyzdi tu svýma "jezdítkama" tuhle diskuzi
Glomma: zelený proutek mám za zády, velký a tlustý
Z kolika pramenů umíš plést?
Legrační existence nicku šmarjááá mě zanechává naprosto chladným. tip dal, tak ať si kecá co chce. když mu to lidi žerou
šmarjááá : debil není, jsou tu jiní adepti...
Cevakrk : zbytečné odpovídat, najdi si odpověď sám u sebe
N1: No já si pro nu radši dojedu a převleču se za ni. Určo si záměny nevšimneš.
N 1 : nevím, nerada na sebe strhávám moc očí
Metta : Jo teď bych tam tak mohla lípnout bílou tmu.
Jsem proti smáznutí! Štve vás to jen proto, že se tady někdo snaží na něco poukázat a není to zrovna moc po chuti.
Glomma: jeleny si tam dávej v říjnu
dej tam místo Glommy Vltavu, ta má možná kýženou barvu :P
Metta : Sebe tam dávat nebudu ještě by se depka hned zdvojnásobila :D a Glommu opravdovou také ne je modrá. Možná nějakého toho paroháče :D
Glomma: začni upgradovat tu tvou autorskou, pořád eště nevím jak vypadáš:P a žádnýho zajíčka
Metta : Klidně i něco obětuju, bez to ho to stejně nepůjde. Něco za něco :)
blboun nejapný
16. 03. 2010
bílá černá není zrovna ideální, ta hnědá se mi zalíbila na první pohled i když jen asi na pár minut, asi už ten modul se nedá obnovit, nejspíš. No alespoň jsme se dozvěděli příčinu, to je určitý krok dopředu...
blboun nejapný
16. 03. 2010
Glomma přemýšlí. Za mým oknem je plno hnědi - možná stačí, když se budeš chvilku dívat jinam
btw. jak souvisí modrárna s modrovousem?
Metta: něco bych tam dala ale nějak nechci koumat, jak to udělat, asi se nepřidáš ?
Asi před půl rokem server padl a byla nahrána starší verze aplikace za zálohy - modul umožňující skinovatelnost je bohužel ztracen.
modrárna. až se tak bude nazývat jedna z písmáckých ér, nikdo z nás si to za rámeček nedá
svět je pořád stejný a růžovými brýlemi s naivitou ho opravdu nevidím, ač by se někomu mohlo zdát a můj věk klamat... vždyť tohle to všecko v modrárně je evidentní
kdyby se všichni podobali tobě, bylo by to mnohem horší. těch keců, co by nebylo
Proč hned řeči o mučení a emo stylu, to je právě to, nic veselého, nic co nepotěší. Proto alespoň ten hnědý kožíšek. Alespoň nějaká změna k lepšímu nebo se v té modré umlátím...
Tak po kabátcích. Podle vkusu každého soudruha. Stejně nám nikdo nevysvětlil, kam zmizely. Hnědý jsem miloval, nemohu si zvyknout
Netahej sem historii, netahej sem Ježíše. Volej s námi po hnědém kabátku
blboun nejapný
16. 03. 2010Trapný autor
16. 03. 2010
Toho kabátku jsem si jednou všimla, vypadal rozhodně lépe ;) ale asi se pánům líbí více modrá, nejspíše bude serióznější. Brala bych výběr z více barevných variant než jenom téhle námořnické, začíná mi lézt na mozek... A kam to zmizlo, ví asi jen ti nejvyšší představitelé.
blboun nejapný
16. 03. 2010
příšerné. Oblíbil jsem si kabátek, kterému Dero říkal hnědý. Byl mnohem přívětivější. Kam to všechno zmizelo ?
Snad se dočkáme oživení horního rohu nějakou ozdůbkou a příchodem jara, svižnější a svěžejší poezie. Příkláním se k tomu, že je to tu poslední dobou takové depko-omšelé... *