Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČerná
22. 07. 2010
3
11
1092
Autor
Wv
Zklamání
smutek
černé myšlenky
Hle netopýr
zavadí křídly o ten kříž?
Ne vyhnul se mu
Takže se nic nemění
a může pokračovat
Zklámání
smutek
černé myšlenky
a pocit že ještě někde dýcháš...
11 názorů
jH - no já si myslím, že to má kontinuitu i konzistenci, ale... no - je to jen názor
Olde s tím nemám problém, ale pořád mi to příde moc málo, včetně repetice, která v tak krátkym textu působí nadbytečně..
To je mezní ... někdo vám bude vyprávět podrobnosti o své nemoci, kdo to měl v rodině, kolik lidí na to umřelo v sousedství, kolik má za sebou operací a stovky nedůležitých okolností. Druhý jen utrousí : no jo, mám nějaké problémy. Tohle je ten druhý případ... *
jH - připustil bys, že je to zpověď autora, setina jeho skutečných myšlenek a pocitů, a nikoli jeho snaha tě rozbrečet?
sepotvkorunachstromu
24. 07. 2010return-of-ca-2
24. 07. 2010Pišta_Hufnágl
22. 07. 2010
pokud ses snažil o baladickou formu, tak tohle je na ní podle mě trochu málo...aby to ve mně vyvolalo alespoň minimální porci deprese a měl bych snad začít trpět se čtenářem, tak bych jistě potřeboval víc, než jen jeden řádek (a pocit že ještě někde dýcháš...)
oprav si chybu v pokračovat
pokud ses snažil o baladickou formu, tak tohle je na ní podle mě trochu málo...aby to ve mně vyvolalo alespoň minimální porci deprese a měl bych snad začít trpět se čtenářem, tak bych jistě potřeboval víc, než jen jeden řádek (a pocit že ještě někde dýcháš...)
oprav si chybu v pokračovat
Tohle bude asi chvíli bolet, ale jednou i netopýr musí zastavit a dát odpočinout křídlům.
Jako celek (pro mě) celkem nezajímavé, poslední řádek to však jak se patří odpálil - ten se mi líbí moc.