Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Frantův další špatný den, který opět nekončí dobře, protože dám Frantovi opět brutální nakládačku, že se z toho vzpamatovávat bude dlouho. Nechal jsem ho ještě bez pomoci brutálně rozmláceného. Možná umře, kdo ví. Doufáím že chcípne hajzl!

 

Byl brutálně šílenej den že by se z toho i Franta z hospody posral. Jenže co uplynul týden tak je furt v Nemocnici a kape tam. Je to debil. Chce abych mu nosil pivo jak čurák aby mohl chlastat i v nemocnici jinak mě prý nahlásí na policajty ten šulin. Nasral jsem se, tak jsem šel do nemocnice s baseballovou pálkou. Když mě poprvé spatřil, řekl ,,Prosím, teď mě nebij!". Baseballkou jsem ho mrdl do ksichtu a Franta upadl do bezvědomí. Franta z bezvědomí vylezl za 5 minut tak jsem toho šulina praštil znova. Tentokrát ale znovu neupadl a akorát mě prosil o to, abych ho nezabíjel, že nebudu muset nosit pivo a ani mě nenahlásí. Odešel jsem z nemocnice pryč a ten čurák na mě ještě řval ať urvu šulina svý starý a ať jdu do piče a do pekla lízat zhnilý ptáky. Nazval mě ještě šulinem, kterýmu stará nedala.

Po nějaké době:

Frantu pustili z nemocnice. Šel to zapít do hospody, tak jsem ho přišel zbít. Říkal mi ,,Vole co tu děláš pičovole?", já řekl ,,Jdu tě zbít ty zasranej zmrde!", vzal jsem nůž a hodil jsem ho do jeho ruky. Ten ho chytil a obratem ho hodil po mně. Já taktak uhnul a hrnul jsem do něj spoustu sprostých a nevhodných slov. Chlapi mě vyhodili z hospody. Po chvilce jsem se vrátil s kulometem. Zařval jsem ,,ruce vzhůru kurva!", všichni zařvali ,,Do prdele kurva!". ,,Čuráky vytáhnout, všichni do naha!" zařval jsem já. ,,Teď si je všichni začněte kouřit navzájem vy teplouši!" zařval jsem zase já a opět jsem byl poslechnut. Vzal jsem kulomet a totálně jsem rozstřílel hospodu. Hospoda padla a Frantovi rozdrtila šulína. Franta skončil opět v nemocnici.

Po nějaké době:

Byl jsem za Frantou v nemocnici. Vzal jsem si s sebou kulomet abych ho rozbil toho šulina. Sotva jsem došel k němu, začal jsem po něm pálit. Totálně jsem ho rozmrdal tím kulometem a nemocnice celá spadla. Chcípl jeden doktor, ale Franto to přežil. Byl převezen do nemocnice jiné. Do sanitky s Frantou jsem jim hodil granát, ta vyletěla 100m do vzduchu, Franta se zachytil za létající balón a spadl do košíku. Vzal jsem nůž a po vzduchu jsem vyšplhal nahoru. Zapích jsem ho do šulina a hodil z koše. Spadl do vody a vyplaval na břeh. Skočil jsem za ním do vody. Totálně jsem ho na břehu zkopal a vynadal mu. Totálně naříkal a brutálně křičel ukrutnou bolestí a krev mu tekla a míšila se s jeho slzami, které ronil z toho ukrutného bolestného žalu. Slzy kapaly na zem a už jen v nich bylo krutě vidět, jak se ukrutně trápí a žalem z bolesti se svíjí na zemi se svým zkrvaveným tělem, na kterým je ten ukrutný žel vidět ještě více, až pohled na něj byl bolestný i pro mě. Krev kapala na zem tak hlasitě, že už jen z toho byla slyšet jak se brutálně trápí. Šíleně se svíjel. Šíleně brečel, šíleně naříkal. Šíkeně křičel, at se to všude ozývalo, všechno tou ukrutnou bolestí, kterou jsem mu Já způsobil. Franta mi v té ukrutné bolesti řekl ,,Zavolej sanitku!". Já ji nezavolal, ale nechal jsem ho trápit se v té hrozné bolesti a šel jsem domů.


14 názorů


ne, dvacet, budou Vánoce...

koupím 10gramů!

joylis
23. 05. 2010
Dát tip
žeru to! v čem jedeš? chci to taky!

jH
22. 05. 2010
Dát tip
tak ty vole...kvalita zpracování x obsah? trochu si šlapeš na jazyk hele, pokud už nenarážíš na obsah /kterej mě osobně se líbí, v brutálnosti zpracování/ tak tím pádem hodnotíš i kvalitu zpracování, či? jinak jako reagovákoval si na mojí krtkokritiku, tak bys mi prostě to pitomý avízo poslat moh, o tom žádná...

jH
22. 05. 2010
Dát tip
skvělý, že když mi na něco jako reaguješ, pošleš mi avízo...to je navíc příšerně subjektivní, co tvrdíš..nudu vidim jinde, tohle mě aspoň baví svou agresivno-brutálno-idiotskou komedií...

jH
21. 05. 2010
Dát tip
výborný..je to brutální a mě to pořád baví, protože si to na nic nehraje a chce bavit, mě takový komédie prostě baví *

cem
21. 05. 2010
Dát tip
já nevím, jestli je to sranda, nebo záměr - spatřil, poslechnut, kolik ti doopravdy je? cem

Anexx
20. 05. 2010
Dát tip
Název... I to jmeno nejake dlouhéé

A.H.
20. 05. 2010
Dát tip
Nezdá se ti ten název moc dlouhý? Už jen vizuálně to odrazuje od čtení.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru